Ik heb ook een zonnekap uiteraard, maar als ik bijvoorbeeld water wil fotograferen waar de zon recht op staat is de filter die ik daarvoor gebruik toch wel heel makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb jij daar een lens voor? Ik gebruik gewoon een zonnekap
Jojo +1quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
polarisatiefilter
Logisch.... Nogmaals sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb ik er ook twee van.... maar ik snapte die lens nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dit had ik ook in gedachte maar waarom zeg ik het dan niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:49 schreef C21H23NO5 het volgende:
Perth!
Daarom dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen perth, ongeveer 400 km zuidelijker
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:05 schreef Neleos het volgende:
Een raadsel
C21H23NO5 + 1quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
repetitive strain injury
goed!quote:De naam nylon zou komen van New York en LONdon
quote:...it is an acronym of "Now you've lost, Old Nippon" (N.Y.L.O.N.),
quote:De naam nylon werd op 27 oktober 1938 wereldkundig gemaakt door Charles Stine, directeur van de chemische afdeling van DuPont. Over de totstandkoming van de naam doen verschillende verhalen de ronde, een officieel verhaal en een legende. De officiële en meest waarschijnlijke onstaansgeschiedenis is de volgende. Toen gezocht werd naar een geschikte naam voor het nieuwe materiaal werd een commissie van drie wetenschappers samengesteld. Eén van de commissieleden, Dr. E.K. Gladding, stelde norun voor, omdat gedacht werd dat nieuwe (nylon)kousen nauwelijks zouden ladderen. Toen bleek dat de kousen dat wel deden stelde Gladding de naam te veranderen in nuron. Dit leek echter teveel op neuron, en werd afgewezen. Vervanging van de "r" door een "l" gaf de naam nulon, echter "new nulon" klonk niet lekker. Er werd gesuggereerd om de "u" te vervangen door een "i", maar dat gaf weer problemen bij de uitspraak (moet deze "i" als "need" of als "nine" uitgesproken worden?). Uiteindelijk werd de "i" vervangen door een "y".[3] Het probleem van de uitspraak was verholpen en nylon was geboren.
kan trouwens ook nogquote:Now You Lousy Old Nippon
Yankee +1quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef Yankee het volgende:
Ferrari Testarossa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop