Het beste maak je je er niet druk om, nu panisch doen tegen je meisje waarbij het perongelijk zo gebeurt kan betekenen dat je nooit het echt gedoe mee zal maken....quote:
Is het normaal dat dit elke keer gebeurt als het daar gestimuleerd wordt? Het is dus 1x gebeurt waar mijn vriend bij was, maar ook als ik in mn eentje aan het 'oefenen' ben, moet ik echt daadwerkelijk plassen (daarom doe ik het dus niet meer in mijn bed).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit is een combi geweest, teveel geforceerd....
Als het te stevig doorgezet wordt kan het voorkomen dat je tegelijkertijd plast, je mist dan meestal ook dat echte climax gevoel erbij, het wordt afgedwongen door heel erg hard vaak bezig te zijn en fiks door te gaan.
Het is dan plas en ejaculaat tegelijkertijd.
Dit is een reden waarom ik zeg jaag er niet teveel achteraan, je kan het dan forceren wat en de lol een stuk minder maakt en de kans geeft dat er wel plas bijzit.
Verder kan het ook aan een minder goede controle over de bekkenbodem liggen, veel vrouwen persen in dat gevoel en/of laten alles helemaal ontspannen, soms is het in het begin lastig de 2 dingen van elkaar te scheiden.
Je bekkenbodem oefenen is altijd goed, ook hiervoor.
Maar het kan ook vrij veel zijn, in stralen eruit komen en alles, dat dat zo is geeft geen zekerheid dat het plas is ook, of het plas is ruik je snel zat iig...
Nee ik heb nog helaas geen orgasme gehad op deze manierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef erodome het volgende:
Sommige vrouwen hebben er vaker last van dat het combineert, maar zelden is dat altijd het geval.
Je bent er echt zeker van dat het plas is, door de geur enzo?
Heb je ook echt een climax al gehad hierdoor, of is het alleen nog dat flauwere gevoel en plasgevoel geweest?
Ik ga hier even over nadenken, eens denken of er trukjes zijn die zouden kunnen helpen, ik heb helaas niet alles klaar in de rij staan in mijn hoofd altijd, zou wel makkelijk zijn soms
Ik kom er dus nog wel op terug...
ik weet niet of je kan lezen LIEVERD,maar er staat mijn vriendje had me eerst anaal genomen en daarna ging hij mij vingeren en beffen. Ik ben dus een vrouwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
En in uw geval is dat niet Beffen maar Baffen GROOOT verschil!
Dank u !quote:Op maandag 25 juni 2007 11:07 schreef Swiffer het volgende:
misschien ff je profiel veranderen dan?
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef frapogalogliko het volgende:
[..]
ik weet niet of je kan lezen LIEVERD,maar er staat mijn vriendje had me eerst anaal genomen en daarna ging hij mij vingeren en beffen. Ik ben dus een vrouw
Even in jouw taal:
Hij heeft me eerst in mijn kont geneukt en toen stopte hij en ging mij vingeren en beffen. DUS NIET DAARNA BAFFEN.
Ik kom klaar met een echt een straal. Ik kan ruim 50 a 70 cm spuiten. Van de week heb ik in zijn slaapkamer weer een lekkage bezorgt. HIj vind het geweldig als ik spuitend klaar kom.
Filmpje!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Twiggy het volgende:
Een bed is om in te slapen, niet om in te sexen.
Anyway, ik kan ook spuiten zonder klaar te komen, maar uit pure opwinding. Laatst ontdekt...
zal best apart zijn voor je vriend dan jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef Nadine23 het volgende:
Haha ja inderdaad, de eerste paar keer met m'n nieuwe vriend kreeg ik er rode wangetjes van. Nu moet ik oppassen dat ik door een lachstuip niet omval (of er later over uitglij)
Mijn ex moest altijd plassen tijdens de sex...tenminste...dat zei zequote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef mrPanerai het volgende:
veel heeft te maken met het willen van de vrouw, het gevoel heeft naar het schijnt wel iets van plassen weg maar is het dus helemaal niet.. mijn vriendin dacht dat ze het ook niet kon...maar na enig oefenen, ontspannen en de klik in het hoofd maken dat het echt niet om plassen gaat, lukt het haar ook.
mijn ervaring bij verschillende vrouwen is dat het het best lukt als je de kut goed nat maakt, ev met eros-glijmiddel ofzo, en dan met de palm van de hand naar jezelf toe een soort kom beweging maakt..
Ze hebben elkaar wel goed gevonden danquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:37 schreef zwartedoos het volgende:
Ennuh, denk je nu werkelijk dat iemand erin trapt dat jullie 2 verschillende personen zijn![]()
Lijkt mij vrij irritant worden na de 2de keer als alles weer eens onder zit? Of is het alleen maar leuk....quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef frapogalogliko het volgende:
[..]
ik weet niet of je kan lezen LIEVERD,maar er staat mijn vriendje had me eerst anaal genomen en daarna ging hij mij vingeren en beffen. Ik ben dus een vrouw
Even in jouw taal:
Hij heeft me eerst in mijn kont geneukt en toen stopte hij en ging mij vingeren en beffen. DUS NIET DAARNA BAFFEN.
Ik kom klaar met een echt een straal. Ik kan ruim 50 a 70 cm spuiten. Van de week heb ik in zijn slaapkamer weer een lekkage bezorgt. HIj vind het geweldig als ik spuitend klaar kom.
En jullie zijn allebei analfabeet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef m-girl het volgende:
ik en met vriend. wat behandel julie mensen hier stom. we zijn zeker niet de zelfde persoon. wij hebben alle bij een eigen pc. mij vriend op zolder ik beneden in de huis kamer. via een router modem komen wij op het internet. ik ben 19 jaar 29-04-1988 en hij is 22 jaar 16-03-1985 dus. ik heb het al jaren en het woord gewoon verwijdert. van mij 11 de zat ik er heel erg mee. ben naar www.sexwoordenboek forum gegaan en hebben ze uit gelegt hoe en wat. kunnen julie een voorbeeld aan nemen. ik kan spuiten dat ik geen kan hebben buiten de douch en dat vind ik soms erg klote. ik begrijp het mod. ik had het in het kort moeten zeggen sorry er voor
en daar heb jij geen last vanquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:25 schreef m-girl het volgende:
bij mij valt mee ik ben geen nederlander maar Indonesche. en hij italianse en heeft een grote moeite met schrijfen. hij weet soms niet waar welke letter moet. bijvoorbeeld met hoofd schrijft hij hooft zo. laten we maar weer topic on gaan:)
onzinreacties voor jou messchien. het is geen onzinquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Onzinreacties verwijderd, sorry voor jullie overbodige reacties nu.
Je hebt bijna 3 uur geleden ook al gereageerd op de verwijdering van je posts. Eén keer is genoeg, verder zeuren kan je in FB. En je verhaal kennen we na één keer ook wel, je hoeft het niet steeds te herhalen als niemand er op ingaat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef m-girl het volgende:
[..]
onzinreacties voor jou messchien. het is geen onzin. ik heb het probleem van af mij 11 de jaar en noem jij het onzin
. van mij 11 de tot 15 wist ik er geen raad mee
. ik durf geen sex te hebben met jongen. omdat dat op een drama uit liep en ik schaamde me diep
. toen ik 15 was ben ik op swb forum gaan kijken voor info over dat en zo kwam ik er achter hoe het in elkaar zit. ik kan er ook van genieten maar soms ik kan er ook heel erg van baalen. en wouw ik dat ik dat niet kon. je zit altijd met het opruimen er van en je kan nooit normaal sex in bed hebben zonder dat alles drijfnat woord
. en totaal geen onzin jij zal het probleem niet hebben daarom noem je het onzin. maar daar kan ik me heel kwaad om maken
jij zit er niet mee ik wel en dat is soms heel kut
.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:35 schreef boyv het volgende:
lekker zo'n ingebouwde supersoaker
Waarom niet, verschilt de anatomie dan van vrouw tot vrouw?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Lijkt mij idd ook niet dat iedere vrouw dat kan
De anatomie misschien niet, maar de bouw wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom niet, verschilt de anatomie dan van vrouw tot vrouw?
Is volgens mij wel normaal, mijn vriendin heeft dat ook hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:03 schreef Wazeggie het volgende:
Ik ben ook nog nooit spuitend gekomen.. Mss moet ik vriendlief dit topic toevallig eens laten lezen haha.
Ik kan trouwens alleen komen als ik bijv tegen zijn vingers 'aanrij' *bloos* is dat wel normaal? Dab lukt t wel in een minuut ofzo (zonder overdrijven)
Even de uizonderingen daar gelaten zijn alle lichamen gelijk even heel stereotypisch gesproken. Elk lichaam heeft een energie systeem (meridianen/nadis etc). De mate waarin deze open zijn of verstopt zijn, evenals het mate van open/gesloten zijn van de energie centra (chakra's) en de snelheid waarmee deze draaien variëren per persoon. En dit kan met van alles te maken hebben. Bepaalde punten op je lichaam kunnen pijnlijk zijn als je er drukt doordat er spanning zit (ga ik even vanuit dat er geen verwonding of letsel is en dat de persoon 'gezond' is). De energie stroomt niet meer. Als je die pijn weg masseert stroomt de energie weer.quote:De anatomie misschien niet, maar de bouw wel.
En net zoals niet elke vrouw vaginaal kan klaarkomen, niet elke vrouw clitoraal kan klaarkomen, zelfs niet elke vrouw kan klaarkomen, lijkt het me ook dat niet elke vrouw spuitend kan klaarkomen.
Sorry, maar ik zie niet in hoe jouw uitleg in godesnaam op mijn quote slaat, no offence.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:52 schreef zonman het volgende:
[..]
Even de uizonderingen daar gelaten zijn alle lichamen gelijk even heel stereotypisch gesproken. Elk lichaam heeft een energie systeem (meridianen/nadis etc). De mate waarin deze open zijn of verstopt zijn, evenals het mate van open/gesloten zijn van de energie centra (chakra's) en de snelheid waarmee deze draaien variëren per persoon. En dit kan met van alles te maken hebben. Bepaalde punten op je lichaam kunnen pijnlijk zijn als je er drukt doordat er spanning zit (ga ik even vanuit dat er geen verwonding of letsel is en dat de persoon 'gezond' is). De energie stroomt niet meer. Als je die pijn weg masseert stroomt de energie weer.
De energie moet vrij stromen door dit fijnmazige energie systeem. Soms zit er zoveel spanning dat er meerdere massage sessie nodig zijn alvorens de spanning er helemaal uit is.
Daarnaast heeft mentaliteit ook een grote invloed. Als je sjagerijnig bent en negatief zul je niet snel in een staat komen waarin een totaal orgasme mogelijk is. Het woord zegt het eigenlijk al, totaal orgasme, totale ontlading, dat kan alleen als de energie totaal kan stromen en nergens vast blijft. Als je te graag wil lukt het ook niet, omdat je je dan vasthoud aan willen.
In de genoemde video wordt echt heel duidelijk getoond hoe het gaat, maar ook kun je zien hoe de vrouw het ervaart. :-))) En er wordt onderscheid gemaakt tussen spuitend orgasme en totaal orgasme (waarbij een vrouw ook ejaculaeert). Je hoeft niet een totaal orgasme te hebben om te kunnen ejaculeren.
Mantak Chia heeft hier ook interessante boeken over geschreven.
Elke vrouw heeft het in zich om clitoraal, vaginaal, anaal, spuitend en alles te komen, of ze dat kan of niet hangt af van vele factoren die vaak onbewust spelen(om het makkelijk te makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De anatomie misschien niet, maar de bouw wel.
En net zoals niet elke vrouw vaginaal kan klaarkomen, niet elke vrouw clitoraal kan klaarkomen, zelfs niet elke vrouw kan klaarkomen, lijkt het me ook dat niet elke vrouw spuitend kan klaarkomen.
Dat is zelfs essentieel....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:11 schreef Mejoon het volgende:
Zou het eigenlijk helpen als een vrouw haar spieren gebruikt? Of staat dat er los van?
Zie ik dacht het wel..ik train er veel mee en moet ook zeggen dat mijn orgasme en die van mijn partner altijd erg heftig is. Ik zou het ook echt elke vrouw aanraden om de bekkenbodem te trainen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is zelfs essentieel....
De bekkenbodem hangt direct samen met het vermogen om klaar te komen, in welke intensiteit en hoevaak, op welke manier je wil klaarkomen ook.
Een bekkenbodem dient in goede conditie te zijn, train deze dus, je seksleven gaat er erg hard op vooruit, je kan ermee spelen, onbewust zal deze ook samentrekken en ontspannen, beide geven een verhoogd plezier.
De bekkenbodem trek je ook echt niet alleen aan om de man een plezier te doen, het is een meer dan prettige stimulatie voor de vrouw zelf, hiermee spelen(wat voor jou persoonlijk fijn is moet je zelf uitzoeken) tijdens seks triggert orgasme's, verlengt ze en maakt ze heftiger.
Je kan een plaatselijk orgasme omzetten in een full body orgasm ermee, zonder een goede bekkenbodem is spuitend klaarkomen erg lastig.
De bekkenbodem is na de hersenen het belangerijkste seksorgaan!
Deze staat nog boven klit zelfs, want zonder de bekkenbodem ga je niets voelen van het clitoraal orgasme(nu heeft iedereen een bekkenbodem, dus je voelt wel wat, maar hoe intens hangt af van de conditie van de bekkenbodem).
Zeg dat even tegen die duizenden vrouwen die hun hele leven niet zijn klaargekomen, en voor wie zelfs de meeste experimentele foefjes niet helpen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft het in zich om clitoraal, vaginaal, anaal, spuitend en alles te komen, of ze dat kan of niet hangt af van vele factoren die vaak onbewust spelen(om het makkelijk te maken).
Al die mogelijkheden zitten in het lichaam en kunnen eruit gehaalt worden.
Neem bv spuitend klaarkomen, als een vrouw dat iet kan en je gaat een tijdlang bezig met goede drukpuntmassage's waardoor je spanningen uit het lichaam werkt dan kan ze het binnen no time wel.
Dit is natuurlijk allemaal even heel simpel gesteld, in de praktijk zitten er wel wat haken en ogen aan, maar iedere vrouw kan leren komen op de verschillende manieren, de vraag is alleen heb je zin in die moeite ervoor doen of vindt je het eigenlijk wel prima zoals het is?
Kan een vrouw helemaal niet klaarkomen dan kan ze naar de sekuoloog die haar zal leren hoe dat we te kunnen, kortom, het kan allemaal aangeleerd worden...
Vrouwen die nog nooit zijn klaargekomen, het zit wel in jullie lijf en hoofd, zoek evt hulp erbij als het je dwars zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen die duizenden vrouwen die hun hele leven niet zijn klaargekomen, en voor wie zelfs de meeste experimentele foefjes niet helpen.
Verder: als je het moet aanleren (en er veel moeite voor moet doen), kan je het ook niet. Verder zou ik niet weten waarom elke vrouw vaginaal kan klaarkomen. Niet elke vrouw is hetzelfde, hoe graag je ook zou willen dat 'dezelfde anatomie' 'dezelfde mogelijkheden' betekent.
Iedereen kan tegen kietelen als de juiste mate van ontspanning wordt bereikt(kan ik zeggen als zeer kietelgevoelig mensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
We zijn allemaal hetzelfde gebouwd. Waarom kunnen sommige mensen dan absoluut niet tegen kietelen, en anderen juist heel goed? Waarom komen sommige mensen al klaar van een beetje tietengesabbel, en anderen (in de loop der eeuwen miljoenen, wat heerlijk om te zeggen dat die gewoon hun best niet doen), komen nooit, écht nooit, niet uiteindelijk wel. Waarom voelen sommige mensen heel snel pijn, en anderen helemaal niet? Waarom gaan sommige mensen kotsen van een draaimolen, en anderen niet?
We zijn allemaal hetzelfde gebouwd, maar daarmee stellen dat we hetzelfde kunnen en werken, is kortzichtig, om niet te zeggen dom.
Hier hoeft weinig aan toegevoegd te worden, maar toch nog één woordje; tantra.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft het in zich om clitoraal, vaginaal, anaal, spuitend en alles te komen, of ze dat kan of niet hangt af van vele factoren die vaak onbewust spelen(om het makkelijk te maken).
Al die mogelijkheden zitten in het lichaam en kunnen eruit gehaalt worden.
Neem bv spuitend klaarkomen, als een vrouw dat iet kan en je gaat een tijdlang bezig met goede drukpuntmassage's waardoor je spanningen uit het lichaam werkt dan kan ze het binnen no time wel.
Dit is natuurlijk allemaal even heel simpel gesteld, in de praktijk zitten er wel wat haken en ogen aan, maar iedere vrouw kan leren komen op de verschillende manieren, de vraag is alleen heb je zin in die moeite ervoor doen of vindt je het eigenlijk wel prima zoals het is?
Kan een vrouw helemaal niet klaarkomen dan kan ze naar de sekuoloog die haar zal leren hoe dat we te kunnen, kortom, het kan allemaal aangeleerd worden...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:30 schreef Inflamed het volgende:
Ik kan het ook...![]()
Maar (en nou niet allemaal gaan gillen), niet de 1e 10 keer.
En kan het ook alleen als ik zelf aan de slag ga en op m'n gemak ben.
Helaas nog geen man gevonden die assitentie tot dat niveau kan verheffen.![]()
ghequote:profiel van inflamed
[....]
geslacht: Man
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb al moeite met normaal klaarkomen, laat staan als ik dan ook het plafond moet onder regenen..En daarbij, euhhhmm, iel? Het lijkt me puur genieten om als manzijnde een lading vocht over je hand en onderarm te hebben druipen..
![]()
Lees de rode lettertjes!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:10 schreef brabofok het volgende:
M'n vriendin die komt af en toe spuitend klaar en ik vind het heerlijk als ik haar lig te beffen als ze spuit.
Soms is het puur sap en soms mix van sap en plas.Dus alleen maar het goede sapje is een utopie.Soms komen ze en piesen ze alles onder.Als je geil bent en op gaat in de sex is alles geil.Zelfs als ze over je gezicht piest tijdens het klaarkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |