En dan praten over vroegerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Een half jaar terug inderdaad.
[..]
Nergens maar je impliceert het wel over duidelijk door te stellen dat ik het bedrijf niet ken!quote:Zeg ik dat dan? Maar je was het wel geweest. Vroeger dus. Net als dat vroeger de pakketjes bezorgd werden door Intrapost. Dat is mogelijk in hetzelfde tijdvak geweest.
[..]
Lang niet zo triest al een topic openen om te klagen over de TNT omdat je eigenlijk te ongeduldig bentquote:Dat blijkt inderdaad wel uit jouw posts
Trouwens wel een beetje triest dat je, nu blijkt dat je ongelijk hebt en bullshit uit liep te kramen, gaat lopen zeiken over dat je geen TNT'er meer bent en dat lezen moeilijk is![]()
Durf gewoon je ongelijk toe te geven.
Een half jaar terug is toch ook vroegerquote:
Jij verwacht dus van mij dat ik meteen begrijp hoeveel jaar terug jij gestopt bent met werken bij TNT, als je zelf niet een begrijpt hoeveel tijd "vroeger" bij mij is? Lekker hypocrietquote:[..]
Nergens maar je impliceert het wel over duidelijk door te stellen dat ik het bedrijf niet ken!
Nee vind je het gek dat ik dat niet ken..... ik werk er al 10 jaar niet meer
Ik ben niet ongeduldig. Als het pakketje er drie dagen over doet om bij mij te komen, prima. Waar het mij om gaat is dat ik zinloos moet wachten. Het pakketje ligt voor me klaar 200m verderop, maar ik kan het niet ophalen. Als je dit topic goed had gelezen, had je dat moeten kunnen opmaken. Maar zoals je al eerder vermeldde, lezen is moeilijkquote:[..]
Lang niet zo triest al een topic openen om te klagen over de TNT omdat je eigenlijk te ongeduldig bent
Ze wilden toch ook 1 dag minder in de week post bezorgen ofzo? En vervolgens wel de postzegels duurder makenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef Jarno het volgende:
En dan krijg je nu allemaal van die postbodemongolen in het topic die beweren dat het heul niet waar is en dat je blij moet zijn dat je uberhaupt post ontvangt.
Jaja, de maandagbestelling is maar lastig voor onze vrinden. Ik wacht op de dag dat we zelf onze post maar moeten komen halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ze wilden toch ook 1 dag minder in de week post bezorgen ofzo? En vervolgens wel de postzegels duurder maken
Vroegerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Een half jaar terug is toch ook vroegerSorry dat niet iedereen de perfecte opvatting van woorden heeft als jij
[..]
Jij verwacht dus van mij dat ik meteen begrijp hoeveel jaar terug jij gestopt bent met werken bij TNT, als je zelf niet een begrijpt hoeveel tijd "vroeger" bij mij is? Lekker hypocriet![]()
[..]
Ik ben niet ongeduldig. Als het pakketje er drie dagen over doet om bij mij te komen, prima. Waar het mij om gaat is dat ik zinloos moet wachten. Het pakketje ligt voor me klaar 200m verderop, maar ik kan het niet ophalen. Als je dit topic goed had gelezen, had je dat moeten kunnen opmaken. Maar zoals je al eerder vermeldde, lezen is moeilijk![]()
Lekker in de rij staan. En wel een nummertje trekken hehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja, de maandagbestelling is maar lastig voor onze vrinden. Ik wacht op de dag dat we zelf onze post maar moeten komen halen.
* Merovingian geeft bij deze Rekkie de award voor "Zinnigste post van de dag", onder andere vanwege zijn rijke woordkeus in deze post en de goede argumenten die hij gebruikt in deze discussie. Gefeliciteerd!quote:
Ah, daarom kreeg ik anderhalve maand geleden nog een pakket rond 8 uur 's avonds binnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:13 schreef maartena het volgende:
s'Avonds bezorgen..... tja, dat kan natuurlijk niet in Nederland.
Volgens mij kan dat alleen nog bij speciaal aangetekende paketten waarbij met paspoort moet worden getekend. Word vooral door banken gebruikt om stukken te verzenden geloof ik. Heb ik ook een keer gehad, ik mocht zelfs het pakket van mijn vrouw niet in ontvangst nemen, ook niet nadat ik mijn paspoort had laten zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ah, daarom kreeg ik anderhalve maand geleden nog een pakket rond 8 uur 's avonds binnen
Nou gelukkig ben jij hier om het niveau op hoogte te houden, chapeau!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian geeft bij deze Rekkie de award voor "Zinnigste post van de dag", onder andere vanwege zijn rijke woordkeus in deze post en de goede argumenten die hij gebruikt in deze discussie. Gefeliciteerd!
't Is hier toch de KLAAGbaak of wat?quote:
Ach, ik probeer er tenminste aan mee te helpen, of het lukt is een tweedequote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou gelukkig ben jij hier om het niveau op hoogte te houden, chapeau!
Bedankt! Doe ze de groeten daar!quote:Succes met het ergeren aan de TNT, ik ga terug naar het echte leven
Laat hem maar, het heeft geen zin om Rekkie wat aan zijn verstand te peuteren, dat heb ik al geprobeerdquote:
He, wat doe jij hier? Jij ging terug naar het echte leven!quote:
Ja, wij hadden pas een briefje waar geen trackingnummer op stond, en niet stond aangekruist wat er nu precies was gebeurd en zou gebeuren (morgen 2e poging, bij buren afgegeven, etc).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef hamkaastosti het volgende:
had laatst trouwens ook zo'n briefje in de bus. dat ze het pakket hadden aangeboden maar dat er niemand thuis was terwijl m'n vriendin de hele dag thuis was en het bestelbusje heeft horen wegrijden. Die lul had natuurlijk heel dat pakketje niet bij zich dus drukte die snel dat ding door de bus en maakt dat ie wegkomt
Wellicht schort er iets aan je kwaliteiten om dit op een juist en verantwoorde wijze te bewerktstelligenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Laat hem maar, het heeft geen zin om Rekkie wat aan zijn verstand te peuteren, dat heb ik al geprobeerd
Scheer je weg! Jij kan je ook niet losrukken van dit fantastische topicquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wellicht schort er iets aan je kwaliteiten om dit op een juist en verantwoorde wijze te bewerktstelligen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |