Voetbalcentraal.nlquote:Ajax wil Delgado, Kuranyi en Riga inlijven'
Gepubliceerd op 03-06-07 om 11:26 door Tim Vogelpoel
Het blijft gonzen van geruchten rond Ajax Amsterdam. Sinds het einde van het voorbije seizoen werden de hoofdstedelingen in verband gebracht met een handjevol spelers, zo ook vandaag.
Verscheidene Belgische media weten vandaag te melden dat Ajax Mattias Delgado zal gaan aantrekken. De Argentijn speelt nu nog bij het Turkse Besiktas en zou een slordige zes miljoen euro moeten kosten. De 24-jarige middenvelder zou voor meer fysieke kracht op het middenveld van de Amsterdammers moeten zorgen.
Ook zou Ajax Duits international Kevin Kuranyi willen inlijven. De aanvaller van Schalke 04 was afgelopen seizoen goed voor vijftien doelpunten in de Duitse Bundesliga.
Mustapha Riga zou ook van interesse van de Amsterdammers genieten. Rigs staat momenteel onder contract bij het Spaanse Levante, waar hij de sterspeler is. Eerdere clubs van Riga waren onder andere Vitesse, RBC en Sparta.
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Blijf lekker een jaar en ga naar Barca!
Met het risico dat het volgend jaar weer stukloopt op een verschil in vraag en aanbod? Dat gaat Sneijder echt niet doen.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:13 schreef kurk_droog het volgende:
Als die blijft moet zijn contract wel verlengd worden zodat we volgend jaar nog steeds flink kunnen cashen.
Doe maar niet..quote:
precies netjes gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 12:20 schreef VoreG het volgende:
Netjes, een bod van 15 miljoen afweren. Ze beginnen het te snappen bij Ajax.
Ja, dat weten we nu wel.quote:
Ja sorry hoor, ik word daar een beetje moe van dat Sneijder moet naar Barca..quote:
Verspil er dan geen energie aan, want het is nu wel overduidelijk dat je hem niet bij Barca wilt zien....quote:Op zondag 3 juni 2007 13:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik word daar een beetje moe van dat Sneijder moet naar Barca..
Veel Ajax supporters dragen Barca ook een warm hart toe.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik word daar een beetje moe van dat Sneijder moet naar Barca..
Waarom moet hij per se naar Barca? waarom denkt iedereen dat hij bij Barca past? waarom is een club als Valencia niet goed genoeg?
Ik snap die connectie Sneijder > Barca niet van velen hier..![]()
Maar bij Barca willen ze misschien wel betere voetballers. Wat heeft Sneijder daar te zoeken? Die belandt op de bank, valt af en toe in omdat Rijkaard ook een Nederlander is. Als hij nou naar een subtopper gaat in een grote competitie kan hij zich bewijzen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Veel Ajax supporters dragen Barca ook een warm hart toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |