Maar het was maar een proefjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is geweldig![]()
![]()
Ik zal m morgen in de OP zetten
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor, zet maar neer
En nou maar hopen dat VOL m niet zonder bronvermelding komt gappen
Wie ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:19 schreef demins het volgende:
Waar is ze nou???
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Ik woon dichterbij (waarschijnlijk) maar ik heb net boodschappen gedaan![]()
Krijgt Peter niet gewoon zijn maaltijden via Tafeltje-Dekje???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me schuldig, heb Peter aangeboden booschappen te doen voor hem, hij is ziek. Maar ik woon zo ver
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Krijgt Peter niet gewoon zijn maaltijden via Tafeltje-Dekje???
Je rijdt bij jou de A1 op en bij hem de A1 weer af... moet je alleen niet het komende uur gaan want dan sta je vast bij Amersfoortquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
echt, ik wilde zo graag helpen, maar het is zo verrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Ook al wil ik nu heel graag die kant op, het is niet veiligquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je rijdt bij jou de A1 op en bij hem de A1 weer af... moet je alleen niet het komende uur gaan want dan sta je vast bij Amersfoort![]()
Als jij nog even door drinkt, wil ik best naar A'dam komen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
WTF ............... heb media player 11 geinstaleerd, betaalscherm opnieuw, gebeld en nu een week streams................... maar ik kijk niet![]()
Nummer 6!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef kleinzusje het volgende:
Demins zit jij bij de 1e 6 van VOL ????![]()
![]()
![]()
Demins! Schatje....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef demins het volgende:
[..]
Als jij nog even door drinkt, wil ik best naar A'dam komen...![]()
Heb je ook gedronken?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je ook gedronken?![]()
Mocht ik de gave der bilocatie bezitten, ik kwam meteen naar jou!
Ik kom hier inderdaad niet vaak! Eigenlijk alleen als ik weggeroepen word uit de COS. En dan hebben ze daar weer niemand om te slowchatten... Mijn natuurlijke habitat voor slowchat blijft de COS!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar alleen water
tjonge... kan je dat niet? biloceren?![]()
maar het was zo lang gelee dat ik je hier zag... vandaar mijn (over)enthousiasme![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |