http://www.w3.org/Submission/web-forms2/#the-autocompletequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:32 schreef Farenji het volgende:
WTF is dat AUTOCOMPLETE=off? Dat is sowieso geen geldige opmaak. Het zal een of andere custom toevoeging zijn voor een of ander script maar het zal hoogstwaarschijnlijk de reden zijn waarom je zo'n node niet mbv DOM kan aanmaken.
createElement, ga ik proberen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:37 schreef SuperRembo het volgende:
Autocomplete is gewoon een attribute om te voorkomen dat je browser de waarde van het veld automatisch aanvult.
Het probleem is dat je natuurlijk niet met createTextNode en een html string een invoerveld kan maken. Dat moet je ook via createElement doen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | { for (i = 0; i < document.images.length; i++) { while ( !document.images[i].complete ) { break; } if ( document.images[i].width > 640 ) { document.images[i].width = 640; } } } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | { img=document.getElementById("id").getElementsByTagName("img"); for (i = 0; i < img.length; i++) { while ( !img[i].complete ) { break; } if ( img[i].width > 640 ) { img[i].width = 640; } } } |
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
elke hulp is welkom..om het wat duidelijker te maken, het geheel moet komen in een geeklog cms systeem, de site vind je onder mijn profiel, kan bijna niet missen!
quote:Not Found
The requested URL /suspended.page/ was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
1 2 3 4 | plaatje.src = 'blaat.gif'; var breedte = plaatje.width; var hoogte = plaatje.height; |
1 2 3 4 5 | plaatje.setAttribute('src', 'plaatje.gif'); eenDiv.appendChild(plaatje); var breedte = plaatje.width; var hoogte = plaatje.height; |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | var metError = false; var plaatje = new Image(); plaatje.src = 'plaatje.gif'; plaatje.onLoad = plaatjeGeladen; function plaatjeGeladen() { var timeOut; var plaatjeCompleetGeladen = false; while (!plaatjeCompleetGeladen) { timeOut = new Date(); if (plaatje.complete) { plaatjeCompleetGeladen = true; metError = false; } // timeout op laten treden na 10s if (timeOut.getTime() - startTijd.getTime() >= 10000) { plaatjeCompleetGeladen = true; metError = true; } } } var breedte = plaatje.width; var hoogte = plaatje.height; |
Hetzelfde als height en width?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:56 schreef Geqxon het volgende:
Wat doen clientHeight en offsetHeight bij je?
Tja, nu weet ik dat de browsers de volgende dingen ondersteunen:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:21 schreef SuperRembo het volgende:
De onload event op plaatjes is in IE en FF geloof ik nog all buggy. Kijk eens naar de user_images() functie die hier op FOK (en op GoT) wordt gebruikt om te grootte plaatjes automatisch te verkleinen.
1 2 3 4 5 | if (image.width > 0) { blaat(); } ... |
1 2 3 4 | achtergrond.offsetWidth: 0 achtergrond.naturalWidth: undefined achtergrond.width: 550 |
1 2 3 4 | achtergrond.offsetWidth: 0 achtergrond.naturalWidth: undefined achtergrond.width: 550 |
1 2 3 4 | achtergrond.offsetWidth: 0 achtergrond.naturalWidth: 0 achtergrond.width: 0 |
1 2 3 4 | achtergrond.offsetWidth: 0 achtergrond.naturalWidth: 550 achtergrond.width: 550 |
Dat komt waarschijnlijk omdat je de property opvraagt als het plaatje noet niet (volledig) is geladen. Hoe je dat afvangt kan je dus even van die user_images() functie afkijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef CiQNiZ het volgende:
werkt prima in IE en Opera. Niet in Firefox.
Ik vraag de properties op TOTdat deze geset zijn. Dus dat houdt in dat ik wacht tot het plaatje geladen is (via een while-lus). Na 4 seconden zeg ik stop (duurt te lang, want het is lokaal), en dan heeft Firefox nog niks bijzonders gedaan. IE en Opera die komen niet eens zover, die zijn dan al lang klaar!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je de property opvraagt als het plaatje noet niet (volledig) is geladen. Hoe je dat afvangt kan je dus even van die user_images() functie afkijken.
Dat komt omdat er tijdens de while loop geen events worden afgehandeld. Waarschijnlijk staat op deze maniet de cpuload nog op 100% ook. Als je wil kijken of het plaatje na x seconden nog niet geladen is dan kan je beter setTimeout() gebruiken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik vraag de properties op TOTdat deze geset zijn. Dus dat houdt in dat ik wacht tot het plaatje geladen is (via een while-lus). Na 4 seconden zeg ik stop (duurt te lang, want het is lokaal), en dan heeft Firefox nog niks bijzonders gedaan. IE en Opera die komen niet eens zover, die zijn dan al lang klaar!
kunnen jullie nog eens een poging wagen, de boel draait weer..quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
als javascript nono zie ik geen ander keus dan me te wenden tot de experts hier...
ik zoek nameljik een tool die mij kan helpen met het zichtbaar maken van een foto plus informatietext wanneer je over een naam gaat met de muis. Ik heb al een script gevonden maar dat is hogere school werk, iets wat mij dus telang gaat duren.
Om een duidelijk beeld te geven zoek ik het volgende:
de gebruiker gaat met de muis over en/of klikt op de naam die er staat. op dat moment komt er een popup scherm naar voren waar een foto instaat en wat begeleidende informatie (mogelijk ook een clickable url als dat mogelijk is) . zoals ik al zei is mijn kennis wat betreft java echt minimaal dus zoek of een goede script die gebruksvriendelijk is OF iemand die tijd over heeft en me kan helpen om iig een begin te maken met dit alles..
elke hulp is welkom..om het wat duidelijker te maken, het geheel moet komen in een geeklog cms systeem, de site vind je onder mijn profiel, kan bijna niet missen!
Het probleem anders oplossen? Kun je niet alles een bepaalde class-name geven? getElements() oid?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik meerdere elementen met hetzelfde id heb in een source. Hoe kan ik dan met javascript de juiste vinden?
document.getElementById geeft volgens mij de eerste terug?
neen... dat kan nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het probleem anders oplossen? Kun je niet alles een bepaalde class-name geven? getElements() oid?
En staan alle items niet toevallig in bijvoorbeeld een tabel? Je zou dan een getElements kunnen uitvoeren, dan krijg je een array met alle elementen binnen deze tabel. Vervolgens een for-loopje er overheen, een if-statement (if element.id == 'swets'), en zo ja > Iets doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
neen... dat kan niet
het is niet mijn source
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |