Dat zongen ze ook al op DV8's birthdayquote:Op zondag 10 juni 2007 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ZANY KAN ZIJN BIER NIET OP, ZZAAAANNY KAN ZIJN BIER NIET OP
Geniaal. Zany kan zijn bier niet opquote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat zongen ze ook al op DV8's birthday
http://www.youtube.com/watch?v=jc7gJH39dzg
Jammer dat ik het gemist heb![]()
![]()
Ging je ook zo naar Q-base? Als griekse god? Dan heb ik je gezienquote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef renz0r het volgende:
[..]
Was jij die pinguin?!![]()
Wij hebben vaak naast elkaar gestaan en had je nog een complimentje gegeven op t pak
Ik was één van die gasten die als griekse god was, ingewikkeld in lakens
Was jij toevallig iemand met een fototoestel in de hand. Want er was een gast constant foto's aan het maken met zijn eigen toestel en heeft ook een foto gemaakt van mijn shirtquote:Op maandag 11 juni 2007 09:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sethje was jij de pinguin?? dan heb ik nog foto's van jouik zal de foto's en filmpjes snel wel ergens online gooien
er zitten juweeltjes bij namelijk
![]()
En de heren van de Toga party heb ik naast op het podium staan springen![]()
zoveel fokkers en ik ken zo weinig gezichten
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 07:21 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ging je ook zo naar Q-base? Als griekse god? Dan heb ik je gezien![]()
Wtf, Hotel California...prachtnummer hoor, maar echt 't laatste wat ik had verwacht daar te horen. Hopelijk maakt Zany daar ook nog ooit een remix vanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat zongen ze ook al op DV8's birthday
http://www.youtube.com/watch?v=jc7gJH39dzg
Jammer dat ik het gemist heb![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb wel veel foto's gemaakt maar neit van jou shirt..dus ik denk dat dat iemadn anders is
je was toch ook als clown.. ?
nopequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=OCTVIJIE
dat zijn de filmpjesgeluid si goede kwaliteit.. beeld vaak minder maar dat heeft met mijn filmkunsten te maken en met het feit dat ik niet stil kan staan ( ADHD OLE OLE, ADHD OLE OLE
)
behalve bij showtek remix van revival X daar heb ik de camera laten lopen om het geluid te capturen![]()
Ik heb daar ook altijd last van. Je hoort zooooveel en je probeert het allemaal te onthouden en na te leven thuis dat je het gewoon vergeet...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef LeonH het volgende:
Damn... Wat draaide Super Marco May ook alweer voor plaatje?
Hij opende met Mess Up, daarna kwam Hasta La Pasta, daarna kwam een nummer wat ik niet meer weet en daarna Duco - In your head...
Maar nu ben op zoek naar de titel van dat plaatje... Kan me vaag herinneren dat ik het hier op vinyl heb maar schijnbaar begint er een lichte dementie ofzo te komen bij me...
Nee draaide er 4 voordat the viper kwam. Maar volgens mij was het Floor Massacre van Tatankaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb daar ook altijd last van. Je hoort zooooveel en je probeert het allemaal te onthouden en na te leven thuis dat je het gewoon vergeet...
Maar ik weet het ook niet. Ik dacht dat ie juist 2 plaatjes draaide....
hele vette fimpjesquote:Op maandag 11 juni 2007 16:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ben blij dat de filmpjes en foto's bevallen, dan heb ik ze niet voor niets gemaakt![]()
Waar kan je dat invullen? .... kan ik er zo, inclusief ik, 3 extra bijvoegenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef Sethje het volgende:
heerlijk, herkomst bezoekers van zaterdag
Rotterdam 39 (4%)
Den Haag 34 (3%)
Roosendaal 31 (3%)
Breda 31 (3%)
Zwijndrecht 21 (2%)
Haaren 11 (1%)
gekke brabo's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |