Lijkt mij vrij irritant worden na de 2de keer als alles weer eens onder zit? Of is het alleen maar leuk....quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef frapogalogliko het volgende:
[..]
ik weet niet of je kan lezen LIEVERD,maar er staat mijn vriendje had me eerst anaal genomen en daarna ging hij mij vingeren en beffen. Ik ben dus een vrouw
Even in jouw taal:
Hij heeft me eerst in mijn kont geneukt en toen stopte hij en ging mij vingeren en beffen. DUS NIET DAARNA BAFFEN.
Ik kom klaar met een echt een straal. Ik kan ruim 50 a 70 cm spuiten. Van de week heb ik in zijn slaapkamer weer een lekkage bezorgt. HIj vind het geweldig als ik spuitend klaar kom.
En jullie zijn allebei analfabeet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef m-girl het volgende:
ik en met vriend. wat behandel julie mensen hier stom. we zijn zeker niet de zelfde persoon. wij hebben alle bij een eigen pc. mij vriend op zolder ik beneden in de huis kamer. via een router modem komen wij op het internet. ik ben 19 jaar 29-04-1988 en hij is 22 jaar 16-03-1985 dus. ik heb het al jaren en het woord gewoon verwijdert. van mij 11 de zat ik er heel erg mee. ben naar www.sexwoordenboek forum gegaan en hebben ze uit gelegt hoe en wat. kunnen julie een voorbeeld aan nemen. ik kan spuiten dat ik geen kan hebben buiten de douch en dat vind ik soms erg klote. ik begrijp het mod. ik had het in het kort moeten zeggen sorry er voor
en daar heb jij geen last vanquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:25 schreef m-girl het volgende:
bij mij valt mee ik ben geen nederlander maar Indonesche. en hij italianse en heeft een grote moeite met schrijfen. hij weet soms niet waar welke letter moet. bijvoorbeeld met hoofd schrijft hij hooft zo. laten we maar weer topic on gaan:)
onzinreacties voor jou messchien. het is geen onzinquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Onzinreacties verwijderd, sorry voor jullie overbodige reacties nu.
Je hebt bijna 3 uur geleden ook al gereageerd op de verwijdering van je posts. Eén keer is genoeg, verder zeuren kan je in FB. En je verhaal kennen we na één keer ook wel, je hoeft het niet steeds te herhalen als niemand er op ingaat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef m-girl het volgende:
[..]
onzinreacties voor jou messchien. het is geen onzin. ik heb het probleem van af mij 11 de jaar en noem jij het onzin
. van mij 11 de tot 15 wist ik er geen raad mee
. ik durf geen sex te hebben met jongen. omdat dat op een drama uit liep en ik schaamde me diep
. toen ik 15 was ben ik op swb forum gaan kijken voor info over dat en zo kwam ik er achter hoe het in elkaar zit. ik kan er ook van genieten maar soms ik kan er ook heel erg van baalen. en wouw ik dat ik dat niet kon. je zit altijd met het opruimen er van en je kan nooit normaal sex in bed hebben zonder dat alles drijfnat woord
. en totaal geen onzin jij zal het probleem niet hebben daarom noem je het onzin. maar daar kan ik me heel kwaad om maken
jij zit er niet mee ik wel en dat is soms heel kut
.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:35 schreef boyv het volgende:
lekker zo'n ingebouwde supersoaker
Waarom niet, verschilt de anatomie dan van vrouw tot vrouw?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Lijkt mij idd ook niet dat iedere vrouw dat kan
De anatomie misschien niet, maar de bouw wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom niet, verschilt de anatomie dan van vrouw tot vrouw?
Is volgens mij wel normaal, mijn vriendin heeft dat ook hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:03 schreef Wazeggie het volgende:
Ik ben ook nog nooit spuitend gekomen.. Mss moet ik vriendlief dit topic toevallig eens laten lezen haha.
Ik kan trouwens alleen komen als ik bijv tegen zijn vingers 'aanrij' *bloos* is dat wel normaal? Dab lukt t wel in een minuut ofzo (zonder overdrijven)
Even de uizonderingen daar gelaten zijn alle lichamen gelijk even heel stereotypisch gesproken. Elk lichaam heeft een energie systeem (meridianen/nadis etc). De mate waarin deze open zijn of verstopt zijn, evenals het mate van open/gesloten zijn van de energie centra (chakra's) en de snelheid waarmee deze draaien variëren per persoon. En dit kan met van alles te maken hebben. Bepaalde punten op je lichaam kunnen pijnlijk zijn als je er drukt doordat er spanning zit (ga ik even vanuit dat er geen verwonding of letsel is en dat de persoon 'gezond' is). De energie stroomt niet meer. Als je die pijn weg masseert stroomt de energie weer.quote:De anatomie misschien niet, maar de bouw wel.
En net zoals niet elke vrouw vaginaal kan klaarkomen, niet elke vrouw clitoraal kan klaarkomen, zelfs niet elke vrouw kan klaarkomen, lijkt het me ook dat niet elke vrouw spuitend kan klaarkomen.
Sorry, maar ik zie niet in hoe jouw uitleg in godesnaam op mijn quote slaat, no offence.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:52 schreef zonman het volgende:
[..]
Even de uizonderingen daar gelaten zijn alle lichamen gelijk even heel stereotypisch gesproken. Elk lichaam heeft een energie systeem (meridianen/nadis etc). De mate waarin deze open zijn of verstopt zijn, evenals het mate van open/gesloten zijn van de energie centra (chakra's) en de snelheid waarmee deze draaien variëren per persoon. En dit kan met van alles te maken hebben. Bepaalde punten op je lichaam kunnen pijnlijk zijn als je er drukt doordat er spanning zit (ga ik even vanuit dat er geen verwonding of letsel is en dat de persoon 'gezond' is). De energie stroomt niet meer. Als je die pijn weg masseert stroomt de energie weer.
De energie moet vrij stromen door dit fijnmazige energie systeem. Soms zit er zoveel spanning dat er meerdere massage sessie nodig zijn alvorens de spanning er helemaal uit is.
Daarnaast heeft mentaliteit ook een grote invloed. Als je sjagerijnig bent en negatief zul je niet snel in een staat komen waarin een totaal orgasme mogelijk is. Het woord zegt het eigenlijk al, totaal orgasme, totale ontlading, dat kan alleen als de energie totaal kan stromen en nergens vast blijft. Als je te graag wil lukt het ook niet, omdat je je dan vasthoud aan willen.
In de genoemde video wordt echt heel duidelijk getoond hoe het gaat, maar ook kun je zien hoe de vrouw het ervaart. :-))) En er wordt onderscheid gemaakt tussen spuitend orgasme en totaal orgasme (waarbij een vrouw ook ejaculaeert). Je hoeft niet een totaal orgasme te hebben om te kunnen ejaculeren.
Mantak Chia heeft hier ook interessante boeken over geschreven.
Elke vrouw heeft het in zich om clitoraal, vaginaal, anaal, spuitend en alles te komen, of ze dat kan of niet hangt af van vele factoren die vaak onbewust spelen(om het makkelijk te makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De anatomie misschien niet, maar de bouw wel.
En net zoals niet elke vrouw vaginaal kan klaarkomen, niet elke vrouw clitoraal kan klaarkomen, zelfs niet elke vrouw kan klaarkomen, lijkt het me ook dat niet elke vrouw spuitend kan klaarkomen.
Dat is zelfs essentieel....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:11 schreef Mejoon het volgende:
Zou het eigenlijk helpen als een vrouw haar spieren gebruikt? Of staat dat er los van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |