Dit zet de mensen aan tot racisme! Gooi die jongens eruit!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tss kijk die losers zitten met hun sigaartje![]()
Ja precies, in het echte leven slaat hij je op je bek als je zonder aanleiding vuilnis over hem gooit, erg hequote:
Dat mag Netty zichzelf dan aanrekenen, dat ze een 'kind van de straat' heeft opgevoed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij komt van de straat, dat werkt daar niet zo
Nederland man, je mag niet discrimineren, ook niet op een accent.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaaar als je zo praat.... hoe kom je dan ooit aan een normale baan!![]()
Maar als je zo'n collega hebt...... dan moet je stiekum toch heel hard lachen de hele tijd? Gaat ten koste van de productiviteit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nederland man, je mag niet discrimineren, ook niet op een accent.
Eigenlijk niet. De rest doe je om het uitgaan, zuipen en wippen te faciliteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Huub het leven bestaat uit meer dan uitgaan,zuipen en wippen.
Nò, dan ga je gewoon naar die werk, nò, en dan moeten ze je wel aannemen, weet je, want discrimatie, you know, nò. Dat is het, exactly. Chill, nò.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaaar als je zo praat.... hoe kom je dan ooit aan een normale baan!![]()
Euh hij was toch door 2 homo's opgevoedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mag Netty zichzelf dan aanrekenen, dat ze een 'kind van de straat' heeft opgevoed.![]()
Als je zo'n collega hebt, heb je een kutbaan. Dan vergaat je het lachen welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als je zo'n collega hebt...... dan moet je stiekum toch heel hard lachen de hele tijd? Gaat ten koste van de productiviteit.![]()
Daar heb ik die 2 niet meer voor nodig, helaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dit zet de mensen aan tot racisme! Gooi die jongens eruit!![]()
Ik ken Antilianen die pas zo gaan praten als ze eilandgenoten tegenkomen dus wie weet spreekt deze man met zijn collega's gewoon correct NLquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als je zo'n collega hebt...... dan moet je stiekum toch heel hard lachen de hele tijd? Gaat ten koste van de productiviteit.![]()
Tsja, raar verhaal ook, waar was loeder Netty? Zat ze misschien ook toevallig in een ijzeren kooi? Het roept toch vragen op...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh hij was toch door 2 homo's opgevoed
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb ik die 2 niet meer voor nodig, helaas.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken Antilianen die pas zo gaan praten als ze eilandgenoten tegenkomen dus wie weet spreekt deze man met zijn collega's gewoon correct NL
Hope soquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat BQ de familie Kubatz en Blank al genoeg vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |