Weet je wel wat dat haar kost?? En hoe lang ze de vorige keer op nieuwe extentions moest wachten?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef webextreme.nl het volgende:
ooh die amanda is echt z'n dom wijf, zit er nog steeds over in....
Eerder op da avond hat ze het over de havo.... maar op die gehaald is...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef tutjehola het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat Amanda zelfs de kleuterschool niet doorlopen heeft. Daar is het de normaalste zaak dat je met je vriendjes knip knip doet.
Haal die roze bril nou eens van je hoofdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef robert2006 het volgende:
kan me goed voorstellen dat amanda zich druk maakt, ik begrijp ook niet waarom huub haar de hele tijd wil pesten, zij heeft hem niets aangedaan
Dimitriquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef Day het volgende:
Ik ben DGK-stelletjes wel weer zat.
Ik hunker gewoon naar een nieuwe bewoner!
Wat zou jij doen als je op een slaapzaal slaapt en je krijgt kikkers in je bed en je haar wordt afgeknipt ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
Waar heeft Amanda last van zeg, gaat echt nergens over![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Die wordt van petraaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X
X
X
Oh... geen wonder dat Brian zich zorgen maaktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als iemand me aanrandt in m'n slaap...
Boeiuh. Kikkers zijn lief en ach, haar groeit wel weer aan. In de tussentijd leen je de pruik van Eric.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je op een slaapzaal slaapt en je krijgt kikkers in je bed en je haar wordt afgeknipt ?![]()
Dat is het juist. Ze weet dat haar haar niet wordt afgeknipt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je op een slaapzaal slaapt en je krijgt kikkers in je bed en je haar wordt afgeknipt ?![]()
quote:
neeee, amanda is gewoon het engeltje van DGK, begrijp dat nouquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Haal die roze bril nou eens van je hoofd![]()
![]()
Dat liever niet. Welterustenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Petra gaat haar bed in en ik weet dat jullie goed zijn in baggeren, dus deel 3 zal snelvolgen
![]()
![]()
Haar probleem is denk ik meer dat ze bang is geen sex meer te krijgen en het met de eerste de beste Antiliaan (no offence) moet doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Sinds wanneer is iemands haar afknippen hetzelfde als aanranden?
Heb jij ze allemaal wel op een rijtje???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
neeee, amanda is gewoon het engeltje van DGK, begrijp dat nou![]()
amanda, je bent gewoon een lieverd!
Als je Amanny bent dan is dat zoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Sinds wanneer is iemands haar afknippen hetzelfde als aanranden?
Heb je gisteren en vandaag streams gekeken ???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik dacht al, versta ik dat goed. Ze is een bron van vermakelijke citaten op het moment.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Geef hem geen opsomming
Ik slaap ook met een mes onder mn kussen
dat mag
doe ik ook
Ik ben zelf 10 bij 10 centimeter
( zo maar wat citaten On Topic)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian stelt Amanda echt gerust : "Je weet dat hij ook bij Japio zijn wenkbrauwen mocht harsen. Dus pas goed op met Huub"
Welke van de 2 omschrijvingen bedoel je precies??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk niet door dat hij haar angst alleen maar gebruikt voor zijn eigen stokpaardje: de anderen verdacht maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian stelt Amanda echt gerust : "Je weet dat hij ook bij Japio zijn wenkbrauwen mocht harsen. Dus pas goed op met Huub"
Zat nog even te lurken... Dit kan tegen hem gebrukit worden "in a court of law" .quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Amanda: Als iemand me aanrandt in m'n slaap...
ja, een top-engeltje toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb je gisteren en vandaag streams gekeken ???![]()
Jou wegslaan? Het is toch reuze grappig allemaal? Even leuker dan als ze schreeuwt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat nog even te lurken... Dit kan tegen hem gebrukit worden "in a court of law" .
De rat heeft zijn vonnis getekend.
sla me weg van dit scherm![]()
Trustenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat nog even te lurken... Dit kan tegen hem gebrukit worden "in a court of law" .
De rat heeft zijn vonnis getekend.
sla me weg van dit scherm![]()
Heb medelijden met Brain, die arme (zeer slimme) jongen wordt niet gerespecteerd door zeer respectabele Fok-usersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |