Tsja, wat is je uiteindelijke doel hè, de perfecte foto zal je toch nooit en te nimmer maken omdat er altijd wel iets op aan te merken valt en dan streef je je doel voorbij of althans de verhouding tijd en energie en resultaat wordt dan wat scheef, en sommige zullen dat ultiem vinden om zo bezig te zijn met je hobbie maar anderen zullen inzien dat de efficientie toch belangrijker is. En ja dan is een lekker team om je heen natuurlijk fantastisch maar dat zal voor 99% hier toch nooit realistisch zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:57 schreef PankPinther het volgende:
ik vind het altijd weer fijn om de reacties hier te lezen, vooral als ze ook echt iets toevoegen![]()
anderen zien vaak details die je zelf niet opvallen, al is het alleen maar omdat je je op een gegeven moment zo blind hebt zitten staren op de foto's dat je het gewoon echt niet meer ziet![]()
misschien wordt het ook tijd om een stapje verder te gaan en een team van meerdere mensen samen te brengen waarbij ieder zich met z'n eigen discipline bezig houdt zoals haar, nagels, visagie, styling en decoratie
zodat tijdens de shoot die foutjes en details al ontdekt worden
Aah, dat zou ook kunnen, ik moet de foto zien, dan weet ik het zeker. Ben goed in afbeeldingen onthouden, namen een stuk minder....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:31 schreef PankPinther het volgende:
@shark bait
de pose is 'geleend' van ene justin nog iets (of hij moet het op zijn beurt weer 'geleend' hebben van meneer clarke)
alleen bij zijn foto was het een full body shot met zwarte pumps
dat worden wel compleet andere foto's dan ben ik bangquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als je dezelfde serie zou doen, maar dan met zwaar contrast qua schaduw/slagschaduw etc... en dan uitgelopen makeup, zeer veel detail van de huidstructuur etc.![]()
wow! Dankjewel!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:27 schreef PankPinther het volgende:
thanx
offtopic:
@ bl0emetjE
je maakt mooie dingen zie ik, vooral die vergane jaren 70 foto look vind ik leuk gedaan
helemaal in photoshop gedaan of heb je ook andere technieken toegepast? bij sommige heb ik het idee dat je door glas fotografeert met ietwat reflectie er in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |