abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49991498
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Een half jaar terug inderdaad.
[..]
En dan praten over vroeger
quote:
Zeg ik dat dan? Maar je was het wel geweest. Vroeger dus. Net als dat vroeger de pakketjes bezorgd werden door Intrapost. Dat is mogelijk in hetzelfde tijdvak geweest.
[..]
Nergens maar je impliceert het wel over duidelijk door te stellen dat ik het bedrijf niet ken!
Nee vind je het gek dat ik dat niet ken..... ik werk er al 10 jaar niet meer
quote:
Dat blijkt inderdaad wel uit jouw posts

Trouwens wel een beetje triest dat je, nu blijkt dat je ongelijk hebt en bullshit uit liep te kramen, gaat lopen zeiken over dat je geen TNT'er meer bent en dat lezen moeilijk is
Durf gewoon je ongelijk toe te geven.
Lang niet zo triest al een topic openen om te klagen over de TNT omdat je eigenlijk te ongeduldig bent

pi_49991539
Vroeger had je idd de optie om, tegen bijbetaling, te kiezen voor avondbestelling. Maarja, dat zal wel te klantvriendelijk zijn geweest. Als je een full-time baan hebt, heb je in NL echt een probleem qua pakjes ontvangen: overdag ben je er niet om het pakje in ontvangst te nemen en koopavonden en zaterdagopening doen ze op veel kantoren al niet meer aan.

Goed be-zig! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49991567
En dan krijg je nu allemaal van die postbodemongolen in het topic die beweren dat het heul niet waar is en dat je blij moet zijn dat je uberhaupt post ontvangt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:46:47 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_49991816
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En dan praten over vroeger
Een half jaar terug is toch ook vroeger Sorry dat niet iedereen de perfecte opvatting van woorden heeft als jij
quote:
[..]

Nergens maar je impliceert het wel over duidelijk door te stellen dat ik het bedrijf niet ken!
Nee vind je het gek dat ik dat niet ken..... ik werk er al 10 jaar niet meer
Jij verwacht dus van mij dat ik meteen begrijp hoeveel jaar terug jij gestopt bent met werken bij TNT, als je zelf niet een begrijpt hoeveel tijd "vroeger" bij mij is? Lekker hypocriet
quote:
[..]

Lang niet zo triest al een topic openen om te klagen over de TNT omdat je eigenlijk te ongeduldig bent

Ik ben niet ongeduldig. Als het pakketje er drie dagen over doet om bij mij te komen, prima. Waar het mij om gaat is dat ik zinloos moet wachten. Het pakketje ligt voor me klaar 200m verderop, maar ik kan het niet ophalen. Als je dit topic goed had gelezen, had je dat moeten kunnen opmaken. Maar zoals je al eerder vermeldde, lezen is moeilijk
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_49991941
Het is idd onvoorstelbaar dat je het pakketje niet gewoon mee krijgt op het moment dat je bij de balie staat en je het kunt zien liggen zowat. Is mij dus een keer gebeurd. Dat is echt van het nivo paarse krokodil hoor.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:51:31 #31
65252 Bart
pi_49991964
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef Jarno het volgende:
En dan krijg je nu allemaal van die postbodemongolen in het topic die beweren dat het heul niet waar is en dat je blij moet zijn dat je uberhaupt post ontvangt.
Ze wilden toch ook 1 dag minder in de week post bezorgen ofzo? En vervolgens wel de postzegels duurder maken
pi_49992004
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Ze wilden toch ook 1 dag minder in de week post bezorgen ofzo? En vervolgens wel de postzegels duurder maken
Jaja, de maandagbestelling is maar lastig voor onze vrinden. Ik wacht op de dag dat we zelf onze post maar moeten komen halen.
pi_49992074
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Een half jaar terug is toch ook vroeger Sorry dat niet iedereen de perfecte opvatting van woorden heeft als jij
[..]

Jij verwacht dus van mij dat ik meteen begrijp hoeveel jaar terug jij gestopt bent met werken bij TNT, als je zelf niet een begrijpt hoeveel tijd "vroeger" bij mij is? Lekker hypocriet
[..]

Ik ben niet ongeduldig. Als het pakketje er drie dagen over doet om bij mij te komen, prima. Waar het mij om gaat is dat ik zinloos moet wachten. Het pakketje ligt voor me klaar 200m verderop, maar ik kan het niet ophalen. Als je dit topic goed had gelezen, had je dat moeten kunnen opmaken. Maar zoals je al eerder vermeldde, lezen is moeilijk
Vroeger

vrijdag 1 juni 2007 @ 09:56:12 #34
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_49992081
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jaja, de maandagbestelling is maar lastig voor onze vrinden. Ik wacht op de dag dat we zelf onze post maar moeten komen halen.
Lekker in de rij staan. En wel een nummertje trekken heh
I spoke proper England since I was a children.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:56:45 #35
65252 Bart
pi_49992096
Ik hoop trouwens dat deze kolder straks afgelopen is als postbodes per brief betaald gaan worden. Dan zullen ze hoop ik niet een 2e keer voor niets gaan rijden en gelijk mij de keuze geven om het op te halen...

Zal wel ijdele hoop zijn...
pi_49992149
En ondertussen pakketjes wel aan de buren uitreiken terwijl post PERSOONLIJK is en er voor GETEKEND moet worden door de GEADRESSEERDE. . Echt, ze doen maar wat daar.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:02:24 #37
65252 Bart
pi_49992265
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:55 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Vroeger

* Merovingian geeft bij deze Rekkie de award voor "Zinnigste post van de dag", onder andere vanwege zijn rijke woordkeus in deze post en de goede argumenten die hij gebruikt in deze discussie. Gefeliciteerd!
pi_49992335
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:13 schreef maartena het volgende:
s'Avonds bezorgen..... tja, dat kan natuurlijk niet in Nederland.
Ah, daarom kreeg ik anderhalve maand geleden nog een pakket rond 8 uur 's avonds binnen
pi_49992395
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Ah, daarom kreeg ik anderhalve maand geleden nog een pakket rond 8 uur 's avonds binnen
Volgens mij kan dat alleen nog bij speciaal aangetekende paketten waarbij met paspoort moet worden getekend. Word vooral door banken gebruikt om stukken te verzenden geloof ik. Heb ik ook een keer gehad, ik mocht zelfs het pakket van mijn vrouw niet in ontvangst nemen, ook niet nadat ik mijn paspoort had laten zien.
pi_49992396
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef Merovingian het volgende:

[..]

* Merovingian geeft bij deze Rekkie de award voor "Zinnigste post van de dag", onder andere vanwege zijn rijke woordkeus in deze post en de goede argumenten die hij gebruikt in deze discussie. Gefeliciteerd!
Nou gelukkig ben jij hier om het niveau op hoogte te houden, chapeau!

Succes met het ergeren aan de TNT, ik ga terug naar het echte leven
pi_49992420
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef Rekkie het volgende:

Succes met het ergeren
't Is hier toch de KLAAGbaak of wat?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:09:04 #42
65252 Bart
pi_49992484
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nou gelukkig ben jij hier om het niveau op hoogte te houden, chapeau!
Ach, ik probeer er tenminste aan mee te helpen, of het lukt is een tweede
quote:
Succes met het ergeren aan de TNT, ik ga terug naar het echte leven
Bedankt! Doe ze de groeten daar!
pi_49992492
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Vandaar het succes wensen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:11:05 #44
65252 Bart
pi_49992544
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Laat hem maar, het heeft geen zin om Rekkie wat aan zijn verstand te peuteren, dat heb ik al geprobeerd
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:11:46 #45
65252 Bart
pi_49992566
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Vandaar het succes wensen
He, wat doe jij hier? Jij ging terug naar het echte leven!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:14:17 #46
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_49992632
had laatst trouwens ook zo'n briefje in de bus. dat ze het pakket hadden aangeboden maar dat er niemand thuis was terwijl m'n vriendin de hele dag thuis was en het bestelbusje heeft horen wegrijden. Die lul had natuurlijk heel dat pakketje niet bij zich dus drukte die snel dat ding door de bus en maakt dat ie wegkomt
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:15:53 #47
65252 Bart
pi_49992678
Ja dat krijgen we straks misschien nog wel meer, als ze per poststuk betaald krijgen. "He, die meneer is thuis. Maar als ik nou niet aanbel moet ik morgen weer langs, dan krijg ik 2x betaald!".
pi_49992682
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef hamkaastosti het volgende:
had laatst trouwens ook zo'n briefje in de bus. dat ze het pakket hadden aangeboden maar dat er niemand thuis was terwijl m'n vriendin de hele dag thuis was en het bestelbusje heeft horen wegrijden. Die lul had natuurlijk heel dat pakketje niet bij zich dus drukte die snel dat ding door de bus en maakt dat ie wegkomt
Ja, wij hadden pas een briefje waar geen trackingnummer op stond, en niet stond aangekruist wat er nu precies was gebeurd en zou gebeuren (morgen 2e poging, bij buren afgegeven, etc). .
pi_49992859
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Laat hem maar, het heeft geen zin om Rekkie wat aan zijn verstand te peuteren, dat heb ik al geprobeerd
Wellicht schort er iets aan je kwaliteiten om dit op een juist en verantwoorde wijze te bewerktstelligen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:27:30 #50
65252 Bart
pi_49993064
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wellicht schort er iets aan je kwaliteiten om dit op een juist en verantwoorde wijze te bewerktstelligen
Scheer je weg! Jij kan je ook niet losrukken van dit fantastische topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')