ze zijn dan ook niet nieuw he... en je krijgt ze voor 100 euro nieuw samen bij een mac mini....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Bealeo het volgende:
Nog steeds te weinig, alleen muis al kost 69 euro nieuw....
Ja en ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef LanWolf het volgende:
[..]
ze zijn dan ook niet nieuw he... en je krijgt ze voor 100 euro nieuw samen bij een mac mini....
Voor hoeveel ik ze gekocht heb is niet relevant, als ik ze gratis had gekregen dan zou ik ook kijken wat de waarde nu is en mijn prijs vaststellen zoals iedereen dat normaal gesproken doetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:43 schreef LanWolf het volgende:
bedoel alleen dat ik vond dat je er in verhouding veel voor wilt hebben, terwijl je ze zelf waarschijnlijk goedkoop als set bij je mini hebt gekocht die je al hebt weggedaan.
![]()
suc7 dan verder met de verkoop.
Kan ook verstuurd worden hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik volg dit topic ff; heb wellicht interesse maar ben ff niet in de gelegenheid om richting Boxmeer te reizen.
Nee klopt niet, komt door de laminaat kleur als achtergrondquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Jan_de_Hoop het volgende:
Muis lijkt wat gele aanslag te hebben, klopt dat?
Wij kennen elkaar al inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:15 schreef Stinger666 het volgende:
75 euro incl. aangetekend verzekerd verzenden. Wij kennen elkaar en hebben eerder wat van elkaar gekocht
8 euro. Dat is 2 euritjes duurder dan normaal. Ik bedoel natuurlijk aangetekend met waardevermelding... maar dat noemen ze ook wel eens aangetekend verzekerd hier...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar al inderdaad![]()
Vind 85 euro wel een mooie prijs alleen zijn de verzendkosten duur voor aangetekend + verzekerd....
Genoteerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef flappiewappie het volgende:
80 euro verzendkosten voor mij.
ik hoop dat je er in stiktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef Stinger666 het volgende:
89 incl. verzendkosten. Dat is dus 1 euro meer(Sorry; beetje flauw maar voldoende)
(Misschien interesse in ruil tegen een Creative XFI Platinum van Soundblaster?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |