Het stomme is, dat het vroeger altijd 's avonds werd bezorgd (TNT huurde een extern bedrijf in, en die had hele lange routes, en onze wijk was altijd aan het einde van de dag). Nu doet TNT het blijkbaar zelf en komen ze 's ochtends. Nou ja op zich niet zo'n probleem, als ik dan even kon bellen dat ik het 's avonds kom ophalen. Ik woon 150m bij het postkantoor vandaan... Maargoed ik kan het dus niet eerder ophalen, stel je voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:13 schreef maartena het volgende:
s'Avonds bezorgen..... tja, dat kan natuurlijk niet in Nederland.
Als ik zin had om 20 euro meer te betalen aan de lokale winkel, of 40 euro benzine om het zelf af te halen in de goedkoopste winkel, dan had ik het inderdaad in de winkel kunnen halenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:28 schreef Klonk het volgende:
je kunt het natuurlijk ook gewoon in de winkel halen
Zou op zich nog wel een optie zijn, ware het niet dat ik in een flat woon, en achter het huis dus niet mogelijk is tenzij de postbode het pakketje naar 4 hoog op het balkon gooitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:56 schreef mrPanerai het volgende:
briefje hangen dat ze het achter het huis of bij de buren achterlaten wil ook wel eens helpen
er is toch wel iemand in het hele flatgebouw thuisquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zou op zich nog wel een optie zijn, ware het niet dat ik in een flat woon, en achter het huis dus niet mogelijk is tenzij de postbode het pakketje naar 4 hoog op het balkon gooit
En de buren zijn overdag ook niet thuis...
Je zit in KLB, als je niet tegen janktopics kan ga je maar lekker in ONZ vertoevenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:04 schreef Bob-B het volgende:
wat een jank topic
Vast wel, maar die vertrouw ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:08 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
er is toch wel iemand in het hele flatgebouw thuis
Tsjeempie, 40 euro benzine om het zelf af te halen.. Die van jouw rijd ook niet zuinig dan zeker,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als ik zin had om 20 euro meer te betalen aan de lokale winkel, of 40 euro benzine om het zelf af te halen in de goedkoopste winkel, dan had ik het inderdaad in de winkel kunnen halen
Fabel? Er kwam toch echt een bestelbus met daarop "Bladiebla Pakketservice" erop. Lees voor Bladiebla een willekeurige naam die niet TNT is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:45 schreef Rekkie het volgende:
Wat een fabel dat TNT vroegah externe partijen inhuurde.... (wellicht alleen bij extreme drukt)
Maar verder is het nu eenmaal de policy van TNT om het als dienst nogmaals aan te bieden!
Ik zie het probleem niet.... behalve je ongeduld
Tsjeempie, knap van jou dat je precies weet hoe ver ik van de goedkoopste winkel af woon! Voor het geval je niet zo'n rekenwonder bent: benzinekosten hangen nog steeds af van twee factoren: verbruik en afstandquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Tsjeempie, 40 euro benzine om het zelf af te halen.. Die van jouw rijd ook niet zuinig dan zeker,
6 jaar TNT'er geweest.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Fabel? Er kwam toch echt een bestelbus met daarop "Bladiebla Pakketservice" erop. Lees voor Bladiebla een willekeurige naam die niet TNT is.
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
6 jaar TNT'er geweest.....
Wat nog wel eens wil voorkomen is dat ivm extreme drukte extra bussen worden gebruikt en soms externe partijen worden aangesproken
quote:Intrapost is subcontractor voor TPG Pakketdiensten in zowel Den Helder als Alkmaar.
Helaas heb ik die optie niet voorgeschoteld gekregen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:05 schreef Doodkapje het volgende:
Je hebt toch van die Kiala punten ofzo... dan bezorgen ze het op zo'n punt in jouw stad en dan kan je het ophalen wanneer het je schikt...
Je had het over vroeger...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]Dan ben ik blij dat TNT-personeel zo goed op de hoogte is van wat er afspeelt in hun bedrijf
Ik heb even opgezocht welk bedrijf het was
Intrapost
Als je ff op deze link kijkt zie je het zelf:
[..]
![]()
Een half jaar terug inderdaad.quote:
Zeg ik dat dan? Maar je was het wel geweest. Vroeger dus. Net als dat vroeger de pakketjes bezorgd werden door Intrapost. Dat is mogelijk in hetzelfde tijdvak geweest.quote:En ik ben geen TNT'er
Dat blijkt inderdaad wel uit jouw postsquote:Damn lezen is toch moelijk hè
Op je werk is een optie als je niet op een groot kantoor zit inderdaad. Dat zit ik ook niet, dus ik denk dat ik met je mee doe en de volgende keer inderdaad dingen op mijn werk laat afleveren. Goede tipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef hamkaastosti het volgende:
oooh godver ja. wat irritant is dat ja. komen ze 2 keer overdag langs om het pakketje af te leveren. alsof ik dan thuis ben.
laat het nu maar op m'n werk bezorgen
Hehe het is inderdaad niet het slimste volk op aardequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:33 schreef TheSorrow het volgende:
De koerier hier in Zwijndrecht is echt een klapmongool... Komt ie bij je aan de deur, dan belt ie echt 5 x achter elkaar, zn kop half in het raam, verschijn je niet binnen 10 seconden is ie wegLaat ie nou ook hier op mn werk komen, dan komt ie de loods in, schreeuwt als een debiel "HAAAAAAAAALLOOOOOOOO" om ff te laten weten dat ie er is... Josti
En dan praten over vroegerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Een half jaar terug inderdaad.
[..]
Nergens maar je impliceert het wel over duidelijk door te stellen dat ik het bedrijf niet ken!quote:Zeg ik dat dan? Maar je was het wel geweest. Vroeger dus. Net als dat vroeger de pakketjes bezorgd werden door Intrapost. Dat is mogelijk in hetzelfde tijdvak geweest.
[..]
Lang niet zo triest al een topic openen om te klagen over de TNT omdat je eigenlijk te ongeduldig bentquote:Dat blijkt inderdaad wel uit jouw posts
Trouwens wel een beetje triest dat je, nu blijkt dat je ongelijk hebt en bullshit uit liep te kramen, gaat lopen zeiken over dat je geen TNT'er meer bent en dat lezen moeilijk is![]()
Durf gewoon je ongelijk toe te geven.
Een half jaar terug is toch ook vroegerquote:
Jij verwacht dus van mij dat ik meteen begrijp hoeveel jaar terug jij gestopt bent met werken bij TNT, als je zelf niet een begrijpt hoeveel tijd "vroeger" bij mij is? Lekker hypocrietquote:[..]
Nergens maar je impliceert het wel over duidelijk door te stellen dat ik het bedrijf niet ken!
Nee vind je het gek dat ik dat niet ken..... ik werk er al 10 jaar niet meer
Ik ben niet ongeduldig. Als het pakketje er drie dagen over doet om bij mij te komen, prima. Waar het mij om gaat is dat ik zinloos moet wachten. Het pakketje ligt voor me klaar 200m verderop, maar ik kan het niet ophalen. Als je dit topic goed had gelezen, had je dat moeten kunnen opmaken. Maar zoals je al eerder vermeldde, lezen is moeilijkquote:[..]
Lang niet zo triest al een topic openen om te klagen over de TNT omdat je eigenlijk te ongeduldig bent
Ze wilden toch ook 1 dag minder in de week post bezorgen ofzo? En vervolgens wel de postzegels duurder makenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef Jarno het volgende:
En dan krijg je nu allemaal van die postbodemongolen in het topic die beweren dat het heul niet waar is en dat je blij moet zijn dat je uberhaupt post ontvangt.
Jaja, de maandagbestelling is maar lastig voor onze vrinden. Ik wacht op de dag dat we zelf onze post maar moeten komen halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ze wilden toch ook 1 dag minder in de week post bezorgen ofzo? En vervolgens wel de postzegels duurder maken
Vroegerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Een half jaar terug is toch ook vroegerSorry dat niet iedereen de perfecte opvatting van woorden heeft als jij
[..]
Jij verwacht dus van mij dat ik meteen begrijp hoeveel jaar terug jij gestopt bent met werken bij TNT, als je zelf niet een begrijpt hoeveel tijd "vroeger" bij mij is? Lekker hypocriet![]()
[..]
Ik ben niet ongeduldig. Als het pakketje er drie dagen over doet om bij mij te komen, prima. Waar het mij om gaat is dat ik zinloos moet wachten. Het pakketje ligt voor me klaar 200m verderop, maar ik kan het niet ophalen. Als je dit topic goed had gelezen, had je dat moeten kunnen opmaken. Maar zoals je al eerder vermeldde, lezen is moeilijk![]()
Lekker in de rij staan. En wel een nummertje trekken hehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja, de maandagbestelling is maar lastig voor onze vrinden. Ik wacht op de dag dat we zelf onze post maar moeten komen halen.
* Merovingian geeft bij deze Rekkie de award voor "Zinnigste post van de dag", onder andere vanwege zijn rijke woordkeus in deze post en de goede argumenten die hij gebruikt in deze discussie. Gefeliciteerd!quote:
Ah, daarom kreeg ik anderhalve maand geleden nog een pakket rond 8 uur 's avonds binnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:13 schreef maartena het volgende:
s'Avonds bezorgen..... tja, dat kan natuurlijk niet in Nederland.
Volgens mij kan dat alleen nog bij speciaal aangetekende paketten waarbij met paspoort moet worden getekend. Word vooral door banken gebruikt om stukken te verzenden geloof ik. Heb ik ook een keer gehad, ik mocht zelfs het pakket van mijn vrouw niet in ontvangst nemen, ook niet nadat ik mijn paspoort had laten zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ah, daarom kreeg ik anderhalve maand geleden nog een pakket rond 8 uur 's avonds binnen
Nou gelukkig ben jij hier om het niveau op hoogte te houden, chapeau!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian geeft bij deze Rekkie de award voor "Zinnigste post van de dag", onder andere vanwege zijn rijke woordkeus in deze post en de goede argumenten die hij gebruikt in deze discussie. Gefeliciteerd!
't Is hier toch de KLAAGbaak of wat?quote:
Ach, ik probeer er tenminste aan mee te helpen, of het lukt is een tweedequote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou gelukkig ben jij hier om het niveau op hoogte te houden, chapeau!
Bedankt! Doe ze de groeten daar!quote:Succes met het ergeren aan de TNT, ik ga terug naar het echte leven
Laat hem maar, het heeft geen zin om Rekkie wat aan zijn verstand te peuteren, dat heb ik al geprobeerdquote:
He, wat doe jij hier? Jij ging terug naar het echte leven!quote:
Ja, wij hadden pas een briefje waar geen trackingnummer op stond, en niet stond aangekruist wat er nu precies was gebeurd en zou gebeuren (morgen 2e poging, bij buren afgegeven, etc).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef hamkaastosti het volgende:
had laatst trouwens ook zo'n briefje in de bus. dat ze het pakket hadden aangeboden maar dat er niemand thuis was terwijl m'n vriendin de hele dag thuis was en het bestelbusje heeft horen wegrijden. Die lul had natuurlijk heel dat pakketje niet bij zich dus drukte die snel dat ding door de bus en maakt dat ie wegkomt
Wellicht schort er iets aan je kwaliteiten om dit op een juist en verantwoorde wijze te bewerktstelligenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Laat hem maar, het heeft geen zin om Rekkie wat aan zijn verstand te peuteren, dat heb ik al geprobeerd
Scheer je weg! Jij kan je ook niet losrukken van dit fantastische topicquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wellicht schort er iets aan je kwaliteiten om dit op een juist en verantwoorde wijze te bewerktstelligen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |