quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
lees ik nu bier?
Ik ook niet. Maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik verwacht niet dat die hier opeens allemaal zijn hoor.
Jij bent trouwens ook flink weg geweest, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik verwacht niet dat die hier opeens allemaal zijn hoor.
verliefd, wedden?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oink, vanwaar die lelijke big Litso?
Hij staat me goed, niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oink, vanwaar die lelijke big Litso?
Hmm, in dat geval...quote:
Je hebt absoluut gelijk. Ik hield mijzelf voor de gek hoor. Stiekem heb ik heel die tijd simpelweg doorgepost onder een kloon.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook flink weg geweest, of vergis ik me nu?
LIEF!!quote:
DIe maakte hij ook tijdens z'n crew-schap hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Litso is net Crew-af en meteen weer kuttopics hoor
Daar heb ik me goed omheen weten te manouvreren dan...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIe maakte hij ook tijdens z'n crew-schap hoor.
Verkapte kutuser?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIe maakte hij ook tijdens z'n crew-schap hoor.
dus als ik een kuttopic maak met bier in de TT en /of Op blijft ie open???quote:
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je hebt absoluut gelijk. Ik hield mijzelf voor de gek hoor. Stiekem heb ik heel die tijd simpelweg doorgepost onder een kloon.
Kijk mij eens niet fokken, goed he?!
Punt is, ik was geband en ik vertikte het om te mailen voor een unban. Maar na een tijdje ga je je vertrouwde username missen huh. En niemand kende me inderdaad op dat account, omdat verdeurie ik alleen maar zat te kloten en te zeiken, en simpelweg geen leuke user was. Dat schiet ook niet op.
Social life? Ook gehad, maar dan negatief natuurlijk! Ik ben in de tussentijd van school gegaan, uit huis getrapt, door een psychiater en psycholoog hoogintelligent verklaard (quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, ik dacht dat Social-life je meer is gaan interesseren. Samenhokken, burgelijk doen enzo, NS..
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jezelf even aaien
Op die speciale plek, weetjewel
Nee, alleen misschien als je je eigen tieten in de OP zetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dus als ik een kuttopic maak met bier in de TT en /of Op blijft ie open???![]()
Neuh, daar moet minimaal instaan, FB->Remlof Nuecken afblussen met Bier enzo...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Nee, als ík het doe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Heb ik je wel 's verteld dat we op dezelfde school hebben gezeten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Social life? Ook gehad, maar dan negatief natuurlijk! Ik ben in de tussentijd van school gegaan, uit huis getrapt, door een psychiater en psycholoog hoogintelligent verklaard (! ) en door een psychiater en psycholoog officieel voor randjosti verklaard (
!)!
Nou iig heb je nog geen vriendin gehad die je helemaal Psycho heeft gemaakt..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Social life? Ook gehad, maar dan negatief natuurlijk! Ik ben in de tussentijd van school gegaan, uit huis getrapt, door een psychiater en psycholoog hoogintelligent verklaard (! ) en door een psychiater en psycholoog officieel voor randjosti verklaard (
!)!
maar dat is oud....quote:BS, FF, SU, Bier!
Mijn vriendin zit ook bij een psychiater! Het gaat he-le-maal fuck-ing ge-weeeeeeel-dig joh! Hoe meer er mis is met ons, hoe beter we bij elkaar passenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou iig heb je nog geen vriendin gehad die je helemaal Psycho heeft gemaakt..
Je had em eerder moeten knuffelen, misschien was er nog wat van z'n leven gewordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik je wel 's verteld dat we op dezelfde school hebben gezeten?
Euuuuuuh, hoezo? Wie? Wat? Waar? Gaan we gezellig hyven nu? Want dat is hip joh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik je wel 's verteld dat we op dezelfde school hebben gezeten?
ML.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Euuuuuuh, hoezo? Wie? Wat? Waar? Gaan we gezellig hyven nu? Want dat is hip joh.
Altijd leuk, heerlijk romantisch samenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit ook bij een psychiater! Het gaat he-le-maal fuck-ing ge-weeeeeeel-dig joh! Hoe meer er mis is met ons, hoe beter we bij elkaar passen! En dat meen ik doodserieus, we liggen echt allebei bij de zielenknijper te chillen.
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |