quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:17 schreef DDBtje het volgende:Ik kan meerdere orgasmes krijgen, kan me volledig ontspannen (anders wordt een orgasme krijgen ook een onmogelijke opgave), vertrouw mijn man volledig, kan volledig mezelf zijn bij hem, maar spuitend klaarkomen is me echt nog nooit overkomen.
Dat je heel nat bent na een orgasme lijkt me niet zo raar, al moet ik dan wel meteen doorgaan, want ik lijk sneller droog te worden na een orgasme. Dus dit zal niet het "verborgen spuitend klaarkomen" zijn wat erodome omschrijft.
Toch kunnen er wat knopen in je lijf zitten die dat net in de weg kunnen zitten.
Maar vaak snap ik ook niet waarom het bij de ene wel lukt en bij de ander niet, het heeft te maken met meerdere factoren, als het je eenmaal is overkomen gaat het ook makkelijker daarna, hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat, doe het een tijdje niet en het is vaak juist weer wat lastiger.
Maar het ligt niet alleen bij jou, maar ook bij je partner, als die niet presies weet wat hij moet doen dan kan het heel lastig worden soms.
Er bestaat meer dan de "kom hier" beweging die je kan proberen.
Wat bv ook gedaan kan worden is tappen, net als bij de "kom hier" breng je 2 vingers in met de handpalm naar boven gericht, bij voorkeur de middelste 2 vingers in dit geval, ipv te krommen en die kom hier beweging te maken hou je je vingers recht en "tap" je tegen de buikkant.
Zo zijn er nog wel een paar verschillende handbewegingen, blijf dus niet teveel hangen bij "kom hier" als het daarmee niet lukt, het kan namelijk nogal overgevoelig worden op ten duur wat spuiten alleen maar in de weg zit, beetje afwisselen is dus wel ok in deze, bij mij kunnen bv wat langere halen tussendoor erg goed helpen als het niet wil zoals ik het wil
![]()
Misschien is het wel leuk als ik een paar drukpunten noem die hiermee in verband staan....
* Drukpunten op heupen: je hebt die uitsteeksels van de heupen aan de voorkant, zet bij massage je vingers diep langs het bot in, bij de onderbuik, dat stuk, voel rustig, als je het drukpunt te pakken hebt geeft dat vaak een soort van elektrischiteits gevoel.
* Drukpunt op het schaambot: bovenop de venusheuvel zit een heel leuk drukpunt, duw aan de bovenkant van de venusheuvel naar binnen toe de buik in, presies in het midden van dat bot zit een drukpunt die alleen al door die goed te stimuleren al een heel eind komt voor een spuitend orgasme, daar zit je dus eigenlijk aan de buitenkant van hetzelfde punt die je van binnen probeert te raken.
* Drukpunten naast de clitoris: ga vanaf de venusheuvel langs de randen van de vagina, zodra je het hoekje omgaat vanaf de vebusheuvel naar vagina zal je 2 vlakken voelen, 1 aan elke zijde, presies in het midden daarvan zitten drukpunten die een erg prettig gevoel kunnen veroorzaken bij stimulatie.
* Drukpunten lendewervels: je hebt die prachtige driehoek van lendewervels op je rug, dit stuk is afschuwelijk belangerijk voor de seksuele belevenis, er zit een geweldig drukpunt, maar het geheel dient ontspannen te zijn, masseer het, zet in op drukpunten, schud het, besteed er iig veel aandacht aan.
Vergeet vooral die 2 hele leuke kuiltjes in de rug bij de lende niet, hier zitten ook drukpunten.
* Drukpunten borsten: dit zijn er een heel aantal, op de onderlijn van de cup, de eigenlijke lijn daar zitten er een aantal, neem bij een massage die onderlijn goed stevig mee, kan een erg leuke sensatie geven.
Verder de punten die in de driehoek van de borstspieren zitten, net boven de borst, wat dichter bij je oksels zit ook het een en ander.
* Drukpunten dijen: binnenkant dijen, even aftasten, zitten leuke drukpunten.
Let wel op, bij een aantal van deze punten is het vereist om vrij diep te gaan voor een goede stimulatie van een drukpunt, ga niet zomaar zo stevig mogelijk zitten wroeten, masseer uitgebreid en probeer steeds dieper te gaan, vaak lukt dat niet binnen 1 sessie, maar zijn er meerdere voor nodig, forceer iig niets, het lichaam laat je vanzelf meer toe naarmate de ontspanning beter wordt en het lichaam aan het gebeuren went.
Ik heb er maar een paar genoemd, maar deze die ik noem hangen direct samen met seksualiteit, met de diepte van belevenis iig.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.