Dat weet ik, maar dat is slechts een momentopname. Over een paar dagen weken is dat allemaal weer voorbij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef superworm het volgende:
[..]
helderziend? beetje defensieve reactie, maar zon teringhoer helpt je zelfbeeld en eigenwaarde compleet naar het nulpunt.

Ik was echt totaal kapot, maar ja dat krijg je als je je de kop laat gek maken, ach ik ben er veel sterker uit gekomen, heeft wel een litteken achter gelaten moet ik heel eerlijk in zijn, maar bespaar je alles genoeg vrouwen op de wereld die je wel waard zijn,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:41 schreef superworm het volgende:
[..]
damn man, jij was echt heel ver in je jaloezie topic. maargoed ik had dus exact hetzelfde. ik schijn ook een jaloers zwijn te zijn. jij moet even wiki'googlen op "theatrale persoonlijkheidsstoornis" en zeggen wat je ervan denkt. ik vind het heel toepasselijk op mijn ex.

Van alle reacties vond ik dat deze mijn gedachtes omtrend deze situatie het beste omschrijft...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:29 schreef Jett het volgende:
Je kan je vriendin wel de schuld gaan geven dat ze ontrouw maar jij bent wel zo naief als een homo zonder handen om haar terug te nemen.

houd je hoerensmoel eens dicht, untermensch. het enige wat je wil is naaktfoto's zien, bovendien ben je een misselijk ventje, want ik ben zeker wel goed in bed, hoewel je dat geen snars aangaat. helaas is 2 jaar consistent goed zijn in bed een reden voor sleur voor mijn ex-vriendin, dus vond ze het nodig om alles te neuken wat ze kon krijgen naast mij. voor de kick. niet voor het klaarkomen. zij is ziek. ik niet slecht in bed. you do the math. arsehole.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef freak1 het volgende:
samenvatting:
ts voldoet overduidelijk niet in bed, daarom neukt zijn ex-chickie lekkere andere gasten. ik bedoel, als ze zelfs liever een fransman heeft, worlds worst lovers (ja, dat is echt ja) boven jou, dan ben je een prutser.
hoe kom ik tot deze conclusie? ts heeft 6 paginas volgejankt, en nog steeds geen fotos vna zijn ex-chickie.

Ya thinkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:08 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet je het de volgende keer bij de eerste keer vreemdgaan gewoon hard uitmaken.

nee, ik zit momenteel in een vrij diep dal en dit soort onzinnigheden kan ik er gewoon niet bijhebben nu.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
volgens mij raakte hij een gevoelige snaar

+5 punten, gevoelige snaarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef superworm het volgende:
[..]
nee, ik zit momenteel in een vrij diep dal en dit soort onzinnigheden kan ik er gewoon niet bijhebben nu.

Zoiets heb ik ook meegemaakt. Maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto's?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Aangezien ik grotendeels hetzelfde heb meegemaakt (zie eerdere post) neem haar niet terug, sluit het hoofdstuk van die meid en ga verder met je leven. Verwijder haar nummer en van msn alles. Weg ermee. Het doet nu pijn maar later is het alleen maar goed. Ik ben erachteraan blijven lopen, terwijl ze zwaar misbruik van me maakte, kwam door die roze bril zoals iemand t al eerder in dit topic zei. Ik ben er zwaar aan onderdoor gegaan. Om achteraf van vrienden (tja vrienden ze moesten haar niet) te horen wat ze me allemaal maar geflikt had, dingen die ik nog niet eens wist. En ik iedere keer de schuld bij mezelf leggen. Zo'n personen zijn het nog niet eens waard om te bespreken op een forum. Maar ja, het is aan jezelf wat je ermee doet.

Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef freak1 het volgende:
samenvatting:
ts voldoet overduidelijk niet in bed, daarom neukt zijn ex-chickie lekkere andere gasten. ik bedoel, als ze zelfs liever een fransman heeft, worlds worst lovers (ja, dat is echt ja) boven jou, dan ben je een prutser.
hoe kom ik tot deze conclusie? ts heeft 6 paginas volgejankt, en nog steeds geen fotos vna zijn ex-chickie.

ik zal t zo met me microfoon opnemen, effe opslaan en online plaatsen. waar kan ik dat het beste doen trouwens, uploaden zodat iedereen t met 1 klik kan horen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:22 schreef Liquidootje het volgende:
Gewoon negeren.
Én je moet dat voicemailtje eens online plaatsen, dan geloof ik je meer, want wat je verteld... dat wijf hoort in een gesticht ofzo

Op je eigen server natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:24 schreef superworm het volgende:
[..]
ik zal t zo met me microfoon opnemen, effe opslaan en online plaatsen. waar kan ik dat het beste doen trouwens, uploaden zodat iedereen t met 1 klik kan horen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |