hehe, stel je voor dat er eens iets gebéúrt in je leven joh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Ah zo'n vriendin heb ik ook gehad, maar dan was het meer dat ze niet naar verre vakanties wilde omdat ze bang was voor vliegen, wilde niet in 'n grote stad wonen omdat er te veel criminaliteit is, wilde ook niet in enge attracties, wilde niet op zo'n banaan achter 'n boot, en bleef ook liever ieder weekend thuis met mij op de bank. Gelukkig ben ik nu van die bitch af en heb ik 'n leuke meid.
Hier ook een vrouw speaking, dat werkt dus echt niet he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:26 schreef Swiffer het volgende:
omgekeerde psychologie werkt goed bij vrouwen!
Dat dus. My goodness.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef milagro het volgende:
het is zo een non issue, ik zou weigeren erover in discussie te gaan.
SHIT-TEST.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Wolkie het volgende:
Een half jaar geleden ben ik met mijn vriendin naar de Efteling geweest. wij zijn toen gegaan omdat een vriendin van haar, haar uitgenodigd had (een dag ervoor vertelde die vriendin van haar dat een vriend uit engeland ook er zou zijn die mijn vriendin dus ook kent) dat was dus de druppel die de beslissing deed om dus wel te gaan i.p.v. thuis te blijven. Echter begon het gedoe al bij aankomst ik en mijn vriendin stonden te wachten (op de rest) bij de ingang van de efteling terwijl iedereen al binnen bleek te zijn.
Daarbij komt nog dat mijn vriendin nergens in durft kwa attracties (wat ik wel snap van der). *zap naar vandaag*.. Vandaag was er een gesprek aan de telefoon dat ik een bedrijfsuitje naar de efteling heb. Mijn vriendin begon dus opeens die dag omhoog te halen met de mededeling dat ik erg bot en egoistisch ben omdat ik toen ook attracties in ben geweest zonder haar waardoor zij dus in der eentje met de tassen achterblijft.. Nou snap ik dat het niet leuk is om in je eentje achter te blijven bij de ingang van een attractie.. Alleen vind ik het niet egoistisch dat ik met de groep wel de attractie in ben geweest om haar "vrienden" een beetje te leren kennen en een leuke tijd te hebben.. als ik weer naar de efteling zou gaan met haar alleen dan zou ik bij haar blijven geloof ik. Nu is ze dus over de zeik omdat ik een egoistisch persoon ben geloof ik...
Mijn vraag is, is het egoistisch om je vriendin alleen te laten bij de ingang van een attractie terwijl je zelf wel plezier hebt en dan later in enkele attracties gaat waar zij wel in durft..?
Sorry, ik dacht dat je bedoelde van: als zij het doet, doe ik het ook. My bad, dan snap ik het wel. Al moet ik zeggen dat dat zo wel werkt, maar andersom meestal niet, mannen kunnen zich meestal iets minder goed inleven, maar goed, dat is hier niet het geval natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef Swiffer het volgende:
eh dat van omgekeerde psychologie zal ik nog even vertalen; zet je vriendin in jouw schoenen, oftewel schets een voorbeeld waarin zij zich kan inleven.
en hoe kom je dan op vreemdgaan?
jamaar vrouwen moet je toch juist vaak net als kinderen behandelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef CocoJen het volgende:
[..]
Hier ook een vrouw speaking, dat werkt dus echt niet he?
Dus als jij vreemdgaat mag hij dat ook ofzo?
Ik vind dat meer iets voor kinderen eerlijk gezegd.
Nee, mannen hoeven niet uitgelaten te worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |