ik kwam erachter via dat, plus dr emailinbox die open stond. ze had ook óp mn verjaardag dr mooiste setje (vrij onthullende) kleding aangetrokken, en zat op míjn kamer met die gast te cammen. ik was net klaar met AK examen én jarig maar ze wilde niet naar beneden komen, dus ik ging is kijken. zij meteen van de comp af en zich omkleden in iets stommers. kuthoer. dit alles op me verjaardag...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:11 schreef Freezer het volgende:
Voor dit soort mensen zouden ze post-natale abortus moeten toestaan.
Eerst je een tijd voor liegen en later lekker alles toegeven....
Ik ken ook zo'n grap met een ex... maar daar kwam ik achter door de logs van MSN. Iets met webcams en onderdelen laten zien aan andere gasten... Beetje jammer dat ik daar dus mee samen woonde. Geeft zo'n puinhoop wanneer je alles moet verdelen.![]()
Echt wtfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef superworm het volgende:
ik kwam erachter via dat, plus dr emailinbox die open stond. ze had ook óp mn verjaardag dr mooiste setje (vrij onthullende) kleding aangetrokken, en zat op míjn kamer met die gast te cammen. ik was net klaar met AK examen én jarig maar ze wilde niet naar beneden komen, dus ik ging is kijken. zij meteen van de comp af en zich omkleden in iets stommers. kuthoer. dit alles op me verjaardag...
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
can you spell borderline?
Het is 'nookie'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef SHE het volgende:
Ik vind dit toch wel een van de meest tragische topics ooit.
Dat het woord liefde er uberhaupt nog in voorkomt. Jullie zijn een stel prutsers, een stel amateurs!
Het enige, nog treuriger verschil tussen jou en haar is dat zij tenminste nog nooky heeft gehad.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:29 schreef Jett het volgende:
Je kan je vriendin wel de schuld gaan geven dat ze ontrouw maar jij bent wel zo naief als een homo zonder handen om haar terug te nemen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef LasTeR het volgende:
LOL, iemand hier die de Fransoos imiteert die je vriendin heeft gepaald.
Ik snap hem eindelijk.
Iemand anders voor treurig uitmaken en zelf het woord nooky gebruikenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef SHE het volgende:
Ik vind dit toch wel een van de meest tragische topics ooit.
Dat het woord liefde er uberhaupt nog in voorkomt. Jullie zijn een stel prutsers, een stel amateurs!
Het enige, nog treuriger verschil tussen jou en haar is dat zij tenminste nog nooky heeft gehad.
Plus dat. Het zat er eigenlijk wel aan te komenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
can you spell borderline?
nook, nooky, nookie mogen alledrie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Het is 'nookie'.
En de jongen is van '89, ze moeten nog leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |