Goed zo, nou weet ik zeker dat ik je een sukkel vind. Dat vond ik al, maar je bevestigt het nog maar eens.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef ElizabethR het volgende:
Neleos? Waar is Vienna dan de opvolger van? Dat was toch ook iets met Vista?? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
quote:Windows "Vienna" (formerly known as Blackcomb) is a codename for a future version of Microsoft Windows, originally announced in February 2000, that has been subject to major delays and rescheduling. It is expected to be the successor to both Windows Vista and Windows Server 2008.
en hoezo dit nu weer dan?quote:Dat vond ik al
Dergelijke spelletjes werken beter als je je woorden wat nuanceert met een smiley, denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef C21H23NO5 het volgende:
grapje mensen...jemig zeg
zeg alleen dat Reve een homo is (wat ie is) en dan krijg ik meteen naar m'n hoofd: heb je iets tegen homo's. Dan speel ik het spelletje mee om te zeggen dat ik ze vies vindt en dan word ik zo afgeblaft.
Even opgezocht, dat wordt de opvolger van Vista in 2009.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef ElizabethR het volgende:
Neleos? Waar is Vienna dan de opvolger van? Dat was toch ook iets met Vista?? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dergelijke spelletjes werken beter als je je woorden wat nuanceert met een smiley, denk ik.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Even opgezocht, dat wordt de opvolger van Vista in 2009.
Ben je al zo oud danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
HT en Neleos beiden een dikke klapzoen van Opoe ER
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je al zo oud dan
Heb je al zoveel levenservaring?
Lol, daar hebben we gister het topic ook al vol over geslowchat...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je al zo oud dan
Heb je al zoveel levenservaring?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef ElizabethR het volgende:
Truman show
Eensch!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef C21H23NO5 het volgende:
Vind hem ook wel goed in Eternal Sunshine of the spotless mind eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |