de Brandweer?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Tangarine het volgende:
Minimeet met Viking zit er weer op, nu snel naar bed om morgen vroeg weer te gaan leren voor m;n tentamens... Ik voel me kansloos dat ik m'n bachelorscriptie bijna af heb, en nog steeds niet m'n propedeuse heb, dus nu moet het er eindelijk van komen!
Iemand nog andere tips voor familiediner, behalve dus evt Ni Hao?
Ik vroeg me inerdaad af wát je studeerde. Met je stambomen kwam ik niet ver. Maar goed, geschiedenisquote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand dan?
Overigens, hulp nodig bij geschiedenis, daar leen ik me wel voor hoor
(ik studeer Geschiedenis)
Moet je snel zijn, mijn vakantie is volgende week donderdag alquote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef Aryon het volgende:
We kunnen btw wel een keertje een spelletjes-avond organiseren. Aangezien iedereen altijd bordspelen aant spelen is, als het gezellig is. Moeten we dan een keertje doen voor de vakantie, voordat iedereen druk is met werken en vakantie vieren. Zomaar een ideetje. Mischien na het waterskieën.
Hoi en goedemorgenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef Frazz het volgende:
En hoe gaat het met de koplopers in STA?
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:38 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, net terug uit het zwembad.
Best lekker zo op de vroege morgen
De Parrel... Dichterbij voor als freecell haar portemonnee vergeet..quote:Op maandag 4 juni 2007 08:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Dat is vroeg open daar. Helperbad ofzo zeker.
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:38 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, net terug uit het zwembad.
Best lekker zo op de vroege morgen
Goedbezigquote:Op maandag 4 juni 2007 08:42 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen, ook net terug uit het zwembad...
Was lekker, maar wel vroeg hoor..
Begin juli ben ik 3.5 week wegquote:Op maandag 4 juni 2007 00:31 schreef Aryon het volgende:
Ja maar blijf je dan in Grunn of ga je echt al op vakantie?
Is echt twee minuten lopen van mijn huisquote:Op maandag 4 juni 2007 08:43 schreef teigan het volgende:
[..]
De Parrel... Dichterbij voor als freecell haar portemonnee vergeet..![]()
Jullie krijgen weer versterking in Breda... De-oneven-2 is net vertrokken vanaf hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef Frazz het volgende:
En hoe gaat het met de koplopers in STA?
Hij post nooit in de Breda reeksquote:Op maandag 4 juni 2007 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jullie krijgen weer versterking in Breda... De-oneven-2 is net vertrokken vanaf hier.
Heel af en toe wel! Maar ik heb er nog vaker gepost dan hij denk ik ja, dat wel.quote:
Kuukske is jullie ik toch? Nou ja, ingehaald zijn jullie toch al, er is geen redden meer aan. Helaas, helaas, Frazz.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:41 schreef Frazz het volgende:
Geeft niet!
Kuukske zegt over 3 dagen geen fok meer te hebben op dr werk, dus dan gaat het bergafwaarts met onze reeks ben ik bang.
Goed ideequote:Op maandag 4 juni 2007 09:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Parrel, daar heb ik ook nog meermalen gezwommen... aan het einde van de middag, uur of 5, grote kans dat je dan in je eentje bent. En dan zitten er 3 badmeesters om je heen..
En goedemorgen!
Je kunt ook een 12-badenkaart kopen geloof ik, dan heb je wel korting. Een sportschool bijvoorbeeld is ook duur, en ik vind zwemmen toch heel wat leuker. Tijdens tentamensperioden vind ik het heerlijk om in het water te ontspannen (voor zover ontspannen nog lukt, als er 3 mannen om je heen zittenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed idee
Ik kan sowieso wel een vaker gaan zwemmen daar...
maar ik vind een enkeltje wel een beetje duur eigenlijk... 3.90 voor een uurtje zwemmen.
Ja dat is idd wel dichtbij. Maar 2 minuten?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Is echt twee minuten lopen van mijn huis
En de volgende keer neem ik mijn portemonnee in één keer mee
Als je wekker om 6.15 gaat ben je trouwens niet gemotiveerd heb ik vanmorgen ontdekt
Andere kant langs, in het verlengde van de Bessemoerstraat, langs Vensterschool, en dan is daar De Parrel alquote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel dichtbij. Maar 2 minuten?
klok het maar eens, ik denk niet dat je dat redt. Je moet eerst om de vijver heen en dan tussen vijver en reitdiep college door toch?!
En je hebt/had inderdaad veel geshoptquote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel een goed plan.. Maar ik heb een godsgruwelijke hekel aan sterretjes in m'n eten.
.
Zag ijsmeis toevallig trouwens vandaag nog in Utreg joh!
nope, uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:17 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen Tara en giemie..
Vraagje: brand bij jullie de straatverlichting ook nog?
Welneequote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel dichtbij. Maar 2 minuten?
klok het maar eens, ik denk niet dat je dat redt. Je moet eerst om de vijver heen en dan tussen vijver en reitdiep college door toch?!
Nee, niet eensquote:Op zondag 3 juni 2007 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had je er ook sterretjes in? Ik wel, in het restaurantgedeelte daar (dus niet de wokafdeling). Pekingeendmenu besteld, komen ze aanrijden met een enorme gebraden pekingeend met sterretjes erin..
School is een excuusquote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef freecell het volgende:
Ik ga morgen om 7.00 zwemmen in de Parrel. wie gaat er mee?
Minimeet
En school is geen excuus, is moet morgen ook om 9.00 op school zijn, kan makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |