abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54285643
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is zelfs essentieel....

De bekkenbodem hangt direct samen met het vermogen om klaar te komen, in welke intensiteit en hoevaak, op welke manier je wil klaarkomen ook.

Een bekkenbodem dient in goede conditie te zijn, train deze dus, je seksleven gaat er erg hard op vooruit, je kan ermee spelen, onbewust zal deze ook samentrekken en ontspannen, beide geven een verhoogd plezier.

De bekkenbodem trek je ook echt niet alleen aan om de man een plezier te doen, het is een meer dan prettige stimulatie voor de vrouw zelf, hiermee spelen(wat voor jou persoonlijk fijn is moet je zelf uitzoeken) tijdens seks triggert orgasme's, verlengt ze en maakt ze heftiger.

Je kan een plaatselijk orgasme omzetten in een full body orgasm ermee, zonder een goede bekkenbodem is spuitend klaarkomen erg lastig.

De bekkenbodem is na de hersenen het belangerijkste seksorgaan!
Deze staat nog boven klit zelfs, want zonder de bekkenbodem ga je niets voelen van het clitoraal orgasme(nu heeft iedereen een bekkenbodem, dus je voelt wel wat, maar hoe intens hangt af van de conditie van de bekkenbodem).
Zie ik dacht het wel..ik train er veel mee en moet ook zeggen dat mijn orgasme en die van mijn partner altijd erg heftig is. Ik zou het ook echt elke vrouw aanraden om de bekkenbodem te trainen. .
pi_54288227
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Elke vrouw heeft het in zich om clitoraal, vaginaal, anaal, spuitend en alles te komen, of ze dat kan of niet hangt af van vele factoren die vaak onbewust spelen(om het makkelijk te maken ).

Al die mogelijkheden zitten in het lichaam en kunnen eruit gehaalt worden.

Neem bv spuitend klaarkomen, als een vrouw dat iet kan en je gaat een tijdlang bezig met goede drukpuntmassage's waardoor je spanningen uit het lichaam werkt dan kan ze het binnen no time wel.

Dit is natuurlijk allemaal even heel simpel gesteld, in de praktijk zitten er wel wat haken en ogen aan, maar iedere vrouw kan leren komen op de verschillende manieren, de vraag is alleen heb je zin in die moeite ervoor doen of vindt je het eigenlijk wel prima zoals het is?

Kan een vrouw helemaal niet klaarkomen dan kan ze naar de sekuoloog die haar zal leren hoe dat we te kunnen, kortom, het kan allemaal aangeleerd worden...
Zeg dat even tegen die duizenden vrouwen die hun hele leven niet zijn klaargekomen, en voor wie zelfs de meeste experimentele foefjes niet helpen.

Verder: als je het moet aanleren (en er veel moeite voor moet doen), kan je het ook niet. Verder zou ik niet weten waarom elke vrouw vaginaal kan klaarkomen. Niet elke vrouw is hetzelfde, hoe graag je ook zou willen dat 'dezelfde anatomie' 'dezelfde mogelijkheden' betekent.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54289353
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Zeg dat even tegen die duizenden vrouwen die hun hele leven niet zijn klaargekomen, en voor wie zelfs de meeste experimentele foefjes niet helpen.

Verder: als je het moet aanleren (en er veel moeite voor moet doen), kan je het ook niet. Verder zou ik niet weten waarom elke vrouw vaginaal kan klaarkomen. Niet elke vrouw is hetzelfde, hoe graag je ook zou willen dat 'dezelfde anatomie' 'dezelfde mogelijkheden' betekent.
Vrouwen die nog nooit zijn klaargekomen, het zit wel in jullie lijf en hoofd, zoek evt hulp erbij als het je dwars zit.

Zo, nu goed?

Verreweg de meeste vrouwen met dat "probleem"(in hoeverre het een probleem is hangt af van wat het persoon ervan denkt zelf) die hulp zoeken kunnen het later wel degelijk hoor.

En als je het moet leren is het niet echt, wat is dat nu weer voor onzin, dus jij kan niet schrijven, niet rekenen, alles wat je hebt geleerd en waar je moeite voor hebt gedaan is niet echt omdat je het ooit hebt moeten leren?
Soms zijn er gewoon door het leven nare blokkade's, die kunnen opgeruimd worden, die horen opgeruimd te worden.

En waarom zou niet elke vrouw bv vaginaal klaar kunnen komen, blijf je liever hangen bij het kan niet, of ga je liever uit van het zit er wel in, misschien kan ik er op een prettige manier wel komen?
De anatomie blijft hetzelfde om en nabij, de zenuwknopen heeft iedere vrouw daar, de spots heeft iedere vrouw daar, geen enkele vrouw blijft in haar leven hetzelfde op seksueel gebied, vermogen om klaar te komen neemt toe met de jaren, dingen die je eerst niet voor mogelijk hield komen toch ineens naar voren.
Zie de mogelijkheden en maak er wat leuks van.

Waarom wordt dit altijd als aanval gezien?
Omdat het zielig is voor vrouwen die niet kunnen komen nog?

Ik vind dat niet zielig, ik vertel ze liever dat het best allemaal nog goed kan komen als ze dat zelf willen, dat er niets mis is met ze, dat alle mogelijkheden er liggen en dat ze het kunnen leren, dat die lessen prettig horen te zijn, dat ik niet weet tot waar het ze brengt, maar iig hun seksleven zal verbeteren en goed ook.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_54289384
ik zal je niet weer quoten sexy sadie. Waarschijnlijk ben ik in mijn stuk niet duidelijk geweest anders had je begrepen waarom elke vrouw dezelfde mogeljkheid heeft, mits er aan gewerk wordt, wat voor de één meer 'werk' betekent dan voor de ander. Spanning in het lichaam sluit stromen uit. hoe die spanning daar komt en hoe je die weg haalt is een ander verhaal.
pi_54289581
We zijn allemaal hetzelfde gebouwd. Waarom kunnen sommige mensen dan absoluut niet tegen kietelen, en anderen juist heel goed? Waarom komen sommige mensen al klaar van een beetje tietengesabbel, en anderen (in de loop der eeuwen miljoenen, wat heerlijk om te zeggen dat die gewoon hun best niet doen), komen nooit, écht nooit, niet uiteindelijk wel. Waarom voelen sommige mensen heel snel pijn, en anderen helemaal niet? Waarom gaan sommige mensen kotsen van een draaimolen, en anderen niet?

We zijn allemaal hetzelfde gebouwd, maar daarmee stellen dat we hetzelfde kunnen en werken, is kortzichtig, om niet te zeggen dom.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54290022
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
We zijn allemaal hetzelfde gebouwd. Waarom kunnen sommige mensen dan absoluut niet tegen kietelen, en anderen juist heel goed? Waarom komen sommige mensen al klaar van een beetje tietengesabbel, en anderen (in de loop der eeuwen miljoenen, wat heerlijk om te zeggen dat die gewoon hun best niet doen), komen nooit, écht nooit, niet uiteindelijk wel. Waarom voelen sommige mensen heel snel pijn, en anderen helemaal niet? Waarom gaan sommige mensen kotsen van een draaimolen, en anderen niet?

We zijn allemaal hetzelfde gebouwd, maar daarmee stellen dat we hetzelfde kunnen en werken, is kortzichtig, om niet te zeggen dom.
Iedereen kan tegen kietelen als de juiste mate van ontspanning wordt bereikt(kan ik zeggen als zeer kietelgevoelig mens ).
De draaimolen kan ook iedereen tegen als je weet wat je moet aanleren om te verkomen dat je gaat kotsen(nu zullen de meeste daar geen zin in hebben om dat voor de draaimolen te doen, maar kan niet is dood en wil niet ligt ernaast!).
Mensen die helemaal geen pijn voelen hebben een probleem, hun zenuwstelsel werkt niet naar behoren, iedereen voelt pijn, maar de pijngrens verschilt, ook dit is te verhogen of te verlagen door oefening.

De een kan van nature erg goed piano spelen, de ander moet er wat meer moeite voor doen, maar allen kunnen het tot op een redelijk niveau.

En ik zeg niet dat mensen niet genoeg hun best doen, vrouwen doen vaak juist teveel hun best terwijl er gewoon gewerkt zou moeten worden aan het verwijderen van blokkade's, iets dat heel ontspannen en prettig gedaan kan worden, zonder enige druk op je moet klaarkomen.

De vrouwen die nooit zijn gekomen hebben nooit hulp gezocht erbij, degene die dat wel hebben gedaan hebben het vermogen zo goed als allen aangeleerd, op wat lichamelijke/medische problemen na.

Wat ik hier zeg is gewoon echt waar, de mogelijkheden liggen er bij iedereen, iedereen kan het aanleren, net als bv iedereen kan leren een pik diep in de keel te nemen(of je er zin in hebt dat te leren is een 2de he!).
Voor de een betekend dat heel erg veel blokkade's wegnemen, heel veel oefenen en doen en de ander heeft het van nature.

Zo kan ik van nature heel makkelijk vaginaal klaarkomen, clitoraal, wat voor de meeste vrij natuurlijk is, is voor mij wat lastiger geweest en is nogsteeds lastiger als vaginaal komen.
Zo heb ik ook de eerste jaren van mijn seksuele leven doorgebracht zonder spuiten, dacht ook echt dat het niet kon, maar na een heel aantal jaar gebeurde het toch.
Zo ben ik ooit ook eens gekomen op mijn tepels, bijzondere ervaring, verder ook nooit meer gehad, had ook nooit gedacht dat dat kon.

Werkelijk waar, kan niet is dood en wil niet ligt ernaast!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:20:09 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_54291362
Ah, erodome en ik vallen op dit punt een beetje in herhaling, maar ik ben er ook niet van overtuigd dat iedereen zomaar hetzelfde gebouwd is. Bij de mannen is dit vrij evident, voor ongeveer de helft zijn de tepels gelijkelijk erogeen als bij de vrouwen, de andere helft heeft er geen enkel gevoel in. Ik behoor bij de latere, en het lijkt me heel stug dat het iets psychisch is, want op seksgebied heb ik vrij weinig remmingen; er gebeurt gewoon geen reet als iemand mijn tepels aanraakt. De huid er direct omheen is ongeveer gevoeliger. Ik neem aan dat dit komt bij de embryonale ontwikkeling, de ene foetus z'n vrouwelijke ontwikkeling gaat misschien net wat langer door voordat het onder hormonale/genetische invloeden een man wordt.
Vrouwen hebben natuurlijk wel allemaal een rudimentaire prostaat, omdat mannen die later moeten kunnen krijgen, maar de door hormonen aangevoerde embryonale ontwikkeling daarvan, acht ik plausibel, bepaalt dan in hoeverre die ontwikkeld is tot spuiten. En dat verschilt dan per vrouw.

Wetenschappelijk is dit overigens geen uitgemaakte zaak. Voorheen werd vooral aangenomen dat minder dan de helft van de vrouwen fysiek in staat waren tot klaarkomen, inmiddels wordt dan weer gedacht dat elke vrouw het kan. Maar dit is nog lang niet bewezen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 november 2007 @ 23:34:26 #208
193811 Jeanette1.punt
Prostitutie is een vak
pi_54564036
Niet elke vrouw kan het
pi_54655222
Ik kan het ook...
Maar (en nou niet allemaal gaan gillen), niet de 1e 10 keer.
En kan het ook alleen als ik zelf aan de slag ga en op m'n gemak ben.
Helaas nog geen man gevonden die assitentie tot dat niveau kan verheffen.
pi_54670393
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Elke vrouw heeft het in zich om clitoraal, vaginaal, anaal, spuitend en alles te komen, of ze dat kan of niet hangt af van vele factoren die vaak onbewust spelen(om het makkelijk te maken ).

Al die mogelijkheden zitten in het lichaam en kunnen eruit gehaalt worden.

Neem bv spuitend klaarkomen, als een vrouw dat iet kan en je gaat een tijdlang bezig met goede drukpuntmassage's waardoor je spanningen uit het lichaam werkt dan kan ze het binnen no time wel.

Dit is natuurlijk allemaal even heel simpel gesteld, in de praktijk zitten er wel wat haken en ogen aan, maar iedere vrouw kan leren komen op de verschillende manieren, de vraag is alleen heb je zin in die moeite ervoor doen of vindt je het eigenlijk wel prima zoals het is?

Kan een vrouw helemaal niet klaarkomen dan kan ze naar de sekuoloog die haar zal leren hoe dat we te kunnen, kortom, het kan allemaal aangeleerd worden...
Hier hoeft weinig aan toegevoegd te worden, maar toch nog één woordje; tantra.
  zaterdag 17 november 2007 @ 13:11:04 #211
165237 Leef
Sunny side up!
pi_54671793
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:30 schreef Inflamed het volgende:
Ik kan het ook...
Maar (en nou niet allemaal gaan gillen), niet de 1e 10 keer.
En kan het ook alleen als ik zelf aan de slag ga en op m'n gemak ben.
Helaas nog geen man gevonden die assitentie tot dat niveau kan verheffen.
quote:
profiel van inflamed

[....]

geslacht: Man
ghe
pi_54746587
Yup, kan ik
pi_54812432
kijk eens op http://www.g-plek.nl/pages/film.html daar staan 2 gratis filmpjes van spuitende vrouwen. Als je inbeld voor 1,15 zie je nog meer filmpjes en krijg je een soort cursus over de gplek. Ik weet er nu alles van ;-)
pi_54814627
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb al moeite met normaal klaarkomen, laat staan als ik dan ook het plafond moet onder regenen.. En daarbij, euhhhmm, iel? Het lijkt me puur genieten om als manzijnde een lading vocht over je hand en onderarm te hebben druipen..

is echt een kick hoor !!!

nu paar keer meegemaakt ma echt kwam zowat spontaan zelf ook klaar
pi_70230807
Ik zat op internet te zoeken, Hoe het kwam dat spuitent komen, ik schrok me dus dood toen het me gebeurde.. mn vriend vind het geweldig. & ik soms aardig irritant want het geeft wal een troep.
iedereen kan het , je moet allen zelf, of een vriendje hebben die er aardig goed in is , denk ik
pi_86413027
M'n vriendin die komt af en toe spuitend klaar en ik vind het heerlijk als ik haar lig te beffen als ze spuit.
Soms is het puur sap en soms mix van sap en plas.Dus alleen maar het goede sapje is een utopie.Soms komen ze en piesen ze alles onder.Als je geil bent en op gaat in de sex is alles geil.Zelfs als ze over je gezicht piest tijdens het klaarkomen.
pi_86868199
(oops, verkeerde topic)
  zondag 26 september 2010 @ 18:42:48 #218
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86868890
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:10 schreef brabofok het volgende:
M'n vriendin die komt af en toe spuitend klaar en ik vind het heerlijk als ik haar lig te beffen als ze spuit.
Soms is het puur sap en soms mix van sap en plas.Dus alleen maar het goede sapje is een utopie.Soms komen ze en piesen ze alles onder.Als je geil bent en op gaat in de sex is alles geil.Zelfs als ze over je gezicht piest tijdens het klaarkomen.
Lees de rode lettertjes!! :|W
All she wants and needs is just a little taste..
pi_86870617
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:12 schreef 101251 het volgende:
mij is het wel gelukt:D
Mij ook. :)
pi_86873248
Heb het met een aantal sexpartners wel meegemaakt, sommigen niet. De eerste keer schrok ik me kapot, was jonger en het meisje ook. We waren best al lang aan het sexen en ineens spoot ze tijdens het neuken nogwel. Ik was helemaal nat en het bed ook... Echt leuk als iemand zich zo durft te geven tijdens de sex.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')