gaat die negert boos worden?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet even de komende tijd het Negerianen topic in de gaten houden.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, Nielsch vindt dat blijkbaar een maatstaf voor kracht in het echte leven.
Nou, ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, Nielsch vindt dat blijkbaar een maatstaf voor kracht in het echte leven.
Het is anders best moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
quote:
wat stoerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zou ik een pisnewbie als jij iets vriendelijk vragen? Je hebt maar te doen wat wij je opdragen. Echt, je beseft het misschien niet, maar er is slecht één PM voor nodig om je voor lange tijd van het forum af te laten vliegen hoor. Is dat wat je wil?
boehoe je maakt me bangquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dat lukt J. ook nog als hij het wil. F34r H1M!!!
Ik ben Havoc. Ik ontleen mijn status aan het feit dat ik ontelbaar keer gepost heb op een forumquote:
Je vergeet zijn userID.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben Havoc. Ik ontleen mijn status aan het feit dat ik ontelbaar keer gepost heb op een forum![]()
![]()
Waar ontleen jij je "status" aan dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben Havoc. Ik ontleen mijn status aan het feit dat ik ontelbaar keer gepost heb op een forum![]()
![]()
Who the fuck are you? Een kloon van Havoc?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef BossFight het volgende:
[..]
Waar ontleen jij je "status" aan dan?
Denk je uberhaubt over status te beschikken?
En wat is die status dan wel niet?
Denk je dat Havoc deze "status" verkondigd buiten Fok?
Als je dat al niet weet waarom beoordeel je hem dan zo?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Who the fuck are you? Een kloon van Havoc?
Om je vragen te beantwoorden:
- Komt Havoc uberhaupt buiten Fok dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |