Nope. Ben waarschijnlijk nog bij ouderlijk huis, moet leren en ben niet zo fan van the opposites. Maar als ik tegen die tijd wel in Groningen ben en zat ben van het leren fiets ik misschien nog wel ff langs. Hoe laat dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
S-Two ga je morgen toevallig opposites nog ff checken? Gratis op de vismarkt
Ik heb die kids in the hall gechecked en hij klinkt wel dopequote:
Ik vind Push van MED vooral vet, die beat van Dilla komt lekker hard. Die Just Blaze beat aan het eind van de video ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Cubewoods het volgende:
Iemand die MED kent hier? Zat beetje MF-Doom vids te checke op youtube, en zag dit en die beat komt wel hard
Andere nummers op ze album ook wat?
Hier trouwens volledige vid.
Ik vind hem een kinderstem hebben man, hoe stoer die ook probeert te rappen het blijft mietjesachtig klinken vind ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:25 schreef MMaRsu het volgende:
Het album van Typhoon is ook erg vet, voor de gene die misschien geinteresseerd zijn.
ik vind zijn stem juist erg vet, lekker raar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik vind hem een kinderstem hebben man, hoe stoer die ook probeert te rappen het blijft mietjesachtig klinken vind ik. Hij heeft misschien wel dope beats en teksten maar zijn stem weerhoudt mij van het luisteren.
Luister nu Poison Pen van Immortal Technique, ook weer fijn.
Blaxtar is 10x erger met zijn maffe 'Zwolse' 'r'.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Leia het volgende:
Nah ik niet, ik probeer het nog wel eens te luisteren maar klik 't al snel weer weg. Ligt niet me niet.
Misschien kwam het door dat K3-achtige refrein van Boemajeequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik vind hem een kinderstem hebben man, hoe stoer die ook probeert te rappen het blijft mietjesachtig klinken vind ik. Hij heeft misschien wel dope beats en teksten maar zijn stem weerhoudt mij van het luisteren.
Luister nu Poison Pen van Immortal Technique, ook weer fijn.
ik luister ook weinig Blax.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:35 schreef Skic. het volgende:
[..]
Blaxtar is 10x erger met zijn maffe 'Zwolse' 'r'.
Bumaye is vet jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Misschien kwam het door dat K3-achtige refrein van Boemajee![]()
quote:A Tribe Called Quest-If The Papes Come
The Beatnuts-No Equal
Brand Nubian-Slow Down
Nas-Half Time
MC Mell O-Mek Dem Know
Schooly D-Saturday Night
Lord Finesse-Funky Technician
Showbiz and AG ft. Diamond D and Lord Finesse-Diggin In The Crates
Diamond D-Step To Me
A Tribe Called Quest ft Busta Rhymes-1-2 Shit
Brand Nubian-Punks Jump Up To Get Beat Down
EPMD-So Watcha Sayin