quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Doe dat! Ik wil zondagavond niet in een puinzooi liggen
![]()
En zijn bed verschonen als hij met die smink op in slaap is gevallen zal dat bed nu ook niet meer opvallen tussen de varensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]Dan wordt het tijd dat ook jij je kamer gaat opruimen..
Ik word waarschijnlijk ergens wakker in een trein op een NS rangeerterreinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:28 schreef ursel het volgende:Dan wordt het tijd dat ook jij je kamer gaat opruimen..
En dan sneaky op zo'n arme rangeerder afsluipen en omleggen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk ergens wakker in een trein op een NS rangeerterreinWanhopig op zoek naar mijn gear omdat ik denk dat we aan het airsoften zijn
![]()
En dan maar schreeuwen, I wanna love youquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk ergens wakker in een trein op een NS rangeerterreinWanhopig op zoek naar mijn gear omdat ik denk dat we aan het airsoften zijn
![]()
Dat viel wel mee, ik werd wakker omdat ik met mijn reet op een pinda lagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En zijn bed verschonen als hij met die smink op in slaap is gevallen zal dat bed nu ook niet meer opvallen tussen de varens
Dat jij je nou aan het aanstellen was voor aandacht wil niet zeggen dat we het allemaal doen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jongens, ijsmeis is weg, jullie kunnen weer normaal doen
hang er een thermometer in jostiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:34 schreef ursel het volgende:
Hey, even een vraag. De PC van een collega van me is bezeten van spoken.
Er zit een fan in zijn PC die zo nu en dan op hol slaat. Dan gaat dat ding meer dan max draaien en tis een grote takke herrie. Kijken we met taskmanager naar de processen, dan gebeurd er eigenlijk niets.
Weet er iemand nog een proggie hoe we eventueel de temp. in de pc kunnen testen. Het moet wel een proggie zijn dat niet geinstalleerd hoeft te worden, want we hebben hier geen admin-rechten gekregen..
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef staticdata het volgende:
Ijs, jij loopt zeker nu het internet af te struinen om te zoeken waar je een waterolifant kan kopen
BIOSquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:34 schreef ursel het volgende:
Er zit een fan in zijn PC die zo nu en dan op hol slaat. Dan gaat dat ding meer dan max draaien en tis een grote takke herrie. Kijken we met taskmanager naar de processen, dan gebeurd er eigenlijk niets.
Weet er iemand nog een proggie hoe we eventueel de temp. in de pc kunnen testen. Het moet wel een proggie zijn dat niet geinstalleerd hoeft te worden, want we hebben hier geen admin-rechten gekregen..
welke film ga je zien baus?quote:
The rape of Pascal R.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
welke film ga je zien baus?
wat ben je ook een schatjequote:
THER-MO-ME-TERquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef ursel het volgende:
[..]
* Mompelt iets over geen admin-rechten..
THER-MO-ME-TER IN JE REE-EETquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis mooi weer, doe eens buitenspelen wil je..
oepsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef ursel het volgende:
[..]
* Mompelt iets over geen admin-rechten..
8 mei hebben die klootzakken de wagen pas besteldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef staticdata het volgende:
Ijs hoelang nou nog voor je auto? 2 maanden ofzo?
dan kan je beter die golf houden vrees ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
8 mei hebben die klootzakken de wagen pas besteldvanaf dan 12 weken
dus wordt ergens begin-half aug
![]()
heb nu trouwens een golf, 2.0TDI met 140PK onder de kap![]()
Een thermometer in je PC hangen is ook echt het toppunt van tweaken..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het was zo gezellig, je gaat even tafelvoetballen en je komt in ene terug in tweakers
ik hoopte op een downgrade, om al een beetje aan de focus te gaan wennen, krijg je datquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan kan je beter die golf houden vrees ik
zeg dat danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Een thermometer in je PC hangen is ook echt het toppunt van tweaken..![]()
Maar IJs, ik zal mezelf even verduidelijken, ik ben dus op zoek naar software die de temperatuur gegevens voor me uitleest vanaf de hardware..
Focus rijdt absoluut beter dan een golf, maar qua pk's is het gewoon wel lekker hoor, 140quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik hoopte op een downgrade, om al een beetje aan de focus te gaan wennen, krijg je dat![]()
en hou nu op he met geniepig focus bashen, ik mopet er nog 4 jaar in rijden![]()
quote:
Proggie = ursels voor programma..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:34 schreef ursel het volgende:
alleen had ik in mn seat (130pk) echt het gevoel aant karten te zijn, terwijl de snelheidssensatie compleet ontbreekt in de golfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Focus rijdt absoluut beter dan een golf, maar qua pk's is het gewoon wel lekker hoor, 140![]()
pak een telefoonboekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Nu krijg ik zin om te scheuren.. ik mis mijn Peugeotje![]()
quote:
quote:
je prijst het verkeerde topic aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
Vooruit dan maar het volgende omdat niemand het nog weet:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe groter de bak....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
alleen had ik in mn seat (130pk) echt het gevoel aant karten te zijn, terwijl de snelheidssensatie compleet ontbreekt in de golf![]()
moet je nagaan als ik in mn 90pk focus zit![]()
MAAR
mij hoor je niet klagen hoor, ben hardstikke blij met mn waggie![]()
quote:
Doe ff pics posten, kan geen tv kijken op kantoorquote:
Een wereld van genot voor jou computerquote:
Trouwen is niet ouderwets maar papierwerk technisch pragmatisch.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik wil ook serieus nooit gaan trouwen. Ik vind dat zo ouderwets
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |