Volgens mij weet ik wat jij moet invullen in deze pollquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef blomst het volgende:
Wat is dat voor programma waar ze naar kijken, als dat mens kanker heeft en niet op tijd euthanasie pleegt, dan heb je ook nog een grote kans dat je niets met die nier kunt.
Gegarandeerd dat dat een goudmijntje is.... Behalve als Brian ze verkoopt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar wil hij dan Para Brotha t-shirts gaan verkopen?![]()
Ik had het over deze 2. Alle voorgangers waren voldoende.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En net zeg je dat je daar geen beelden voor nodig hebt![]()
Dus je bent nu wel racistquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had het over deze 2. Alle voorgangers waren voldoende.
Brains lonkt naar een partijtje dat van de vrachtwagen is gevallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat dat een goudmijntje is.... Behalve als Brian ze verkoopt.
Carlos ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Interessant... Achter (de buren, de snackbar, God) heeft tegen Brrraindead gezegd dat 9 van de 10 mensen Huub allang in elkaar geramd zou hebben (lang leve die geweldige Brrrian die zich zo goed kan beheersen, het kind van God).
Verdomd, ineens valt het kwartje wat kindjes van God in werkelijkheid betekent!
Bingo!!!
![]()
Dat zei carlosquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Interessant... Achter (de buren, de snackbar, God) heeft tegen Brrraindead gezegd dat 9 van de 10 mensen Huub allang in elkaar geramd zou hebben (lang leve die geweldige Brrrian die zich zo goed kan beheersen, het kind van God).
Bingo!!!
![]()
Brian is de bastaard-zoon van John de Mol?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Bingo!!!
![]()
Nu pas?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Bingo!!!
![]()
En waarom er zoveel gevloekt wordt....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Bingo!!!
![]()
O (stomme buffers ook)quote:
die vriend van brian en jonathan gaan na hun studie gewoon terug naar de antillen, die vriendin van jonathan studeert rechten, ze zijn geloof ik ook geen trash, hoezeer sommige gasten hier dat ook willen gelovenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken Antilianen die pas zo gaan praten als ze eilandgenoten tegenkomen dus wie weet spreekt deze man met zijn collega's gewoon correct NL
brian kotsbak jrquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is de bastaard-zoon van John de Mol?!![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik al, je bent een beetje traag, kwartjes bestaan niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
O (stomme buffers ook)![]()
Mgoed, toch denk ik dat mijn kwartje goed gevallen is wbt de kreet "kindjes van God".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |