Pas je wel op met wat je wenst?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef remlof het volgende:
Waar de fok is murp gebleven?
Een egoboost heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wens een krekke avatar om iedereen mijn twee overwinningen te tonen![]()
Ik ook niet hoor, maar ik vind het wel vreemd dat ie hier verder niks mee doet.quote:
waarschijnlijk zit hij op de wc te huilen, omdat hij niet alle award heeft binnen gesleeptquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ik vind het wel vreemd dat ie hier verder niks mee doet.
ja zoiets, en een prive levenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit hij op de wc te huilen, omdat hij niet alle award heeft binnen gesleept
Ja, na stevige campagne voor de verkiezingen, na een hevige strijd, een stijd waar ik nog de weergalmen van hoor, vind ik dit nu ook wel tegenvallen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ik vind het wel vreemd dat ie hier verder niks mee doet.
Ah tof!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef murp het volgende:
[..]
ja zoiets, en een prive leven
maar de mooie avatars maak ik wel hoor
was de ayran overstuur?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, na stevige campagne voor de verkiezingen, na een hevige strijd, een stijd waar ik nog de weergalmen van hoor, vind ik dit nu ook wel tegenvallen...
wrom doe je dan zo zuurquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen, de komkommers in m'n cacik krimpten wel.
ik vraag je gewoon ietsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vast omdat ik niets heb gewonnen.
Hebben we dat misverstand ook uit de weg geruimd.
eik had ik die vorige wel verwachtquote:
Die hebk altijd al gehad jong vuillakquote:Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Wow dat heb je ff snel voor elkaargerolft maik!
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:25 schreef Viswijfje het volgende:
Murp kan je voor me avatar ook de foto van me kusje gebruiken?
[afbeelding]
die wilde ik namelijk toch al erin! en als je nog tekstjes erbij doet: me liefste kleur is roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |