Denk dat Alves wel gaat spelen, anders kunnen ze hem niet beoordelen en niet bepalen of hij goed genoeg is om mee te gaan naar de Copa America.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er al berichten over de opstelling van Brazilie?![]()
Denk dat Terry gewoon aanvoerder blijft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:26 schreef vingerplant het volgende:
Ik ben niet zo van de oefenwedstrijden maar deze ga ik zeker kijken. Alves zal minstens een helft spelen, ik ben benieuwd of hij ook dat niveau oppikt. Becks is weer terug, zal hij ook direct weer aanvoerder zijn?
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er al berichten over de opstelling van Brazilie?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:34 schreef Fides het volgende:
[..]
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.
Shocking defending over there, absolutely abismal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef vingerplant het volgende:
Ik zie het commentaar van Alan Hansen al voor me: 'Alves scored 34 goals for Herrenven in Holland, but it's pretty easy to do that in the Dutch league'.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Shocking defending over there, absolutely abismal.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Shocking defending over there, absolutely abismal.
Daar past Wembley niet in hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:34 schreef Fides het volgende:
[..]
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.
Handoekje in de buurt leggen vanavond he..quote:
Kiezen tussen Oranje onder 21, jong oranje en Engeland dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef PaRaR het volgende:
Kiezen tussen jong Oranje en Engeland dus ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |