Opzich was hij vrij scherpquote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ik dat nooit zo doen zonder hun... Maar dat geloofde ze niet want die gast die de opmerking maakte blijkt homo te zijn... Niet mijn dag kwa gevatte opmerkingen geloof ik![]()
Ja of...we kunnen nog ff een leuke evaluatie van deze avond houden. Als iedereen nou ff een stoel pakt en in een kring gaat zitten...quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja of...we kunnen nog ff een leuke evaluatie van deze avond houden. Als iedereen nou ff een stoel pakt en in een kring gaat zitten...![]()
Neuh laat maar![]()
Slaap ze.![]()
Nachtbaggeeeuuuur!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:11 schreef Veulen het volgende:
Ik ga denk ik ook maar slapen.
Morgen druk dagje
Dat kan jij best heel goed alleen hoorquote:
Bijna bikkelzeit!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kan jij best heel goed alleen hoor
(This al bijna half 4 hoor)
De waaatte?quote:
Ik kijk wel uit!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
De waaatte?
Neeh ik wil het ook niet weten, ik ga naar me bed. Echt...
Truste lieve Ian. Niet te hard werken he![]()
Hell fucking yeah!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Drink dan ook gewoon iets "hips"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Strax gaan ze nog denken dat ik een jaar of 50 ben..![]()
Ik zei toch "hip" en niet "goedkope kutsnollendrank die perfect past bij de pauperige tyfusgeneratie" ?quote:
Wat valt bij jou in de categorie 'hip"qua zuup'n?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei toch "hip" en niet "goedkope kutsnollendrank die perfect past bij de pauperige tyfusgeneratie" ?
Ik weet dat ik in ieder geval met bier niet aan hoef te komen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat valt bij jou in de categorie 'hip"qua zuup'n?
Bier en hip.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet dat ik in ieder geval met bier niet aan hoef te komen?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bier en hip.....
Retro voert de toon, lijkt kersenbrandewijn me uiterst modern.
Maar ik wil even een tijd geen alcohol door mijn aderen laten vloeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |