jij bent echt sickquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:40 schreef superworm het volgende:
---
fotootje van een jaar of anderhalf geleden.
---
en nog eentje, jaartje oud.

dit dus. Ik had er allang al weggekicked gozer. Wat een hoerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:29 schreef Jett het volgende:
Je kan je vriendin wel de schuld gaan geven dat ze ontrouw maar jij bent wel zo naief als een homo zonder handen om haar terug te nemen.

ik ben het weinig met burak eens maar wat hij nu zegt kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
dit dus. Ik had er allang al weggekicked gozer. Wat een hoer

quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:35 schreef Crazykill het volgende:
Hey ik zie nu pas dat je een foto had gepost.
Wie heeft die nog? Wie wilt een ban?

Correct.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Ach, ben blij dat je daar van af bent. Zo'n ontrouwe slet had 't bij mij nog geen week uitgehouden. Vertrouwen is de basis van een relatie en als het daarmee al mis gaat, dan kun je beter gewoon vriendjes blijven. In dit geval verdient het wijf in kwestie dus gewoon een keihard nequeschot.

dat is haar kick...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef ssebass het volgende:
Ach ze komt zichzelf wel tegen. Zo houd ze uiteindelijk geen vrienden meer over en de enige die nog met haar naar bed willen zullen haar alleen maar misbruiken zoals zij altijd heeft gedaan.

Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Geef hem een pauze!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |