abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:11:29 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49989426
Ik heb eergisteren wat besteld. Kom ik gisteren om 16.00 uur thuis, ligt er zo'n briefje in de bus dat er niemand thuis was, en dat ze het vandaag opnieuw proberen. Dus ik dacht, dan rij ik nog wel even langs het postkantoor, en haal het ff op. Dan heb ik het weer eerder. Staat er onderaan het briefje: U kunt het pakketje niet eerder ophalen. Dus nu gaan ze het vandaag weer bezorgen, terwijl ik ze nu al kan vertellen dat er niemand thuis is. Maar daar willen ze dus niets van weten, ze moeten en zullen het nog een keer proberen. Pas daarna krijg ik een briefje waarmee ik het morgen kan ophalen

Klachten: Mij laten wachten op mijn pakketje, geldverspilling bij de TNT door bezorgers voor niets te laten rijden.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:13:23 #2
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49989432
s'Avonds bezorgen..... tja, dat kan natuurlijk niet in Nederland.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:20:45 #3
19840 Libris
Live from Singapore
pi_49989458
TNT zou een mogelijkheid moeten aanbieden om het direct op het postkantoor te laten ophalen, ipv eerst te laten aanbieden (dus tijdens bestellen al aangeven dat je het liever op het postkantoor ophaalt).
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:28:05 #4
65252 Bart
pi_49989500
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:13 schreef maartena het volgende:
Het stomme is, dat het vroeger altijd 's avonds werd bezorgd (TNT huurde een extern bedrijf in, en die had hele lange routes, en onze wijk was altijd aan het einde van de dag). Nu doet TNT het blijkbaar zelf en komen ze 's ochtends. Nou ja op zich niet zo'n probleem, als ik dan even kon bellen dat ik het 's avonds kom ophalen. Ik woon 150m bij het postkantoor vandaan... Maargoed ik kan het dus niet eerder ophalen, stel je voor
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:28:25 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49989503
je kunt het natuurlijk ook gewoon in de winkel halen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:55:24 #6
65252 Bart
pi_49989727
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:28 schreef Klonk het volgende:
je kunt het natuurlijk ook gewoon in de winkel halen
Als ik zin had om 20 euro meer te betalen aan de lokale winkel, of 40 euro benzine om het zelf af te halen in de goedkoopste winkel, dan had ik het inderdaad in de winkel kunnen halen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:56:59 #7
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_49989747
briefje hangen dat ze het achter het huis of bij de buren achterlaten wil ook wel eens helpen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:03:27 #8
65252 Bart
pi_49989803
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:56 schreef mrPanerai het volgende:
briefje hangen dat ze het achter het huis of bij de buren achterlaten wil ook wel eens helpen
Zou op zich nog wel een optie zijn, ware het niet dat ik in een flat woon, en achter het huis dus niet mogelijk is tenzij de postbode het pakketje naar 4 hoog op het balkon gooit
En de buren zijn overdag ook niet thuis...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:04:42 #9
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_49989815
wat een jank topic
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:08:46 #10
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_49989868
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:03 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Zou op zich nog wel een optie zijn, ware het niet dat ik in een flat woon, en achter het huis dus niet mogelijk is tenzij de postbode het pakketje naar 4 hoog op het balkon gooit
En de buren zijn overdag ook niet thuis...
er is toch wel iemand in het hele flatgebouw thuis
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:17:01 #11
65252 Bart
pi_49989968
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:04 schreef Bob-B het volgende:
wat een jank topic
Je zit in KLB, als je niet tegen janktopics kan ga je maar lekker in ONZ vertoeven
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:08 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

er is toch wel iemand in het hele flatgebouw thuis
Vast wel, maar die vertrouw ik niet
pi_49990386
Wat een fabel dat TNT vroegah externe partijen inhuurde.... (wellicht alleen bij extreme drukt)

Maar verder is het nu eenmaal de policy van TNT om het als dienst nogmaals aan te bieden!
Ik zie het probleem niet.... behalve je ongeduld
pi_49990417
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:55 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Als ik zin had om 20 euro meer te betalen aan de lokale winkel, of 40 euro benzine om het zelf af te halen in de goedkoopste winkel, dan had ik het inderdaad in de winkel kunnen halen
Tsjeempie, 40 euro benzine om het zelf af te halen.. Die van jouw rijd ook niet zuinig dan zeker,
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:01:09 #14
65252 Bart
pi_49990672
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:45 schreef Rekkie het volgende:
Wat een fabel dat TNT vroegah externe partijen inhuurde.... (wellicht alleen bij extreme drukt)

Maar verder is het nu eenmaal de policy van TNT om het als dienst nogmaals aan te bieden!
Ik zie het probleem niet.... behalve je ongeduld
Fabel? Er kwam toch echt een bestelbus met daarop "Bladiebla Pakketservice" erop. Lees voor Bladiebla een willekeurige naam die niet TNT is.
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Tsjeempie, 40 euro benzine om het zelf af te halen.. Die van jouw rijd ook niet zuinig dan zeker,
Tsjeempie, knap van jou dat je precies weet hoe ver ik van de goedkoopste winkel af woon! Voor het geval je niet zo'n rekenwonder bent: benzinekosten hangen nog steeds af van twee factoren: verbruik en afstand
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:05:08 #15
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_49990750
Je hebt toch van die Kiala punten ofzo... dan bezorgen ze het op zo'n punt in jouw stad en dan kan je het ophalen wanneer het je schikt...
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_49990791
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:01 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Fabel? Er kwam toch echt een bestelbus met daarop "Bladiebla Pakketservice" erop. Lees voor Bladiebla een willekeurige naam die niet TNT is.
[..]
6 jaar TNT'er geweest.....

Wat nog wel eens wil voorkomen is dat ivm extreme drukte extra bussen worden gebruikt en soms externe partijen worden aangesproken
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:09:42 #17
65252 Bart
pi_49990853
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:07 schreef Rekkie het volgende:

[..]

6 jaar TNT'er geweest.....

Wat nog wel eens wil voorkomen is dat ivm extreme drukte extra bussen worden gebruikt en soms externe partijen worden aangesproken
Dan ben ik blij dat TNT-personeel zo goed op de hoogte is van wat er afspeelt in hun bedrijf
Ik heb even opgezocht welk bedrijf het was
Intrapost
Als je ff op deze link kijkt zie je het zelf:
quote:
Intrapost is subcontractor voor TPG Pakketdiensten in zowel Den Helder als Alkmaar.

vrijdag 1 juni 2007 @ 09:10:55 #18
65252 Bart
pi_49990882
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:05 schreef Doodkapje het volgende:
Je hebt toch van die Kiala punten ofzo... dan bezorgen ze het op zo'n punt in jouw stad en dan kan je het ophalen wanneer het je schikt...
Helaas heb ik die optie niet voorgeschoteld gekregen...
pi_49990973
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:09 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat TNT-personeel zo goed op de hoogte is van wat er afspeelt in hun bedrijf
Ik heb even opgezocht welk bedrijf het was
Intrapost
Als je ff op deze link kijkt zie je het zelf:
[..]

Je had het over vroeger...
En ik ben geen TNT'er

Damn lezen is toch moelijk hè
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:16:10 #20
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_49990995
oooh godver ja. wat irritant is dat ja. komen ze 2 keer overdag langs om het pakketje af te leveren. alsof ik dan thuis ben.

laat het nu maar op m'n werk bezorgen
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:23:40 #21
65252 Bart
pi_49991164
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Je had het over vroeger...
Een half jaar terug inderdaad.
quote:
En ik ben geen TNT'er
Zeg ik dat dan? Maar je was het wel geweest. Vroeger dus. Net als dat vroeger de pakketjes bezorgd werden door Intrapost. Dat is mogelijk in hetzelfde tijdvak geweest.
quote:
Damn lezen is toch moelijk hè
Dat blijkt inderdaad wel uit jouw posts

Trouwens wel een beetje triest dat je, nu blijkt dat je ongelijk hebt en bullshit uit liep te kramen, gaat lopen zeiken over dat je geen TNT'er meer bent en dat lezen moeilijk is
Durf gewoon je ongelijk toe te geven.
pi_49991191
TNT
† The 3 Kings †
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:27:14 #23
65252 Bart
pi_49991255
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef hamkaastosti het volgende:
oooh godver ja. wat irritant is dat ja. komen ze 2 keer overdag langs om het pakketje af te leveren. alsof ik dan thuis ben.

laat het nu maar op m'n werk bezorgen
Op je werk is een optie als je niet op een groot kantoor zit inderdaad. Dat zit ik ook niet, dus ik denk dat ik met je mee doe en de volgende keer inderdaad dingen op mijn werk laat afleveren. Goede tip
pi_49991404
De koerier hier in Zwijndrecht is echt een klapmongool... Komt ie bij je aan de deur, dan belt ie echt 5 x achter elkaar, zn kop half in het raam, verschijn je niet binnen 10 seconden is ie weg Laat ie nou ook hier op mn werk komen, dan komt ie de loods in, schreeuwt als een debiel "HAAAAAAAAALLOOOOOOOO" om ff te laten weten dat ie er is... Josti
† The 3 Kings †
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:34:57 #25
65252 Bart
pi_49991442
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:33 schreef TheSorrow het volgende:
De koerier hier in Zwijndrecht is echt een klapmongool... Komt ie bij je aan de deur, dan belt ie echt 5 x achter elkaar, zn kop half in het raam, verschijn je niet binnen 10 seconden is ie weg Laat ie nou ook hier op mn werk komen, dan komt ie de loods in, schreeuwt als een debiel "HAAAAAAAAALLOOOOOOOO" om ff te laten weten dat ie er is... Josti
Hehe het is inderdaad niet het slimste volk op aarde
pi_49991498
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Een half jaar terug inderdaad.
[..]
En dan praten over vroeger
quote:
Zeg ik dat dan? Maar je was het wel geweest. Vroeger dus. Net als dat vroeger de pakketjes bezorgd werden door Intrapost. Dat is mogelijk in hetzelfde tijdvak geweest.
[..]
Nergens maar je impliceert het wel over duidelijk door te stellen dat ik het bedrijf niet ken!
Nee vind je het gek dat ik dat niet ken..... ik werk er al 10 jaar niet meer
quote:
Dat blijkt inderdaad wel uit jouw posts

Trouwens wel een beetje triest dat je, nu blijkt dat je ongelijk hebt en bullshit uit liep te kramen, gaat lopen zeiken over dat je geen TNT'er meer bent en dat lezen moeilijk is
Durf gewoon je ongelijk toe te geven.
Lang niet zo triest al een topic openen om te klagen over de TNT omdat je eigenlijk te ongeduldig bent

pi_49991539
Vroeger had je idd de optie om, tegen bijbetaling, te kiezen voor avondbestelling. Maarja, dat zal wel te klantvriendelijk zijn geweest. Als je een full-time baan hebt, heb je in NL echt een probleem qua pakjes ontvangen: overdag ben je er niet om het pakje in ontvangst te nemen en koopavonden en zaterdagopening doen ze op veel kantoren al niet meer aan.

Goed be-zig! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49991567
En dan krijg je nu allemaal van die postbodemongolen in het topic die beweren dat het heul niet waar is en dat je blij moet zijn dat je uberhaupt post ontvangt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:46:47 #29
65252 Bart
pi_49991816
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En dan praten over vroeger
Een half jaar terug is toch ook vroeger Sorry dat niet iedereen de perfecte opvatting van woorden heeft als jij
quote:
[..]

Nergens maar je impliceert het wel over duidelijk door te stellen dat ik het bedrijf niet ken!
Nee vind je het gek dat ik dat niet ken..... ik werk er al 10 jaar niet meer
Jij verwacht dus van mij dat ik meteen begrijp hoeveel jaar terug jij gestopt bent met werken bij TNT, als je zelf niet een begrijpt hoeveel tijd "vroeger" bij mij is? Lekker hypocriet
quote:
[..]

Lang niet zo triest al een topic openen om te klagen over de TNT omdat je eigenlijk te ongeduldig bent

Ik ben niet ongeduldig. Als het pakketje er drie dagen over doet om bij mij te komen, prima. Waar het mij om gaat is dat ik zinloos moet wachten. Het pakketje ligt voor me klaar 200m verderop, maar ik kan het niet ophalen. Als je dit topic goed had gelezen, had je dat moeten kunnen opmaken. Maar zoals je al eerder vermeldde, lezen is moeilijk
pi_49991941
Het is idd onvoorstelbaar dat je het pakketje niet gewoon mee krijgt op het moment dat je bij de balie staat en je het kunt zien liggen zowat. Is mij dus een keer gebeurd. Dat is echt van het nivo paarse krokodil hoor.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:51:31 #31
65252 Bart
pi_49991964
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef Jarno het volgende:
En dan krijg je nu allemaal van die postbodemongolen in het topic die beweren dat het heul niet waar is en dat je blij moet zijn dat je uberhaupt post ontvangt.
Ze wilden toch ook 1 dag minder in de week post bezorgen ofzo? En vervolgens wel de postzegels duurder maken
pi_49992004
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Ze wilden toch ook 1 dag minder in de week post bezorgen ofzo? En vervolgens wel de postzegels duurder maken
Jaja, de maandagbestelling is maar lastig voor onze vrinden. Ik wacht op de dag dat we zelf onze post maar moeten komen halen.
pi_49992074
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Een half jaar terug is toch ook vroeger Sorry dat niet iedereen de perfecte opvatting van woorden heeft als jij
[..]

Jij verwacht dus van mij dat ik meteen begrijp hoeveel jaar terug jij gestopt bent met werken bij TNT, als je zelf niet een begrijpt hoeveel tijd "vroeger" bij mij is? Lekker hypocriet
[..]

Ik ben niet ongeduldig. Als het pakketje er drie dagen over doet om bij mij te komen, prima. Waar het mij om gaat is dat ik zinloos moet wachten. Het pakketje ligt voor me klaar 200m verderop, maar ik kan het niet ophalen. Als je dit topic goed had gelezen, had je dat moeten kunnen opmaken. Maar zoals je al eerder vermeldde, lezen is moeilijk
Vroeger

vrijdag 1 juni 2007 @ 09:56:12 #34
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_49992081
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jaja, de maandagbestelling is maar lastig voor onze vrinden. Ik wacht op de dag dat we zelf onze post maar moeten komen halen.
Lekker in de rij staan. En wel een nummertje trekken heh
I spoke proper England since I was a children.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:56:45 #35
65252 Bart
pi_49992096
Ik hoop trouwens dat deze kolder straks afgelopen is als postbodes per brief betaald gaan worden. Dan zullen ze hoop ik niet een 2e keer voor niets gaan rijden en gelijk mij de keuze geven om het op te halen...

Zal wel ijdele hoop zijn...
pi_49992149
En ondertussen pakketjes wel aan de buren uitreiken terwijl post PERSOONLIJK is en er voor GETEKEND moet worden door de GEADRESSEERDE. . Echt, ze doen maar wat daar.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:02:24 #37
65252 Bart
pi_49992265
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:55 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Vroeger

* Merovingian geeft bij deze Rekkie de award voor "Zinnigste post van de dag", onder andere vanwege zijn rijke woordkeus in deze post en de goede argumenten die hij gebruikt in deze discussie. Gefeliciteerd!
pi_49992335
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:13 schreef maartena het volgende:
Ah, daarom kreeg ik anderhalve maand geleden nog een pakket rond 8 uur 's avonds binnen
pi_49992395
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Ah, daarom kreeg ik anderhalve maand geleden nog een pakket rond 8 uur 's avonds binnen
Volgens mij kan dat alleen nog bij speciaal aangetekende paketten waarbij met paspoort moet worden getekend. Word vooral door banken gebruikt om stukken te verzenden geloof ik. Heb ik ook een keer gehad, ik mocht zelfs het pakket van mijn vrouw niet in ontvangst nemen, ook niet nadat ik mijn paspoort had laten zien.
pi_49992396
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef Merovingian het volgende:

[..]

* Merovingian geeft bij deze Rekkie de award voor "Zinnigste post van de dag", onder andere vanwege zijn rijke woordkeus in deze post en de goede argumenten die hij gebruikt in deze discussie. Gefeliciteerd!
Nou gelukkig ben jij hier om het niveau op hoogte te houden, chapeau!

Succes met het ergeren aan de TNT, ik ga terug naar het echte leven
pi_49992420
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef Rekkie het volgende:

Succes met het ergeren
't Is hier toch de KLAAGbaak of wat?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:09:04 #42
65252 Bart
pi_49992484
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nou gelukkig ben jij hier om het niveau op hoogte te houden, chapeau!
Ach, ik probeer er tenminste aan mee te helpen, of het lukt is een tweede
quote:
Succes met het ergeren aan de TNT, ik ga terug naar het echte leven
Bedankt! Doe ze de groeten daar!
pi_49992492
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Vandaar het succes wensen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:11:05 #44
65252 Bart
pi_49992544
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Laat hem maar, het heeft geen zin om Rekkie wat aan zijn verstand te peuteren, dat heb ik al geprobeerd
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:11:46 #45
65252 Bart
pi_49992566
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Vandaar het succes wensen
He, wat doe jij hier? Jij ging terug naar het echte leven!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:14:17 #46
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_49992632
had laatst trouwens ook zo'n briefje in de bus. dat ze het pakket hadden aangeboden maar dat er niemand thuis was terwijl m'n vriendin de hele dag thuis was en het bestelbusje heeft horen wegrijden. Die lul had natuurlijk heel dat pakketje niet bij zich dus drukte die snel dat ding door de bus en maakt dat ie wegkomt
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:15:53 #47
65252 Bart
pi_49992678
Ja dat krijgen we straks misschien nog wel meer, als ze per poststuk betaald krijgen. "He, die meneer is thuis. Maar als ik nou niet aanbel moet ik morgen weer langs, dan krijg ik 2x betaald!".
pi_49992682
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef hamkaastosti het volgende:
had laatst trouwens ook zo'n briefje in de bus. dat ze het pakket hadden aangeboden maar dat er niemand thuis was terwijl m'n vriendin de hele dag thuis was en het bestelbusje heeft horen wegrijden. Die lul had natuurlijk heel dat pakketje niet bij zich dus drukte die snel dat ding door de bus en maakt dat ie wegkomt
Ja, wij hadden pas een briefje waar geen trackingnummer op stond, en niet stond aangekruist wat er nu precies was gebeurd en zou gebeuren (morgen 2e poging, bij buren afgegeven, etc). .
pi_49992859
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Laat hem maar, het heeft geen zin om Rekkie wat aan zijn verstand te peuteren, dat heb ik al geprobeerd
Wellicht schort er iets aan je kwaliteiten om dit op een juist en verantwoorde wijze te bewerktstelligen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:27:30 #50
65252 Bart
pi_49993064
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wellicht schort er iets aan je kwaliteiten om dit op een juist en verantwoorde wijze te bewerktstelligen
Scheer je weg! Jij kan je ook niet losrukken van dit fantastische topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')