Zie ik dacht het wel..ik train er veel mee en moet ook zeggen dat mijn orgasme en die van mijn partner altijd erg heftig is. Ik zou het ook echt elke vrouw aanraden om de bekkenbodem te trainen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is zelfs essentieel....
De bekkenbodem hangt direct samen met het vermogen om klaar te komen, in welke intensiteit en hoevaak, op welke manier je wil klaarkomen ook.
Een bekkenbodem dient in goede conditie te zijn, train deze dus, je seksleven gaat er erg hard op vooruit, je kan ermee spelen, onbewust zal deze ook samentrekken en ontspannen, beide geven een verhoogd plezier.
De bekkenbodem trek je ook echt niet alleen aan om de man een plezier te doen, het is een meer dan prettige stimulatie voor de vrouw zelf, hiermee spelen(wat voor jou persoonlijk fijn is moet je zelf uitzoeken) tijdens seks triggert orgasme's, verlengt ze en maakt ze heftiger.
Je kan een plaatselijk orgasme omzetten in een full body orgasm ermee, zonder een goede bekkenbodem is spuitend klaarkomen erg lastig.
De bekkenbodem is na de hersenen het belangerijkste seksorgaan!
Deze staat nog boven klit zelfs, want zonder de bekkenbodem ga je niets voelen van het clitoraal orgasme(nu heeft iedereen een bekkenbodem, dus je voelt wel wat, maar hoe intens hangt af van de conditie van de bekkenbodem).
Zeg dat even tegen die duizenden vrouwen die hun hele leven niet zijn klaargekomen, en voor wie zelfs de meeste experimentele foefjes niet helpen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft het in zich om clitoraal, vaginaal, anaal, spuitend en alles te komen, of ze dat kan of niet hangt af van vele factoren die vaak onbewust spelen(om het makkelijk te maken).
Al die mogelijkheden zitten in het lichaam en kunnen eruit gehaalt worden.
Neem bv spuitend klaarkomen, als een vrouw dat iet kan en je gaat een tijdlang bezig met goede drukpuntmassage's waardoor je spanningen uit het lichaam werkt dan kan ze het binnen no time wel.
Dit is natuurlijk allemaal even heel simpel gesteld, in de praktijk zitten er wel wat haken en ogen aan, maar iedere vrouw kan leren komen op de verschillende manieren, de vraag is alleen heb je zin in die moeite ervoor doen of vindt je het eigenlijk wel prima zoals het is?
Kan een vrouw helemaal niet klaarkomen dan kan ze naar de sekuoloog die haar zal leren hoe dat we te kunnen, kortom, het kan allemaal aangeleerd worden...
Vrouwen die nog nooit zijn klaargekomen, het zit wel in jullie lijf en hoofd, zoek evt hulp erbij als het je dwars zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen die duizenden vrouwen die hun hele leven niet zijn klaargekomen, en voor wie zelfs de meeste experimentele foefjes niet helpen.
Verder: als je het moet aanleren (en er veel moeite voor moet doen), kan je het ook niet. Verder zou ik niet weten waarom elke vrouw vaginaal kan klaarkomen. Niet elke vrouw is hetzelfde, hoe graag je ook zou willen dat 'dezelfde anatomie' 'dezelfde mogelijkheden' betekent.
Iedereen kan tegen kietelen als de juiste mate van ontspanning wordt bereikt(kan ik zeggen als zeer kietelgevoelig mensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
We zijn allemaal hetzelfde gebouwd. Waarom kunnen sommige mensen dan absoluut niet tegen kietelen, en anderen juist heel goed? Waarom komen sommige mensen al klaar van een beetje tietengesabbel, en anderen (in de loop der eeuwen miljoenen, wat heerlijk om te zeggen dat die gewoon hun best niet doen), komen nooit, écht nooit, niet uiteindelijk wel. Waarom voelen sommige mensen heel snel pijn, en anderen helemaal niet? Waarom gaan sommige mensen kotsen van een draaimolen, en anderen niet?
We zijn allemaal hetzelfde gebouwd, maar daarmee stellen dat we hetzelfde kunnen en werken, is kortzichtig, om niet te zeggen dom.
Hier hoeft weinig aan toegevoegd te worden, maar toch nog één woordje; tantra.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft het in zich om clitoraal, vaginaal, anaal, spuitend en alles te komen, of ze dat kan of niet hangt af van vele factoren die vaak onbewust spelen(om het makkelijk te maken).
Al die mogelijkheden zitten in het lichaam en kunnen eruit gehaalt worden.
Neem bv spuitend klaarkomen, als een vrouw dat iet kan en je gaat een tijdlang bezig met goede drukpuntmassage's waardoor je spanningen uit het lichaam werkt dan kan ze het binnen no time wel.
Dit is natuurlijk allemaal even heel simpel gesteld, in de praktijk zitten er wel wat haken en ogen aan, maar iedere vrouw kan leren komen op de verschillende manieren, de vraag is alleen heb je zin in die moeite ervoor doen of vindt je het eigenlijk wel prima zoals het is?
Kan een vrouw helemaal niet klaarkomen dan kan ze naar de sekuoloog die haar zal leren hoe dat we te kunnen, kortom, het kan allemaal aangeleerd worden...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:30 schreef Inflamed het volgende:
Ik kan het ook...![]()
Maar (en nou niet allemaal gaan gillen), niet de 1e 10 keer.
En kan het ook alleen als ik zelf aan de slag ga en op m'n gemak ben.
Helaas nog geen man gevonden die assitentie tot dat niveau kan verheffen.![]()
ghequote:profiel van inflamed
[....]
geslacht: Man
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb al moeite met normaal klaarkomen, laat staan als ik dan ook het plafond moet onder regenen..En daarbij, euhhhmm, iel? Het lijkt me puur genieten om als manzijnde een lading vocht over je hand en onderarm te hebben druipen..
![]()
Lees de rode lettertjes!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:10 schreef brabofok het volgende:
M'n vriendin die komt af en toe spuitend klaar en ik vind het heerlijk als ik haar lig te beffen als ze spuit.
Soms is het puur sap en soms mix van sap en plas.Dus alleen maar het goede sapje is een utopie.Soms komen ze en piesen ze alles onder.Als je geil bent en op gaat in de sex is alles geil.Zelfs als ze over je gezicht piest tijdens het klaarkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |