quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Via 't postkantoor zei die man... dus ik neem aan TNT
[..]
en op de site kan ik het niet vinden
Nee sorry want dat is ook zo interessant. NB een bijbaantjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:29 schreef Mopst3r het volgende:
Rekkie, doe even niet zo fucking interessant met het feit dat je bij TNT werkte ofzeau....
Dat weet jij volgens mij heel goed, Jonathonquote:
Een moederbord?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat weet jij volgens mij heel goed, Jonathon
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Merovingian het volgende:
Uit wat grafiekjes in een ander topic bleek dat 800MHz geheugen met CL3 een procent of 10 sneller is ten opzicht van 533MHz... Helaas gaat mijn moederbord maar tot 667MHz geheugen![]()
Misschien over enige tijd toch maar een ander moederbord kopen. Je hebt nou toch ook van die duurdere bordjes met kwaliteits-condensators ofzo? Daar maar eens naar kijken...
http://forum.fok.nl/topic/1030638/1/500#49927581quote:
wat dacht je van briefje voor raam/deur hangen met de mededeling dat ze het kunnen afgeven bij de buren?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:11 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb eergisteren wat besteld. Kom ik gisteren om 16.00 uur thuis, ligt er zo'n briefje in de bus dat er niemand thuis was, en dat ze het vandaag opnieuw proberen. Dus ik dacht, dan rij ik nog wel even langs het postkantoor, en haal het ff op. Dan heb ik het weer eerder. Staat er onderaan het briefje: U kunt het pakketje niet eerder ophalen. Dus nu gaan ze het vandaag weer bezorgen, terwijl ik ze nu al kan vertellen dat er niemand thuis is. Maar daar willen ze dus niets van weten, ze moeten en zullen het nog een keer proberen. Pas daarna krijg ik een briefje waarmee ik het morgen kan ophalen
Klachten: Mij laten wachten op mijn pakketje, geldverspilling bij de TNT door bezorgers voor niets te laten rijden.
20 minuten maar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:21 schreef Merovingian het volgende:
Zoals gezegd: ik woon in een flat. Als ik een briefje op de deurbel plak, zijn er genoeg mongolen in de flat die het er weer afhalen. Of, wat ik ook wel zie gebeuren, het nummer wijzigen op het briefje zodat het bij hun afgeleverd wordt, waarna ik mijn pakketje kwijt ben. Daarbij, mijn buren moeten ook werken overdag...
Maar ik heb mijn pakketje inmiddels, na een 20 minuten in de rij te hebben gestaan bij het postkantoor. Gelukkig werd ik geholpen door een lieflijk meisje genaamd Roos. Dat maakt het allemaal weer een beetje goed.
Zou inderdaad een uitkomst zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:20 schreef Libris het volgende:
TNT zou een mogelijkheid moeten aanbieden om het direct op het postkantoor te laten ophalen, ipv eerst te laten aanbieden (dus tijdens bestellen al aangeven dat je het liever op het postkantoor ophaalt).
Te moeilijk en niet haalbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:14 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Zou inderdaad een uitkomst zijn.
Gewoon een site waar je je voorkeuren kan opgeven aan de TNT (Doordeweeks s'avonds, anders afhalen op kantoor xyz )
Zal wel te moeilijk zijn voor de TNT![]()
Gemeld bij klantenservice? Oh nee, doe maar niet, ik zie in je AT dat je nogal een notoire klager bent, dat soort mensen naaien we het liefst natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:26 schreef McKillem het volgende:
Die bezorgvoorwaarden voor pakketjes gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Het is een beleid dat er vanuit gaat dat je of een uitkeringstrekker bent die de hele dag thuis zit of dat je het zomaar even kan maken een dag weg te blijven van werk.
En als je de hele dag thuis zit presteren ze het soms ook nog om zo'n briefje in de bus te flikkeren dat je niet thuis was terwijl je dat dus wel degelijk was.
Edit:
Of ze teveren tot 2maal toe gewoon het hele pakketje niet af zoals is gebleken. *past door brievenbus*
Niet bezorgt, en nooit geen afhaal briefje gekregen.
Gewoon huub huub barbatruuc weg pakje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |