abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50010041
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:03 schreef Swiffer het volgende:
vrouwen moeten denk ik zeik en zeik nat worden voordat dat uberhaupt gebeuert,, bijna geen enkele vent kan dat
Wat een onzin....

Mijn vriendin doet het soms...is erg opwindend om haar zo te zien genieten, maar een handdoek in de buurt houden is wel makkelijk als je het bed niet wil verschonen
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:12:22 #27
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_50032084
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb al moeite met normaal klaarkomen, laat staan als ik dan ook het plafond moet onder regenen.. En daarbij, euhhhmm, iel? Het lijkt me puur genieten om als manzijnde een lading vocht over je hand en onderarm te hebben druipen..
wat begrijp jij mannen goed
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:46:54 #28
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50033959
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:12 schreef 101251 het volgende:
mij is het wel gelukt:D
Tuurlijk
Toen je de tuin stond sproeien zeker.
Mij mag je er voor wakker maken.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:48:01 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50033977
Nope.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:48:39 #30
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50033992
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef Snien het volgende:
Ik ben blij dat ik het niet kan
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_50087321
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:12 schreef Sargon het volgende:

[..]

wat begrijp jij mannen goed
Wel hé
pi_50087640
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:00 schreef SlimShady het volgende:
de G-plek vinden is sowieso een uitdaging .
  maandag 4 juni 2007 @ 12:40:38 #33
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_50088129
veel heeft te maken met het willen van de vrouw, het gevoel heeft naar het schijnt wel iets van plassen weg maar is het dus helemaal niet.. mijn vriendin dacht dat ze het ook niet kon...maar na enig oefenen, ontspannen en de klik in het hoofd maken dat het echt niet om plassen gaat, lukt het haar ook.
mijn ervaring bij verschillende vrouwen is dat het het best lukt als je de kut goed nat maakt, ev met eros-glijmiddel ofzo, en dan met de palm van de hand naar jezelf toe een soort kom beweging maakt..
  maandag 4 juni 2007 @ 15:02:33 #34
37769 erodome
Zweefteef
pi_50092171
In princiepe kan iedere vrouw het, op lichamelijke problemen na dan, want laten we wel zijn, op problemen na is ieder lichaam ongeveer hetzelfde.

De mogelijkheid ligt er dus in princiepe bij iedere vrouw, maar was het maar zo simpel dat het knopje op/in het lichaam hebben genoeg is om ook tot een orgasme te komen.
Dat is dus niet aan de orde, het ligt grotendeels tussen de oren en dan vaak ook nog grotendeels onbewust, wat het nog lastiger maakt.

Om een vrouw te kunnen laten spuiten zijn er een heel aantal ingredienten nodig, de dame in kwestie moet niet onzeker zijn over zichzelf of over wat kan gebeuren, ze moet ontspannen zijn, niet alleen in zich lekker relaxed voelen, maar dit voornamelijk vertaald in ontspanning van het lichaam, spierspanningen, knopen in spieren zijn heel slecht voor de hoogte van het genot en vooral voor het wel of niet tot ejaculatie kunnen komen.

De meeste vrouwen die niet kunnen spuiten kunnen dit wel na een aantal hele beste massage sessie's waar diep gemasseerd wordt, knopen eruit gewerkt worden en drukpunten goed onder handen genomen worden, ook die rond de geslachtsdelen.
Hetzelfde geintje kan je trouwens uithalen voor komen op de klit en zelfs voor vaginale orgasme's kan dit heel veel verschil maken.
Vrouwen die al wel normaal klaar kunnen komen hebben er ook baat bij, hun orgasme's zullen dieper en intenser worden.

Ontspanning en zekerheid dus, dat zijn sleutelwoorden, geen angst voor urineren dat in de weg zit, geen angst dat de partner het toch niet leuk zal vinden, geen angst om jezelf zo te laten zien, weten wat je lekker vindt, dit durven aan te geven en een lichaam dat heerlijk in balans is, samen met de geest.

Ben al redelijk wat vrouwen tegengekomen die niet konden spuiten, ooit was ik er ook 1tje van, allemaal kunnen ze het nu, het moet je ook gewoon een keer overkomen.

Wel heb ik de ervaring dat ernaar jagen meestal een averechts effect heeft, staar je dus niet blind op spuiten, maar ga gewoon lekker bezig voor het hoogste genot, of dat nu spuiten met zich meebrengt of niet.

Ook wil de hoeveelheid van het ejaculaat nog weleens erg verschillen, soms merk je niets ervan, is het niet meer dan de gewone natheid en soms is het echt verspuiten waar de gemiddelde man jaloers op kan zijn en alles ertussenin.
Het klaarkom gevoel van het spuiten hangt dus niet altijd samen met een bak vocht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50092457
Ik begin me na het verhaal van erodome een beetje af te vragen of ik misschien wel degelijk af en toe 'spuitend' klaarkom, alleen dat niet letterlijk spuitend. Mijn vriend heeft de afgelopen tijd namelijk een paar keer een opmerking gemaakt dat het bij mij, na klaarkomen door beffen, wel heel extreem nat was (en hij is me nu 2,5 jaar gewend, dus hij kan wel enigzins vergelijken met andere keren). Ik had die keren ook voor het klaarkomen het gevoel dat ik moest plassen, maar heb dat genegeerd omdat het zo verdomde lekker ging. Dus Erodome, aanvullende vraagje voor je: voel je het als vrouw zijnde heel duidelijk?
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_50092602
Ik kan meerdere orgasmes krijgen, kan me volledig ontspannen (anders wordt een orgasme krijgen ook een onmogelijke opgave), vertrouw mijn man volledig, kan volledig mezelf zijn bij hem, maar spuitend klaarkomen is me echt nog nooit overkomen.

Dat je heel nat bent na een orgasme lijkt me niet zo raar, al moet ik dan wel meteen doorgaan, want ik lijk sneller droog te worden na een orgasme. Dus dit zal niet het "verborgen spuitend klaarkomen" zijn wat erodome omschrijft.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_50093039
@ ero: Is de smaak van het ejaculaat ook te beïnvloeden met bepaald eten? Zoals je de smaak van sperma ook kan beïnvloeden?

Mijn ervaring is een enigszins bittere smaak, kan dit komen door veel koffie bijvoorbeeld?
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:45:20 #38
37769 erodome
Zweefteef
pi_50107202
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:13 schreef As_33 het volgende:
Ik begin me na het verhaal van erodome een beetje af te vragen of ik misschien wel degelijk af en toe 'spuitend' klaarkom, alleen dat niet letterlijk spuitend. Mijn vriend heeft de afgelopen tijd namelijk een paar keer een opmerking gemaakt dat het bij mij, na klaarkomen door beffen, wel heel extreem nat was (en hij is me nu 2,5 jaar gewend, dus hij kan wel enigzins vergelijken met andere keren). Ik had die keren ook voor het klaarkomen het gevoel dat ik moest plassen, maar heb dat genegeerd omdat het zo verdomde lekker ging. Dus Erodome, aanvullende vraagje voor je: voel je het als vrouw zijnde heel duidelijk?
Je kan het aan 1 ding heel goed voelen en dat is de "bal" vorming binnen in je, als je vriend tijdens het beffen erbij vingert en dan voelt dat er zich een soort van bal vormt achter je vagina wand dan ben je heeeeeeeeeeel dichtbij, heb je dan een heerlijk orgasme gevoel, that's it!

Sommige vrouwen komen ook "spuitend" door alleen op de klit te komen, de meeste lukt het via stimulatie van de g-spot.

Vingert je vriend je er tegelijkertijd bij, zo nee, laat hem dat dan eens proberen, leuke "kom hier" beweging maken(mits dat dan ook lekker voelt voor jou natuurlijk) en tegelijk klaar beffen, hij kan dan iig erg goed voelen of die bal zich gaat vormen in je.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:48:11 #39
37769 erodome
Zweefteef
pi_50107338
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef PeeJay1980 het volgende:
@ ero: Is de smaak van het ejaculaat ook te beïnvloeden met bepaald eten? Zoals je de smaak van sperma ook kan beïnvloeden?

Mijn ervaring is een enigszins bittere smaak, kan dit komen door veel koffie bijvoorbeeld?
Dat kan ja, ik drink zelf geen koffie, vind ik bah, hou van fruit, eet vrij gezond en bij mij smaakt het ietwat zoetig.

Ik weet niet zeker of dit hetzelfde werkt als bij mannen, maar het lijkt me vrij logisch, als we kijken naar het ejaculaat van vrouwen dan ligt dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dicht bij het spuitvocht van mannen qua samenstelling, dus hoogstwaarschijnlijk kan je het op dezelfde manier beinvloeden.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:05:53 #40
37769 erodome
Zweefteef
pi_50108203
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:17 schreef DDBtje het volgende:
Ik kan meerdere orgasmes krijgen, kan me volledig ontspannen (anders wordt een orgasme krijgen ook een onmogelijke opgave), vertrouw mijn man volledig, kan volledig mezelf zijn bij hem, maar spuitend klaarkomen is me echt nog nooit overkomen.

Dat je heel nat bent na een orgasme lijkt me niet zo raar, al moet ik dan wel meteen doorgaan, want ik lijk sneller droog te worden na een orgasme. Dus dit zal niet het "verborgen spuitend klaarkomen" zijn wat erodome omschrijft.
Toch kunnen er wat knopen in je lijf zitten die dat net in de weg kunnen zitten.
Maar vaak snap ik ook niet waarom het bij de ene wel lukt en bij de ander niet, het heeft te maken met meerdere factoren, als het je eenmaal is overkomen gaat het ook makkelijker daarna, hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat, doe het een tijdje niet en het is vaak juist weer wat lastiger.

Maar het ligt niet alleen bij jou, maar ook bij je partner, als die niet presies weet wat hij moet doen dan kan het heel lastig worden soms.

Er bestaat meer dan de "kom hier" beweging die je kan proberen.
Wat bv ook gedaan kan worden is tappen, net als bij de "kom hier" breng je 2 vingers in met de handpalm naar boven gericht, bij voorkeur de middelste 2 vingers in dit geval, ipv te krommen en die kom hier beweging te maken hou je je vingers recht en "tap" je tegen de buikkant.

Zo zijn er nog wel een paar verschillende handbewegingen, blijf dus niet teveel hangen bij "kom hier" als het daarmee niet lukt, het kan namelijk nogal overgevoelig worden op ten duur wat spuiten alleen maar in de weg zit, beetje afwisselen is dus wel ok in deze, bij mij kunnen bv wat langere halen tussendoor erg goed helpen als het niet wil zoals ik het wil

Misschien is het wel leuk als ik een paar drukpunten noem die hiermee in verband staan....

* Drukpunten op heupen: je hebt die uitsteeksels van de heupen aan de voorkant, zet bij massage je vingers diep langs het bot in, bij de onderbuik, dat stuk, voel rustig, als je het drukpunt te pakken hebt geeft dat vaak een soort van elektrischiteits gevoel.

* Drukpunt op het schaambot: bovenop de venusheuvel zit een heel leuk drukpunt, duw aan de bovenkant van de venusheuvel naar binnen toe de buik in, presies in het midden van dat bot zit een drukpunt die alleen al door die goed te stimuleren al een heel eind komt voor een spuitend orgasme, daar zit je dus eigenlijk aan de buitenkant van hetzelfde punt die je van binnen probeert te raken.

* Drukpunten naast de clitoris: ga vanaf de venusheuvel langs de randen van de vagina, zodra je het hoekje omgaat vanaf de vebusheuvel naar vagina zal je 2 vlakken voelen, 1 aan elke zijde, presies in het midden daarvan zitten drukpunten die een erg prettig gevoel kunnen veroorzaken bij stimulatie.

* Drukpunten lendewervels: je hebt die prachtige driehoek van lendewervels op je rug, dit stuk is afschuwelijk belangerijk voor de seksuele belevenis, er zit een geweldig drukpunt, maar het geheel dient ontspannen te zijn, masseer het, zet in op drukpunten, schud het, besteed er iig veel aandacht aan.
Vergeet vooral die 2 hele leuke kuiltjes in de rug bij de lende niet, hier zitten ook drukpunten.

* Drukpunten borsten: dit zijn er een heel aantal, op de onderlijn van de cup, de eigenlijke lijn daar zitten er een aantal, neem bij een massage die onderlijn goed stevig mee, kan een erg leuke sensatie geven.
Verder de punten die in de driehoek van de borstspieren zitten, net boven de borst, wat dichter bij je oksels zit ook het een en ander.

* Drukpunten dijen: binnenkant dijen, even aftasten, zitten leuke drukpunten.

Let wel op, bij een aantal van deze punten is het vereist om vrij diep te gaan voor een goede stimulatie van een drukpunt, ga niet zomaar zo stevig mogelijk zitten wroeten, masseer uitgebreid en probeer steeds dieper te gaan, vaak lukt dat niet binnen 1 sessie, maar zijn er meerdere voor nodig, forceer iig niets, het lichaam laat je vanzelf meer toe naarmate de ontspanning beter wordt en het lichaam aan het gebeuren went.

Ik heb er maar een paar genoemd, maar deze die ik noem hangen direct samen met seksualiteit, met de diepte van belevenis iig.
pi_50111993
WOW, hoe weet je dit allemaal....? Waar kan ik dit terug vinden?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 01:40:33 #42
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_50115368
Ik heb er nog nooit een gehad die spuitend kwam, kan natuurlijk aan mij liggen .

Lijkt me wel vaag om ineens mee te maken .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 08:59:14 #43
165237 Leef
Sunny side up!
pi_50117730
Thanks voor de info erodome

Blijft trouwens staan dat het meest erotisch gevoelige deel van een vrouwenlichaam
haar oren zijn..

Je weet tog

[ Bericht 1% gewijzigd door Leef op 05-06-2007 09:39:09 ]
pi_50121321
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Je kan het aan 1 ding heel goed voelen en dat is de "bal" vorming binnen in je, als je vriend tijdens het beffen erbij vingert en dan voelt dat er zich een soort van bal vormt achter je vagina wand dan ben je heeeeeeeeeeel dichtbij, heb je dan een heerlijk orgasme gevoel, that's it!

Sommige vrouwen komen ook "spuitend" door alleen op de klit te komen, de meeste lukt het via stimulatie van de g-spot.

Vingert je vriend je er tegelijkertijd bij, zo nee, laat hem dat dan eens proberen, leuke "kom hier" beweging maken(mits dat dan ook lekker voelt voor jou natuurlijk) en tegelijk klaar beffen, hij kan dan iig erg goed voelen of die bal zich gaat vormen in je.
Vriendlief is er gelukkig al lang geleden achter gekomen dat ik helemaal gek wordt van wat handwerk tijdens het beffen en ik kom tijdens het beffen dan ook altijd klaar door de combinatie van g-spot en clit stimulatie. Ik zal hem vanavond eens vragen of hij volgende keer een beetje op kan letten of hij iets voelt dat lijkt op die 'bal' of dat hij het misschien vorige keer zelfs al gevoeld heeft. Ik begin zeer benieuwd te worden naar dit fenomeen
Arseen (As), atoomnummer 33
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:52:23 #45
37769 erodome
Zweefteef
pi_50122339
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef probin het volgende:
WOW, hoe weet je dit allemaal....? Waar kan ik dit terug vinden?
Van die drukpunten, daar kan ik tantra voor bedanken, ik heb zelfs filmpjes hier thuis over dit soort massage, geen filmpjes waar je geil van wordt, maar waarin het echt uitgelegd wordt.
White tiger tantra is dat, maar ook uit boeken over massage en nog veel meer tantra gedoe.

Veel mensen hebben bij tantra het zweef idee, maar in de praktijk blijkt dat nogal mee te kunnen vallen, je kan er zelf van maken wat je wil en het kent heel wat hele praktische dingetjes over de seksualiteit en hoe nog meer genot eruit te halen, hoe diepere, langere, intensere orgasme's te krijgen, meer genot tussen de orgasme's door en verschillende soorten orgasme's.
pi_50122946
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef erodome het volgende:
* Drukpunt op het schaambot: bovenop de venusheuvel zit een heel leuk drukpunt, duw aan de bovenkant van de venusheuvel naar binnen toe de buik in, presies in het midden van dat bot zit een drukpunt die alleen al door die goed te stimuleren al een heel eind komt voor een spuitend orgasme, daar zit je dus eigenlijk aan de buitenkant van hetzelfde punt die je van binnen probeert te raken.
Wat ik niet snap he... Ze zeggen dat je g-plek eigenlijk heel ondiep zit op 3 centimeter diepte ofzo. Maar ik gebruik dat drukpunt wat jij beschrijft ook met masturberen en naar mijn idee zit die g-plek dus dieper. Anders klopt het niet dat ik op mn onderbuik zit te drukken en als een man me vingert voel ik dat g-plek gevoel ook eerder bij 5-6 cm. Hoe zit dat dan? Ik kan er niet eens goed bij bij mezelf.
pi_50123383
ik zou het ook wel eens willen, gewoon voor een keertje, niet elke keer. tot nu toe nooit gebeurt, wel ontzettend nat bij het klaarkomen, maar geen 'gespuit'. (maar on nou als een idioot - getuige die slikken en spuiten aflevering - tegen mijn zogenaamde gspot aan te gaan beuken... dankje feestelijk.)
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:15:14 #48
37769 erodome
Zweefteef
pi_50124897
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat ik niet snap he... Ze zeggen dat je g-plek eigenlijk heel ondiep zit op 3 centimeter diepte ofzo. Maar ik gebruik dat drukpunt wat jij beschrijft ook met masturberen en naar mijn idee zit die g-plek dus dieper. Anders klopt het niet dat ik op mn onderbuik zit te drukken en als een man me vingert voel ik dat g-plek gevoel ook eerder bij 5-6 cm. Hoe zit dat dan? Ik kan er niet eens goed bij bij mezelf.
Hij zit presies bij het glooien van het bot naar binnen toe, ga maar eens met je vingers naar binnen en haak zeg maar je vingers om dat bot, beetje spelen met druk uitvoeren en als het goed voelt de druk er eens ophouden.

Dan ga je die bal voelen vormen en kan het zelfs tot spuiten komen, maar zonder verdere stimulatie moet je niet teveel verwachten van het orgasme, dat is dan heel flauwtjes.

Je zal alleen waarschijnlijk even je vingers moeten verzetten zodra die bal gaat vormen, gewoon op gevoel doen.

Maar in de vagina zitten meer punten dan alleen de g-spot, helemaal achterin zit een hele leuke spot, op de onderkant(op dat vel tussen anus en vagina) zit ook een erg leuke spot, er moeten er uiteindelijk een stuk of 5 zitten(ik weet ze ook niet allemaal presies te zitten), igg zitten er heel wat zenuwknopen daar die allemaal een erg ok gevoel teweeg kunnen brengen.

De g-spot is niet heilig op het gebied van spuiten, dat is niet de enige mogelijkheid, er zijn bv redelijk wat vrouwen die kunnen spuiten enkel door clitorale stimulatie, dan doorgaan.
Het ejaculaat is de slagroom op het toetje zeg maar, je hebt het orgasme en dat kan verder uitlopen in ook nog een ejaculaat, zelfde idee als bij de man, alhoewel het bij de man automatisch gekoppeld is(kan ook losgekoppeld worden, daar moet de man dan weer zijn best voor doen).

Door op de onderbuik te drukken geef je ook daar druk, die druk op de onderbuik werkt ook het beste als je hem richting het schaambot richt, je pakt dan presies dat plekje aan.
pi_50125524
Ja dat is wel de plek die ik bedoel inderdaad... Alleen pak ik hem niet zo precies, maar met de muis van mn hand duwen in dat kuiltje zeg maar.

En ja tuurlijk zijn er verschillende punten die lekker zijn, maar het valt mij dus op dat waar de g-plek zou moeten zitten ik echt niets bijzonders voel, niet voor mn eigen gevoel en niet met mn vingers. Terwijl op die iets diepere plek het voelt zoals anderen het omschrijven en het weefsel voelt daar idd ook anders. Net alsof het dus wel de g-plek is maar dat ie dieper ligt dan waar anderen m omschrijven. Het zit toch ook (van binnen) net na je schaambot, niet er op? Heb ik nou gewoon een lang schaambotje ofzo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:42:20 #50
37769 erodome
Zweefteef
pi_50125737
Net na je schaambot ja, zoals gezegd haak maar eens met je vingers om dat bot heen en zie aan wat er dan gebeurt.

Maar een zekere variatie is niet heel raar hoor, net zoals de ene hele kleine tepeltjes heeft en de ander pannekoektepels heeft is ook daar een variatie niet vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')