Een vriend van me heeft dat daar volgens mij ook een keer gedaan en zei dat het wel tof wasquote:Op zondag 3 juni 2007 20:37 schreef teigan het volgende:
Btw, maok, mik_infra en ik waren aan het skaten vanmiddag, en we hebben gepauzeerd in Harkstede..
En het leek ons wel leuk om eens te gaan waterskieën daar, meer mensen die dat leuk lijkt?
Natuurlijk mag je mee. Als je een eigen wakeboard hebt kan het zowiezo, ik weet niet of je ze er kunt huren eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2007 20:43 schreef Aryon het volgende:
Als je er ook kan wakeboarden? En ligt eraan hoe duur het is. Dan wil het best doen, als jullie me mee willen hebben natuurlijk.
dat pak is dus het wetsuitquote:De kosten hiervoor zijn ¤7,- voor het waterskiën en ¤5,- voor het huren van een pak
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef travelman het volgende:
Net terug van een stapweekend Groningen!! Beide keren om 07.00 uur in bed. We zijn bij de 3G., Het feest, &zo, Rumba, Shooters, Blauwe trap engel, Santana () geweest!! Gegeten hebben we bij 'Cantina Mexicana' (errg lekker!!). Superweekend en bedankt voor de adviezen!!
![]()
Beidequote:Op zondag 3 juni 2007 21:47 schreef Aryon het volgende:
Wat is mooi zo?Die adviezen of het superweekend dat hij heeft gehad?
Verminkt danquote:Op zondag 3 juni 2007 22:04 schreef Aryon het volgende:
Toetsweek of examens?(oid) En hoezo gedood? Je gaat toch niet echt dood he..
Had je er ook sterretjes in? Ik wel, in het restaurantgedeelte daar (dus niet de wokafdeling). Pekingeendmenu besteld, komen ze aanrijden met een enorme gebraden pekingeend met sterretjes erin.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ni Hao, al is dat voor kleine kinderen misschien niet zo super. Daar gister 3 uur lang gegeten, zo wat is dat eten daar goed zeg. Vooral de pekingeend was heerlijk!
![]()
ik hierquote:Op zondag 3 juni 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanochtend met de trein van 10 uur vertrokken om te gaan shoppen, en we zijn nu net 10 minuten thuis. Ben kapot.. Maar 't was wel supertof en enorm veel gekocht.
.
daar had vast iemand verteld dat je jarig bentquote:Op zondag 3 juni 2007 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had je er ook sterretjes in? Ik wel, in het restaurantgedeelte daar (dus niet de wokafdeling). Pekingeendmenu besteld, komen ze aanrijden met een enorme gebraden pekingeend met sterretjes erin..
Ik was dus helemaal niet eens jarig.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:33 schreef lipje het volgende:
[..]
daar had vast iemand verteld dat je jarig bent
en Peking Eend
Maakt niet uit, hebben wij ook eens in een restaurant gedaan, kwam er spontaan een fles wijn van het huis op tafel om t te vierenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was dus helemaal niet eens jarig..
Wat is er precies aan de hand dan?quote:
Ja, dan is het wel een goed plan.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hebben wij ook eens in een restaurant gedaan, kwam er spontaan een fles wijn van het huis op tafel om t te vieren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |