Jazeker! Dat is al in 1964 bepaald, en is dus allang het geval in Nederland. Veel mensen denken echter dat dit pas gebeurd met de invoering van de Europese Grondwet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:34 schreef Cootz het volgende:
Was dat dat Europees recht boven nationaal recht gaat?
Snel gedaan! Over terugkomen uit Dagestan deed je toch iets langerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:36 schreef erkel het volgende:
Alles bijgewerkt
Van Gend & Loos zal er toch ook wel zijn ingeramt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:36 schreef Cootz het volgende:
Ongeveer het enige Europese arrest wat mij is bijgebleven van mijn lesjes Internationaal Recht
Ik haalde altijd alles door elkaar. Ik wist nog dat er een belangrijk arrest was die bepaalde dat Europees recht boven nationaal recht ging, dus die gokte ik maar. De naam van het arrest zei me verder weinig meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Van Gend & Loos zal er toch ook wel zijn ingeramt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb je goed gedacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:45 schreef De_Hertog het volgende:
Petunia, dacht ik
bijnaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:14 schreef SaskiaR het volgende:
jin en jangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Zet CNN opquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben verbaasd dat niemand het weet tot nu toe, het is groot nieuws geweest de hele week. Heb het op heel veel nederlandse pagina's gelezen. Volkskrant en AD en alles.
In jouw beleving.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop