abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:45:43 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_50030195
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 02:57 schreef PankPinther het volgende:
ik vind het altijd weer fijn om de reacties hier te lezen, vooral als ze ook echt iets toevoegen
anderen zien vaak details die je zelf niet opvallen, al is het alleen maar omdat je je op een gegeven moment zo blind hebt zitten staren op de foto's dat je het gewoon echt niet meer ziet

misschien wordt het ook tijd om een stapje verder te gaan en een team van meerdere mensen samen te brengen waarbij ieder zich met z'n eigen discipline bezig houdt zoals haar, nagels, visagie, styling en decoratie
zodat tijdens de shoot die foutjes en details al ontdekt worden
Tsja, wat is je uiteindelijke doel hè, de perfecte foto zal je toch nooit en te nimmer maken omdat er altijd wel iets op aan te merken valt en dan streef je je doel voorbij of althans de verhouding tijd en energie en resultaat wordt dan wat scheef, en sommige zullen dat ultiem vinden om zo bezig te zijn met je hobbie maar anderen zullen inzien dat de efficientie toch belangrijker is. En ja dan is een lekker team om je heen natuurlijk fantastisch maar dat zal voor 99% hier toch nooit realistisch zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:56:13 #27
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50034179
Leuke serie, mooie kleuren.
Nummer 7 komt me bekend voor. Is dat een foto naar Bob Carlos Clarke? (ik kan hem niet ff snel in mijn archief vinden)
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_50034933
@Re
ik maak regelmatig de perfecte foto, voor heel eventjes althans, en dan zie ik opeens een foutje...
duurt meestal een fractie van een seconde, of soms totdat ik em in het groot zie op m'n scherm
die tijd daar tussen in is waar ik het allemaaal voor doe

@shark bait
de pose is 'geleend' van ene justin nog iets (of hij moet het op zijn beurt weer 'geleend' hebben van meneer clarke)
alleen bij zijn foto was het een full body shot met zwarte pumps
  zondag 3 juni 2007 @ 19:28:24 #29
160080 Hster
foto foto KLIK !
pi_50068372
vind nummer 3 met de rode nagels het mooist
Zo stil als een sphynx die slaapt in zijn vallei
  zondag 3 juni 2007 @ 21:44:26 #30
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50072425
Wat zou het gaaf zijn als je dezelfde serie zou doen, maar dan met zwaar contrast qua schaduw/slagschaduw etc... en dan uitgelopen makeup, zeer veel detail van de huidstructuur etc.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:56:12 #31
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50072826
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:31 schreef PankPinther het volgende:
@shark bait
de pose is 'geleend' van ene justin nog iets (of hij moet het op zijn beurt weer 'geleend' hebben van meneer clarke)
alleen bij zijn foto was het een full body shot met zwarte pumps
Aah, dat zou ook kunnen, ik moet de foto zien, dan weet ik het zeker. Ben goed in afbeeldingen onthouden, namen een stuk minder....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_50086678
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als je dezelfde serie zou doen, maar dan met zwaar contrast qua schaduw/slagschaduw etc... en dan uitgelopen makeup, zeer veel detail van de huidstructuur etc.
dat worden wel compleet andere foto's dan ben ik bang
en ik ben nou niet echt het type om eindeloos op een zelfde serie voort te borduren
ik kan de foto's nu al niet meer zien
  maandag 4 juni 2007 @ 12:27:52 #33
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_50087745
Ik vind het echt een hele mooie serie....
De nagellak stoorde me ook een beetje idd. Maar vind de berwerking die je hebt gedaan bij 3b ook niet mooi...
Het lijkt wel natuurlijk en echt...daar niet van...maar ik vind het dan allemaal te veel rood worden zo samen met de lippenstift...dan was een mooie blanke lak mee tot zn recht gekomen...gewoon lekker glimmen.

Verder vind ik bij 6 de tiet een beetje overbodig eigelijk....en nee ik ben niet preuts...Ik denk dat het komt omdat ik dr blik heel mooi vind...en die tepel leidt alleen maar af...

Verder.... dikke prima!!!!
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:07:30 #34
149096 Ngasira
de geur van fixeer.. heerlijk!
pi_50239839
#3 vind ik erg mooi qua compositie , leuke foto's verder
No place is boring, if you've had a good night's sleep and have a pocket full of unexposed film. ~Robert Adams
Te veel ideeën , te weinig tijd..
pi_50540330
#3 met rooie nagellak, en MET piercing is top!
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_50540640
Hoi hoi, wat een mooie reeks! Mooi helder licht en kleuren!
En ook de compositie vind ik lekker kijken bij (bijna) alle foto's.

Foto #3 met de rode nagels vind ik zelf heel erg mooi! Kijkt lekker door de heldere kleuren en niet meer de donkere nagels als eventuele storende factor.
pi_50543205
thanx

offtopic:
@ bl0emetjE
je maakt mooie dingen zie ik, vooral die vergane jaren 70 foto look vind ik leuk gedaan
helemaal in photoshop gedaan of heb je ook andere technieken toegepast? bij sommige heb ik het idee dat je door glas fotografeert met ietwat reflectie er in
pi_50573913
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:27 schreef PankPinther het volgende:
thanx

offtopic:
@ bl0emetjE
je maakt mooie dingen zie ik, vooral die vergane jaren 70 foto look vind ik leuk gedaan
helemaal in photoshop gedaan of heb je ook andere technieken toegepast? bij sommige heb ik het idee dat je door glas fotografeert met ietwat reflectie er in
wow! Dankjewel!
Ik fotografeer inderdaad soms door dingen heen! Door glas of andere stukjes plastik of dingen die ik vind of door een pantykous Verder beetje rommelen met de curves en gebruik van textures.
Eigenlijk is het bij elke foto weer anders wat ik doe!
Maar ik hou er zeker van om allerlei dingen uit te testen, zoals door glas ed heen fotograferen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')