De genie!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:49 schreef Frasier het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld dat men hier Brain (het genie) niet op waarde weet te schatten.
Daarom deed loco zo naar tegen hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
De Pakman met bril is zwaar hetro.
Mannen pakken mannen met pakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:52 schreef Frasier het volgende:
Wie pakken mannen?
Zou je willen! Maar hij is toch je heer en meester, je lichtend voorbeeld, je mannelijke muze?quote:
Ze wil zakelijkheid uitstralenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
Natasja vindt herenkostuums ook erg mooi voor zichzelf. Gelukkig reageren de pakkenmeneren niet.
Ik las dat jij in je droom zn beste vriendin was ;-)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou je willen! Maar hij is toch je heer en meester, je lichtend voorbeeld, je mannelijke muze?
Krijgt ze toch weer haar zin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:00 schreef blomst het volgende:
Ze reageren al op Natasja.
foto ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:59 schreef riri het volgende:
wat verschrikkelijk voor amanda om altijd zo met je haar bezig te moeten zijn voordat het er een beetje uitziet....
ik stap m'n bed uit,onder de douche was, m'n haar,schud m'n hoofd en het ziet er prachtig uit zonder dat ik er ook maar iets aan hoef te doen.
Stel je voor...amanda moet een maand in de bush bush verblijven die komt weer tevoorschijn als een aap.
Natasia idem dito...al haar haar eraf...één grote kroeskop en leeggelopen tieten
tja
Denk je niet dat die gitaar al ontstemd is? Dat ding heeft een rotlevenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
BRON TIEN:
Natasia heeft gehoord dat Huub twee snode plannen heeft waar Brian van zou gaan huilen. Brian kijkt naar zijn gitaar. “Doe die gitaar naar huis!”, zegt Natasia. “Maar dat is privé-eigendom!”, zegt Brian. Tja, in deze Villa weet je het nooit!
Zelf had ik al eens bedacht om elke dag heel simpel die gitaar te ontstemmen.
dat werkt bij iedereen behalve bij Brian ; die is toondoofquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
BRON TIEN:
Natasia heeft gehoord dat Huub twee snode plannen heeft waar Brian van zou gaan huilen. Brian kijkt naar zijn gitaar. “Doe die gitaar naar huis!”, zegt Natasia. “Maar dat is privé-eigendom!”, zegt Brian. Tja, in deze Villa weet je het nooit!
Heeft geen zin, hij hoort het verschil niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
BRON TIEN:
Ik raak er er sowieso ontstemd van Brian's gepingel...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je niet dat die gitaar al ontstemd is? Dat ding heeft een rotleven![]()
quote:
Wanneer gaat hij weer eens zingen... ik heb die Kris al zo lang niet meer gezien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik raak er er sowieso ontstemd van Brian's gepingel...
Daar mérkt Brian toch niks van???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
BRON TIEN:
houden zo, breng ze niet op ideeenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij weer eens zingen... ik heb die Kris al zo lang niet meer gezien.
Die Kris ligt bij Manny onder het hoofdkussen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij weer eens zingen... ik heb die Kris al zo lang niet meer gezien.
Misschien raken Natasia en Amanda dan een beetje opgefokt..... 't is simpel en doeltreffend elke dag even aan 6 knopjes draaien zonder wat te vernielen. En hier gaan de streams toch op mute wanneer die bezig is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft geen zin, hij hoort het verschil niet.
Gelukkig, we zitten weer op één lijn!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft geen zin, hij hoort het verschil niet.
Of hij deelt er een met Judith... samen huilen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Die Kris ligt bij Manny onder het hoofdkussen.
ik moet zeggen dat ik het begin ook wel dubbel heb gelegen van het lachen. Maar dat was mss niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik mis het. Ik was er flauw van, maar nu wil ik wel weer eens lachen.
Nog leuker is om de snaar 1&2 met elkaar te verwisselen, vervolgens snaar 3&4, en daarna snaar 5&6. Dan heb je dus 2-1-4-3-6-5 ipv 1-2-3-4-5-6, en hij zal er pas achter komen als iemand het tegen hem zegdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef akveor het volgende:
Misschien raken Natasia en Amanda dan een beetje opgefokt..... 't is simpel en doeltreffend elke dag even aan 6 knopjes draaien zonder wat te vernielen. En hier gaan de streams toch op mute wanneer die bezig is.
De liefde van Manny en Tas gaat zo ver, die blijven er gezellig bij liggen of zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien raken Natasia en Amanda dan een beetje opgefokt..... 't is simpel en doeltreffend elke dag even aan 6 knopjes draaien zonder wat te vernielen. En hier gaan de streams toch op mute wanneer die bezig is.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef demins het volgende:
[..]
Gelukkig, we zitten weer op één lijn!!!![]()
Hij gaat niet meer zingen, hij heeft alle zanglessen afgezegd van zowel Kris als JJ.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |