abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juni 2007 @ 18:10:26 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50793088
Torres voor dat geld ... - ik weet het niet hoor ... Liever twee toppers op de vleugels ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_50793227
Palacio kan je voor 10 miljoen kopen en die doet het zelfde als Torres
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 juni 2007 @ 18:21:44 #53
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50793424
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Palacio kan je voor 10 miljoen kopen en die doet het zelfde als Torres
Is die zo goedkoop

Kan me niet voorstellen dat nog niemand in Europa hem gehaald heeft dan
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_50793971
Dit nummer is vet wat ze altijd zingen als ze tegen chelsea voetballen:

http://www.youtube.com/watch?v=WRzjc2N-rIU

Heeft iemand hier een WMA of MP3 bestandje van?
En wat is de tekst eigenlijk helemaal.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_50795132
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:40 schreef Sjakie01 het volgende:
Dit nummer is vet wat ze altijd zingen als ze tegen chelsea voetballen:

http://www.youtube.com/watch?v=WRzjc2N-rIU

Heeft iemand hier een WMA of MP3 bestandje van?
En wat is de tekst eigenlijk helemaal.
Ja, verbastering van het 'carefree' van chelsea

Dit haal ik eruit:

Fuck off Chelsea FC, you ain't got no history. 5 European Cups and 18 leagues. That's what I call history.

En nee, ik heb er geen mp3 van. Zou ik ook niet willen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50795504
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:21 schreef WeebI het volgende:

[..]

Is die zo goedkoop

Kan me niet voorstellen dat nog niemand in Europa hem gehaald heeft dan
13 miljoen dollar, dan kom je een heel eind. Misschien 12-13 miljoen euro maar dan houdt het een heel eind op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 juni 2007 @ 22:39:35 #57
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_50802189
2 interlands is toch niet genoeg om een werkvergunning te krijgen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:42:49 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50802302
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef Doc het volgende:
Torres voor dat geld ... - ik weet het niet hoor ... Liever twee toppers op de vleugels ...
Torres is typisch zo'n speler die het alleen in Spanje kan maar van mij mag Pool hem kopen, zijn we bij Arsenal iig verlost van die loze speculaties (nu ook weer met een deal mbt Reyes)
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50804164
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:39 schreef stevengerrard het volgende:
2 interlands is toch niet genoeg om een werkvergunning te krijgen.
Heeft Palacio niet nodig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50805597
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heeft Palacio niet nodig
Nee, een dosis talent heeft ie meer nodig!
pi_50805736
Hij heeft een Spaans paspoort slimpie

Hij zou overigens ook zonder wel in aanmerking komen. Een speler die bij de WK en Copa America selectie zit van een van de grootste voetballanden wordt natuurlijk toegelaten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50805779
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft een Spaans paspoort slimpie

Hij zou overigens ook zonder wel in aanmerking komen. Een speler die bij de WK en Copa America selectie zit van een van de grootste voetballanden wordt natuurlijk toegelaten
Speelt hij voor Brazilie dan?
pi_50805801
Nee.

Goede grap, ik zou gaat solliciteren bij de comedy train
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50805939
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee.

Goede grap, ik zou gaat solliciteren bij de comedy train
Sinds maluku war child mag ik niet meer in treinen komen!
pi_50810430
Palacio heb ik ook mijn twijfels bij en dat hebben meerdere clubs, anders was hij allang in Europa te bewonderen geweest. Zoveel miljoenen neerleggen voor Torres is ook waanzin. Ik vind hem geen 25 miljoen waard.
That's all folks!
pi_50810734
Hij hoeft voor het geld niet naar Europa
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50815087
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Torres is typisch zo'n speler die het alleen in Spanje kan maar van mij mag Pool hem kopen, zijn we bij Arsenal iig verlost van die loze speculaties (nu ook weer met een deal mbt Reyes)
idd Torres zou wel een verkapte Reyes worden bij LFC. Atletico wil echter Crouch + geld zien. Ik zou het een enorme slechte zaak vinden als Benitez Crouch ruilt voor Torres. Crouch wordt alleen maar beter en heeft ervaring in de PL
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_50915331
Yes de 1e aankoop is binnen!!

Liverpool have signed Bulgaria under-21 international goalkeeper Nikolay Mihaylov from Bulgarian Champions Levski Sofia.

Daarbij word Torres morgen of vrijdag gepresenteerd op Anfield. 25 miljoen pond + Luis Garcia is de deal geworden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_50915365
Zwakzinnig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50915511
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef stevengerrard het volgende:
Yes de 1e aankoop is binnen!!

Liverpool have signed Bulgaria under-21 international goalkeeper Nikolay Mihaylov from Bulgarian Champions Levski Sofia.
Jullie hebben toch al Scott Carson? Leek me wel een steady 2e doelman.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50915565
Benitez houdt ervan om voor veel geld jonge spelers te kopen waar je nooit meer iets van hoort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50915710
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef stevengerrard het volgende:
Daarbij word Torres morgen of vrijdag gepresenteerd op Anfield. 25 miljoen pond + Luis Garcia is de deal geworden
bron? ik vind alleen uitspraken van Gil Marín, op MARCA en Sky...
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_50916934
Carson wil verkocht worden mocht hij dit jaar niet aan spelen toe komen.

Bron voor Torres, interne kennissen rondom Melwood / anfield
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_50916958
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Benitez houdt ervan om voor veel geld jonge spelers te kopen waar je nooit meer iets van hoort
laat ik nou niet happen maar goed....Zoals ??
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_50916996
Moet ik heel dat lijstje weer geven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')