Je zou je eens aan kunnen melden voor Springpop (als je dat nog niet gedaan hebt). Dat is ieder jaar 's zomers in Antonius Four Reasons. Er speelt een melee aan bands, meestal de wat ruigere muziek. Altijd erg gezellig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Was tof erg groot podiumuitslag moeten we nog doorkrijgen als de stemmen zijn verwerkt
Dan had je ff moeten zwaaien![]()
Zeker weten, de taptoe gekeken en natuurlijk aan het begin K&G met het Wilhelmusquote:
SLS wonen? (Weet niet precies wat de voorwaarden zijn)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:06 schreef VinceBeggar het volgende:
Hey! Even een vraagje voor de Leidenaren. Ik ben van plan om binnenkort in Leiden of omgeving te gaan wonen ivm een stage, maar het is vrijwel onmogelijk volgens mij om een kamer te vinden zonder aan de Universiteit Leiden te studeren of eerstejaars met reistijdvoorsprong te zijn. Heeft iemand hier misschien een idee of een goede tip voor mij?
Buro Hogeland zou je ook kunnen proberen. Ik heb zelf een tijdje anti-kraak gewoond via woningbouw vereniging Portaal. Je zou daar ook eens kunnen informeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:06 schreef VinceBeggar het volgende:
Hey! Even een vraagje voor de Leidenaren. Ik ben van plan om binnenkort in Leiden of omgeving te gaan wonen ivm een stage, maar het is vrijwel onmogelijk volgens mij om een kamer te vinden zonder aan de Universiteit Leiden te studeren of eerstejaars met reistijdvoorsprong te zijn. Heeft iemand hier misschien een idee of een goede tip voor mij?
Of zoek vrienden en huur een huis/appartement. Dat heb ik gedaan en trek volgende maand in. Maar ja, ik woon hier dan ook al langquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:06 schreef VinceBeggar het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vind dat ik hier mag posten
Tenslotte wordt Leiden ook nog weleens gemeente Katwijk.
Oh en iemand nog naar de Roze Beurs geweest, 3 oktober?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |