abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49998564
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Ah zo'n vriendin heb ik ook gehad, maar dan was het meer dat ze niet naar verre vakanties wilde omdat ze bang was voor vliegen, wilde niet in 'n grote stad wonen omdat er te veel criminaliteit is, wilde ook niet in enge attracties, wilde niet op zo'n banaan achter 'n boot, en bleef ook liever ieder weekend thuis met mij op de bank. Gelukkig ben ik nu van die bitch af en heb ik 'n leuke meid.
hehe, stel je voor dat er eens iets gebéúrt in je leven joh!
pi_49998625
Tjah.. Persoonlijk zou ik dan toch wel meerendeels bij mijn vriendin blijven.. ok.. ze durft nergens in? Ik weet dat als het andersom geweest zou zijn dat ze ook bij mij zou blijven. Aan de andere kant zou ik niet bij iedere attractie blijven wachten
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_50002826
Wat Swiffer zegt.
Natuurlijk ga jij op bedrijfsuitje, maar omdat je vriendin de attracties niets vind, lijkt het je leuker om met z'n tweeeen een keer (te gaan winkelen in amsterdam/groningen/maastricht, naar het strand te gaan, de eiffeltoren te beklimmen)

Ik zou heel kort mededelen dat je mee gaat met het bedrijfsuitje, het daar verder niet over hebben en iets plannen dat wel leuk is
pi_50003369
als ik in jouw situatie zou zitten (ik mag/durf nergens in), denk ik dat ik een paar attracties zou doen, maar niet alles. Aan de andere kant, het is een bedrijfsuitje (mss zijn er meer die niet overal in durven?), en kan jouw vriendin niet eisen dat jij je ook als een verveeld hondje staat te kijken!

Mijn situatie: zou mijn vriend ergens naar toe gaan, bedrijfsuitje, dan laat ik hem gewoon gaan. Als ik mee wil, maar nergens in durf, is dat mijn keus en ik vermaak mezelf wel, zoals foto's maken van de geweldige bekken die voorbij komen!!!
Kortom, je vriendin kan dit niet eisen van je! Je kan niet altijd alles met haar doen, als ze niet mee wilt, prima, wilt ze mee, moet ze niet zeuren dat jij plezier heb, terwijl zij verveeld staat te doen.... Good luck
Don't blame me, it's a hardware problem
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:48:44 #80
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50003537
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:26 schreef Swiffer het volgende:
omgekeerde psychologie werkt goed bij vrouwen!
Hier ook een vrouw speaking, dat werkt dus echt niet he?
Dus als jij vreemdgaat mag hij dat ook ofzo?
Ik vind dat meer iets voor kinderen eerlijk gezegd.
pi_50003831
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef milagro het volgende:

het is zo een non issue, ik zou weigeren erover in discussie te gaan.
Dat dus. My goodness.
pi_50005585
Wat een zeikwijf zeg
Ga gewoon lekker naar dat uitje en geniet joh.

Ik ben zelf vrouw maar als mijn man ergens heen gaat naar bv efteling en ik durf niet dan gaat hij toch lekker alleen in 1 van die dingen. Ik vermaak mijzelf wel en luister daarna naar zijn verhaal hoe het was en geniet ook daar weer van.

Toevallig heeft mijn man een uitje van z'n werk vandaag en het lukte mij niet om mee te gaan helaas. We balen beide maar nu is hij gewoon alleen heen.
Is toch te idioot dat hij dan ook thuis moet blijven.

Nogmaals ga lekker heen en geniet en laat je vriendin in haar uppie pissig zijn.
pi_50008199
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Wolkie het volgende:
Een half jaar geleden ben ik met mijn vriendin naar de Efteling geweest. wij zijn toen gegaan omdat een vriendin van haar, haar uitgenodigd had (een dag ervoor vertelde die vriendin van haar dat een vriend uit engeland ook er zou zijn die mijn vriendin dus ook kent) dat was dus de druppel die de beslissing deed om dus wel te gaan i.p.v. thuis te blijven. Echter begon het gedoe al bij aankomst ik en mijn vriendin stonden te wachten (op de rest) bij de ingang van de efteling terwijl iedereen al binnen bleek te zijn.
Daarbij komt nog dat mijn vriendin nergens in durft kwa attracties (wat ik wel snap van der). *zap naar vandaag*.. Vandaag was er een gesprek aan de telefoon dat ik een bedrijfsuitje naar de efteling heb. Mijn vriendin begon dus opeens die dag omhoog te halen met de mededeling dat ik erg bot en egoistisch ben omdat ik toen ook attracties in ben geweest zonder haar waardoor zij dus in der eentje met de tassen achterblijft.. Nou snap ik dat het niet leuk is om in je eentje achter te blijven bij de ingang van een attractie.. Alleen vind ik het niet egoistisch dat ik met de groep wel de attractie in ben geweest om haar "vrienden" een beetje te leren kennen en een leuke tijd te hebben.. als ik weer naar de efteling zou gaan met haar alleen dan zou ik bij haar blijven geloof ik. Nu is ze dus over de zeik omdat ik een egoistisch persoon ben geloof ik...

Mijn vraag is, is het egoistisch om je vriendin alleen te laten bij de ingang van een attractie terwijl je zelf wel plezier hebt en dan later in enkele attracties gaat waar zij wel in durft..?
SHIT-TEST.
Dit meent je vriendin niet, dit zegt ze om je te testen.
Negeer dit soort gezeur volkomen.
pi_50008259
gewoon gaan en een fijne dag hebben, waait wel weer over
pi_50011479
Die vriendin is een beetje gemakzuchtig.
Zij heeft een probleem. Dat probleem is: Ze durft nergens in.

Voor elk probleem kun je twee oplossingen kiezen:
1. Zoek het probleem niet op (in dit geval: ga niet naar de efteling als je nergens in wilt)
2. Deal with it (dus ga naar een psycholoog en daarna naar de efteling).

Jouw vriendin heeft optie 3 gekozen:
3. Zadel iemand anders op met jouw probleem. Nu is het niet meer jouw probleem maar zijn probleem, en ben jij er vanaf.

Dat is dus gemakzuchtig, en gewoon niet eerlijk. Je vriendin moet haar probleem onder ogen zien en keuzes durven te maken: Als je het niet leuk vindt om op de tassen te passen blijf je thuis, óf je zet je mutsigheid opzij en je doet lekker mee.
Als je dan toevallig een vriend hebt is het funest voor je relatie als je jouw eigen persoonlijke problemen bij hem gaat dumpen 'omdat hij daar voor is'. Een vriend is geen emotionele Kliko. Een relatie heb je voor het plezier, niet als bliksemafleider om al je eigen persoonlijke problemen te dumpen.

Advies aan TS: Durf onder ogen te zien dat zij de keus heeft: wel of niet meegaan.
Respecteer haar keus en accepteer géén schuld of boete voor háár keus.
Ze is nog steeds een zelfstandig persoon. Jullie zijn door jullie relatie geen siamese tweeling geworden en zij moet de relatie niet misbruiken om alles wat niet helemaal lekker loopt bij jou neer te leggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door mgerben op 01-06-2007 23:06:00 ]
pi_50015286
Dat heeft niet met agoistisch te maken vind ik, ze kiest er zelf voor om te gaan wachten, en weet dat als je in de efteling bent, er ook atracties zijn die de anderen wel waarderen. ik snap dus niet waarom ze zo reageerd. gaat nergens over..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:51:28 #87
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50035308
Dumpen die bitch!
Hoe meer shit je slikt, hoe groter de porties shit worden die ze je nog zal gaan geven.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:58:56 #88
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50047142
En TS, wat gaat het worden?
  maandag 4 juni 2007 @ 09:38:58 #89
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50083202
eh dat van omgekeerde psychologie zal ik nog even vertalen; zet je vriendin in jouw schoenen, oftewel schets een voorbeeld waarin zij zich kan inleven.

en hoe kom je dan op vreemdgaan?
  maandag 4 juni 2007 @ 10:19:42 #90
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50084185
Die Efteling lijkt me sowieso geen leuk uitje voor haar als ze toch nergens in durft. Zíj is degene die egoïstisch bezig is als ze jou 'verbiedt' om tijdens je eigen bedrijfsuitje bij haar te blijven ipv in een attractie te gaan.

Ga zonder haar naar dat uitje en beloof haar om later die week ergens naartoe te gaan waar ook zij het leuk heeft.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:17:53 #91
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50090974
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef Swiffer het volgende:
eh dat van omgekeerde psychologie zal ik nog even vertalen; zet je vriendin in jouw schoenen, oftewel schets een voorbeeld waarin zij zich kan inleven.

en hoe kom je dan op vreemdgaan?
Sorry, ik dacht dat je bedoelde van: als zij het doet, doe ik het ook. My bad, dan snap ik het wel. Al moet ik zeggen dat dat zo wel werkt, maar andersom meestal niet, mannen kunnen zich meestal iets minder goed inleven, maar goed, dat is hier niet het geval natuurlijk.
pi_50098532
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef CocoJen het volgende:

[..]

Hier ook een vrouw speaking, dat werkt dus echt niet he?
Dus als jij vreemdgaat mag hij dat ook ofzo?
Ik vind dat meer iets voor kinderen eerlijk gezegd.
jamaar vrouwen moet je toch juist vaak net als kinderen behandelen?
  maandag 4 juni 2007 @ 19:20:26 #93
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50100945
En mannen als honden zeker
pi_50101275
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef CocoJen het volgende:
Nee, je moet mannen met respect behandelen.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:16:42 #95
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50108736
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef CocoJen het volgende:
Nee, mannen hoeven niet uitgelaten te worden.
Maar verder is er idd weinig verschil.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')