1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | function addForm() { code++; nieuweCode = '<div id="code' + code '">Inhoud</div>'; document.getElementById('code').innerHTML = document.getElementById('code').innerHTML + nieuweCode } function removeForm(id) { document.getElementById('code').removeChild('code' + id); } code = 1; |
1 2 3 | <div id="code1">Inhoud</div> </div> |
Welkom in de wondere wereld van encodingproblemen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Heeft iemand misschien een eenvoudig alternatief voor innerHTML?
Via innerHTML lukt het niet om karakters zoals ö,ü of é te plaatsen, Firefox geeft een ? , IE laat ook karakters achter het teken weg.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | if (typeof(el.attr('foo')) == 'undefinded') { el.attr('foo', 'bar'); } else { el.removeAttr('foo'); } |
Precies. Die kun je dan toch prima gebruiken om te doen wat in de post hierboven staat?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef super-muffin het volgende:
HTML attribuut.
Die toggle functie had ik wel gevonden, maar doet niet precies wat ik wil. Het attribuut moet aangemaakt worden als het niet bestaat, en als het wel bestaat verwijderd worden, met die toggle functie gaat dat niet lukken, die registreerd gewoon elke even en oneven klik.
Even de documentatie doorlezen: http://docs.jquery.com/Attributes. Wat voor functies bestaan er? Zit er iets tussen wat ik kan gebruiken?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:30 schreef super-muffin het volgende:
Dat wat hier boven staat had ik nodig, thanks. Stom dat ik er zelf niet ben opgekomen
quote:If the element does not have an attribute with such a name, undefined is returned.
submit form naar een popup:quote:Op maandag 21 januari 2008 19:56 schreef wobbel het volgende:
Ik hoop dat jullie een beetje JS kunnen
Ik heb deze pagina:
http://www.senscomputers.nl/v2/TEST.php
als je vervolgens de popup opent, en je klikt op het nummer...dan moet ie dat invullen in het inputvenster van het vorige venster
Het KAN welmaar hoe?
1 |
1 |
Bedanktquote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef ralfie het volgende:
opener.test.mediaId.value = "watermeloen"
1 |
ik ben een vies mannetjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef Geqxon het volgende:
Als je het snel en vies wilt doen:
[ code verwijderd ]
Dat kan als je zeker weet dat ie leeg is. Anders moet je eerst de bestaande child node(s) verwijderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:40 schreef Geqxon het volgende:
Het is nog wel het mooist om er een textnode in te zetten.
1 2 3 | node.removeChild(node.firstChild); } |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |