Letterlijk over de tafel werd gegooid?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:12 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Lieke die over de tafel werd gegooid, Brian die weer Para werd.
Omdat ze op die manier de wind uit de zeilen van Natasja en Amanda kon trekken. Die zouden sowieso tegenstemmen, dus er was geen enkele kans om Brrraindead eruit te stemmen. Maar de tegenpartij werd op deze manier ook het gevoel van "overwinning" ontnomen. Win-win voor Huub, Eric, Jaap en Lieke dus. Plus, ze heeft hem volkomen belachelijk gemaakt op die manier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:15 schreef Fc_k het volgende:
maar waarom stemt Lieke er dan toch voor da Brian mag blijven??
Om m te treiteren. Lieke zoende m ook bijna op zn bek....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:15 schreef Fc_k het volgende:
Logisch, dat ik daar niet aan gedacht hadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat ze op die manier de wind uit de zeilen van Natasja en Amanda kon trekken. Die zouden sowieso tegenstemmen, dus er was geen enkele kans om Brrraindead eruit te stemmen. Maar de tegenpartij werd op deze manier ook het gevoel van "overwinning" ontnomen. Win-win voor Huub, Eric, Jaap en Lieke dus. Plus, ze heeft hem volkomen belachelijk gemaakt op die manier.
om Natasia en Amanda een hak te zetten door ze voor te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:15 schreef Fc_k het volgende:
Ja ik ook! En ik dacht dat ik dat noooit zou zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening over Lieke ook bijgesteld na gisteren.![]()
Heel letterlijk. Brian duwde Lieke naar achteren, waardoor ze met haar rug vol op de salontafel terecht kwam, en een hysterisch Brian viel nog eens bovenop Lieke terwijl hij hysterisch conjo bo mama gilde en krijste, en gaf vervolgens Lieke de schuld (what's new).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Letterlijk over de tafel werd gegooid?
Hadden ze de dag ervoor niet 'ruzie' over het feit dat Huub iets naar Lieke zou hebben gegooid?
Haha, dat was nog het mooiste!! en Brain met z'n grote bek wist niet hoe hard ie weg moest lopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Om m te treiteren. Lieke zoende m ook bijna op zn bek....
*zoekt het filmpjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heel letterlijk. Brian duwde Lieke naar achteren, waardoor ze met haar rug vol op de salontafel terecht kwam, en een hysterisch Brian viel nog eens bovenop Lieke terwijl hij hysterisch conjo bo mama gilde en krijste, en gaf vervolgens Lieke de schuld (what's new).
Haha, ja tis ff wennen he, als je dat soort uitspraken ineens moet doen. I knowquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ook! En ik dacht dat ik dat noooit zou zeggenZelfs over Jaap heb ik mn mening ... nah, je weet wel.
Jerry Springer was er niets bij...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Liess het volgende:
Ohja, Amanda heeft een paar keer der hak in Lieke der been gezet... en de asbak over der uitgegooit.
Er ligt Rode wijn op het witte k leed, en overal lag chips.....
En Jaap was idd hilarisch.... hele avond niks gezegd en opeens, CHECK DIE TIET VAN AMANDA..
en 10 min later hing dat ding er weer uit en nogmaals CHECK DIE TIET HOE DOM KAN JE ZIJN 2 X..
Dat ging ff door totdat ze der shirt aan de kant trok zodat ze alle2 der tieten ff kon showen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |