abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49981960
Weet iemand of het mogelijk is om een iemand die bij jouw staat ingeschreven op het woonadres, om die zelf uit te laten schrijven bij de gemeente ? Ik ben zelf de eigenaar van het pand en zelf doet ze het niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 22:36:12 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49982055
Namens haar een verhuiskaartje sturen naar de gemeente. Mijn moeder heeft dat ook eens gedaan met iemand die haar flat zou huren maar uiteindelijk niet op kwam dagen. Had zich wel ingeschreven. Zij kon hem niet uit laten schrijven maar toen "hij" een verhuiskaartje naar de gemeente had gestuurd lukte het wel

[ Bericht 1% gewijzigd door Rewimo op 31-05-2007 22:41:29 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:37:20 #3
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49982101
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:36 schreef Rewimo het volgende:
Zij kon hem niet uit laten schrijven maar toen "hij" een verhuiskaartje naar de gemeente had gestuurd lukt het wel
Volgens mij werkt dat helemaal niet echt en moet je zelf met je paspoort komen.
Maar misschien was jullie gemeente gewoon gemakszuchtig
[KNE]-Mod
pi_49982203
Als jij zelf de eigenaar bent moet het haast wel zo zijn dat jij dat kan ja.
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:39:59 #5
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_49982217
Had mijn vader ook gedaan, hij had zo geregeld dat hij was ge-emigreerd
Because they will last that long.
pi_49982238
Zodra zij ingeschreven staat bij een andere gemeente is ze uitgeschreven bij jou..
Kan jij zelf niet doen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_49982347
Maar zoalg zij zich dus niet ergens anders in schrijf blijf ze dus bij hem?
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:43:30 #8
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49982393
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef Tally het volgende:
Zodra zij ingeschreven staat bij een andere gemeente is ze uitgeschreven bij jou..
Kan jij zelf niet doen..
Je kunt echter wel een verklaring laten opstellen dat jij als bewoner verklaart dat die andere bewoner er niet meer woont. Dan gaan ze hem brieven sturen die hij moet beantwoorden als ie er wel woont. (Hebben we ook eens met een oudhuisgenoot gedaan voor wie er wel steeds deurwaarders kwamen.)
[KNE]-Mod
pi_49982434
uitschrijven is niet mogelijk, moet bij ander adres inschrijven en dan vervalt het oude adres
ik heb zelf behoorlijke tijd op een adres ingeschreven gestaan op een adres waar ik niet woonde zonder dat ik dat kon veranderen naar het adres waar ik wel woonde bureaucratische rotzooi of slecht geregeld?
it was not a good game
pi_49982459
Volgens mij kun je het gewoon bij de afdeling burgerzaken van de gemeente melden. Die starten dan een onderzoek op, en als dat onderzoek is afgerond wordt ze uitgeschreven van het adres. Zo heb ik in ieder geval een oude bewoner van mijn adres uit laten schrijven.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49982462
Je kunt natuurlijk TNT Post verhuisservice gebruiken.

Kost je ¤ 3,80 dan wordt haar post een maand doorgestuurd.
Je kunt ook bijna 300 bedrijven selecteren waaraan de wijziging doorgegeven moet worden.

Waaronder de gemeente...

http://www.tntpost.nl/voo(...)verhuizen/index.aspx
pi_49982936
De overheid wil van iedere inwoner van nederland een vast adres hebben. Een studiegenoot heeft hetzelfde probleem gehad. De vorige bewonerster was van de een op de andere dag vertrokken en had zich niet uitgeschreven. Het resultaat was dat alle schuldeisers voor haar bij hem aan kwamen kloppen, ze woonde er op papier immers. De gemeente wilde haar niet uitschrijven aangezien ze dan zoek zou zijn. Verder mocht hij ook voor 2 personen het watervoorschot en gemeentelijke belastingen betalen. Erg fijn allemaal. Na 9 maanden van ellende was de gemeente overgens wel bereid om een brief te schrijven aan het waterschap zodat zijn voorschot omlaag ging. Uiteraard mocht hij wel voor 2 personen hun belasting blijven betalen...
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:58:57 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49983008
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Je kunt echter wel een verklaring laten opstellen dat jij als bewoner verklaart dat die andere bewoner er niet meer woont. Dan gaan ze hem brieven sturen die hij moet beantwoorden als ie er wel woont. (Hebben we ook eens met een oudhuisgenoot gedaan voor wie er wel steeds deurwaarders kwamen.)
Dit dus.
De vorige bewoner van mijn vorige huis had zich ook niet laten uitschrijven. De gemeente stuurt dan een x-aantal brieven die je moet retourneren met 'verhuisd, adres onbekend' en na een bepaald aantal kunnen ze pas de inschrijving op dat adres uitschrijven zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')