Trap ze volgende keer lekker zelf hierheen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haha.. kom ze maar halen
Het is 1 mega discussie over geloven.. donor zijn.. elkaar verkeerd begrijpen en vooral alles wat de miljonairs ook altijd doen.. eindeloze discussies houden
Net wat ik nodig heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een of andere godsdienstwaanzinnige achter me aan![]()
Als diegene zich aan de 'regels' van dit forum had gehouden.. hier.quote:
Daar heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als diegene zich aan de 'regels' van dit forum had gehouden.. hier.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:53 schreef getl0st het volgende:
Kijk dit vink nou relaxed.. mun moeder rijdt even naar de Mac voor mij
Dus jij was de starterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
Mwah... ik lig inmiddels helemaal in een deuk om de onderlinge misverstanden en de compleet overbodige relletjes die daar over gaan....
En het mooiste is: de 2 personen die het meest last hebben mijn posts te begrijpen hebben nu een probleem met elkaar.... en ik had er helemaal nix mee te maken... ik heb er geen woord aan vuil gemaakt.. ik leun achterover en geniet... en weet precies waar wat fout gegaan is
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Ik ben de weg kwijt....
En ik had jou weer achter me aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een of andere godsdienstwaanzinnige achter me aan![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
Zo... alles en iedereen weer klaar met de discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |