die gegevens staan altijd op Partyflockquote:Op maandag 11 juni 2007 18:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
Waar kan je dat invullen? .... kan ik er zo, inclusief ik, 3 extra bijvoegen
Zozo Bartje, idd dadelijk nog een bekende fokker zeg. Zolang ik nog anoniem naast je kan staan, vind ik het allemaal primaquote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Sethje het volgende:
De filmpjes van Bartman even samengevoegd en op stream
http://video.google.com/videoplay?docid=-4107742179807447375&hl=nl
Wat voor een camera is het, want hij kraakt in ieder geval niet zo bij die bassquote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
jeweettoch
ik zal volgende week ook mijn camera wel weer meenemenkijken of ik weer van die artistieke hoogtepunten kan maken
Haha bedankt, maar ik had hem alquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
btw ik heb die partyraiser set welje hebt een PM
Partyraiser sloot af bij Gizmo's Birthday Party afgelopen vrijdag. Ik ging echt he-le-maal los op Doomday van Tieum, wat een plaat! De Solid Rocket Booster remix van Highway 666 kwam ook nog langsquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef renz0r het volgende:
Wat vinden mensen van de set: Partyraiser vs Unexist live @ 5 years B2S Day 1 2006
Staat of stond op de site van Partyraiser
Oud maar blijft echt uber
Maneater is een heerlijk nummer ja, ben ook wel benieuwd wanneer die gereleased wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef LeonH het volgende:
Weet trouwens iemand wanneer Maneater uitkomt? Hoorde 'm in de set van Prophet @ Emporium, werkelijk waar heerrrrrrlijk!
En weet niet of er nog producers hier op het forum rondlopen, maar weet iemand een goeie vst voor een hardstyle kick te maken?
hoe bedoel je??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En volgens mij dwaalt Scope hier rond......
[Hardstyle #18] We control the voicequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo denk je dat SDJ voor Scope DJ staat??
"De inbox "sdj" is niet beschikbaar"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En volgens mij dwaalt Scope hier rond......
als die melding komt, heeft die persoon zijn/haar PM nog niet geactiveerd...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
"De inbox "sdj" is niet beschikbaar"
dus dat betekent dat ik niet naar 'm kan PM-en?
Die van Mindhunterz is ook vet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef Silaz het volgende:
Damn, de liveset van Noisecontrollers @ FearFm de 10e is idd zeeeer nice.._O__O__O__O__O_
Heb hem al wel ff gedownload maar nog niet de tijd gehad om echt helemaal te luisteren. in deze dagen maar ff doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |