quote:The 16th of June i have to play on Defqon 1, i am the first who break the tradition from the main stage; my good friend Technoboy who always have the honour to finish the party on Main will give me his time, so now it's my turn to show what i have!
I really look forward to this and i'm already busy with some new shizzle!
See you all there the 16th!
ik wil misschien Leep & Jones ook wel eens horen, en A-Lusion bij de Freestyle ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef -Blutonium- het volgende:
Argh nee, ik had nog zo'n zin in TBY. Hopelijk maakt Dov er wat moois van. Als hij Schall my Energizer gaat draaien is m'n dag compleet
*zet Elektrochemie LK - Schall (Thomas Schumacher Remix) op*![]()
't Wordt trouwens nog kijken hoe de timetable in elkaar zit, 't liefst wijk ik niet van de mainstage af, maar acts van bijvoorbeeld D-Block & S-Te-Fan wil ik voor geen goud missen. Dat heb ik nooit gedaan als ze draaiden en zal ik ook nooit doen. Waarom ze eigenlijk bij de "Dutch upcoming artists" sectie draaien snap ik niet, die gasten hebben 't allang gemaakt.
wat dacht je van DIT feestje?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef Sethje het volgende:
Summerfestival 2007 lijkt me ook wel lekker. Bij gebrek aan defqon kaarten bij iedereen in mijn omgevingDarkraver,Deepack,headhunterz,Coone,Ruthless,Ronald V,Showtek,Prophet en dat voor maar 15 eurotjes
Was toch al langer bekend dat tby in blue zou draaien? Denk dat iedereen de Alpha2 als afsluiter hadden verwacht (en gehooptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef -Blutonium- het volgende:
Argh nee, ik had nog zo'n zin in TBY. Hopelijk maakt Dov er wat moois van. Als hij Schall my Energizer gaat draaien is m'n dag compleet
Dat is mij echt ontgaan dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Was toch al langer bekend dat tby in blue zou draaien? Denk dat iedereen de Alpha2 als afsluiter hadden verwacht (en gehoopt) Maar ben ook wel blij met the Prophet, hopelijk nog wat lekkere early rave op het eind.
Ik gok trouwens dat Mark Sherry zal openen op Defqon, de man produceert techtrance, daar openen ze vaak mee.quote:Waarvoor ik nou wel graag van rood zou willen afwijken zijn D-Block & S-te-fan, Dr. Rude en evt nog voor Leep & Jones. Dus hopen dat die tegenover Mark Sherry, The Beholder of Showtek staan
Stond al in de planningquote:
Vorig jaar sloot The Prophet ook al af... maar dan in de blauwe tent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
The Prophet gaat afsluiten op de Main tijdens DefQon.1, Technoboy heeft zijn tijd afgestaan aan Dov
van de site van The Prophet:
[..]
Helaas een stuk slechter dan Sidney Samson - Get Hyped On This.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef -Blutonium- het volgende:
The_Nasty_Trio_-_Hype_My_Dick-(DWX004)-Vinyl-2007-HB
quote:
dit jaar is het dan TBY die afsluit in de Bluequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Vorig jaar sloot The Prophet ook al af... maar dan in de blauwe tent.Was wel vet.
Justice had ik al tijdje als rip, erg lekkere plaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef -Blutonium- het volgende:
Brainkicker_And_Friends_-_Black_Justice_E.P._(DJU019)-Vinyl-2007-NBD
Oh happy days, die A-kant van Black Justice...wat een plaat
B-kant kende ik al, erg lekker natuurlijk.
Nou stuur maar. Evt. ook nog wat leuke nummers van Kevin Kaos, pleasequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef -Blutonium- het volgende:
Heren, ik heb een kort livesetje gemaakt met Virtual DJ. Laat dat je niet afschrikken...hij zit prima in elkaar (als ik eerlijk mag wezen). Het is m'n eerste setje, en mixen met 1 hand (of eigenlijk muis) loopt niet echt soepel (en 1 geluids-output is al helemaal kut), maar 't is me toch gelukt.
tracklist:
Luna & Thilo - Existence
Kevin Kaos - Ritalin
Hardstyle Mafia - Go Insane (Original mix)
D-Block & S-te-Fan - Guilty
Blademasterz - One Blade
D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
*kuch*PM*hoest*
helaas gaat hij maar tot #13 van de tracklistquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een mega vette track: Outsiders - Maneater
Echt die set van Dov op emporium is heer-lijk
Ja de rest mocht niet uitgezonden worden ofzo..promo shit enzo...de defqon anthem is er ook uitgeknipt..erg jammer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas gaat hij maar tot #13 van de tracklist![]()
en Maneater is idd erg nice
typisch The Prophetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja de rest mocht niet uitgezonden worden ofzo..promo shit enzo...de defqon anthem is er ook uitgeknipt..erg jammer.
PM me ff over de brainkicker vinyl aub![]()
Ben zelf ook bekend met VDJ, het is natuurlijk verre van ideaal, vind ik persoonlijk. Jammer dat je niet de D-Block-S-Te-FaN RMX van existence pakt, deze versie vind ik eigenlijk niet heel boeiend. Hij komt lekker los bij Go Insane, lekker melody gewoon goede plaat. Ja op Guilty na liggen ze er wel lekker opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef -Blutonium- het volgende:
Heren, ik heb een kort livesetje gemaakt met Virtual DJ.
tracklist:
Luna & Thilo - Existence
Kevin Kaos - Ritalin
Hardstyle Mafia - Go Insane (Original mix)
D-Block & S-te-Fan - Guilty
Blademasterz - One Blade
D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
ik snap die man ook af en toe niet... doet volgens mij vaker moeilijk over sommige dingen. Is toch alleen maar promotie van die platen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
typisch The ProphetReaktor zit er dus niet in, Stampuhh!! Remix niet, One Blade niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |