Die komen vanzelf terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:04 schreef sjimz het volgende:
Je jaagt de bezoekers weg!!
Dag knijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje ouwe kroegtijgers.
Dan hadden jullie er zelf maar 1 moeten openen. Jullie hadden er de tijd voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Suijk het volgende:
Ja, van die gasten word ik nou niet echt vrolijk Boske!
Geef ons maar weer de schuld!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hadden jullie er zelf maar 1 moeten openen. Jullie hadden er de tijd voor![]()
Bruce Dickinsonquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
Vooral met die fakkel in zn hand..
Ik ben van nature erg lui.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hadden jullie er zelf maar 1 moeten openen. Jullie hadden er de tijd voor![]()
UIteraardquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard![]()
Dat moet jij als agent toch wel weten onderhand.
okee,quote:
Wtf is zindt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
okee,
maar dan moet je niet klagen als de tt je niet zindt
Geen idee.quote:
Je kan altijd nog agent worden, bij gebrek aan opleidingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik dacht heel even dat het ww zinden was.![]()
Dat maakt het juist erger, ik heb MBO-administratie gedaan. Waar je dus veel Nederlandse spelling krijgtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan altijd nog agent worden, bij gebrek aan opleiding![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Golfer is er helemaal klaar voor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Golfer is er helemaal klaar voor.
ik maak wel eens typo's maar bos een typo maakt dan moet er toch wel wat gebeurenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist erger, ik heb MBO-administratie gedaan. Waar je dus veel Nederlandse spelling krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat jullie ongeveer een gelijk aantal fouten hebben gemaakt in jullie levens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
ik maak wel eens typo's maar bos een typo maakt dan moet er toch wel wat gebeuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |