Jepquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hey, ken ik jou niet nog uit de sportploeg?
Laat me raden. Je bent geslaagd voor je HAVO of VWO en je gaat studeren in Leeuwarden?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:02 schreef pekel het volgende:
Oké..
Dit omdat ik, als ik straks goed nieuws krijg, een vaste poster in dit topic word..
.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:47 schreef pekel het volgende:
Heb geen leven, leek me een toepasselijke stad.
Tsja, mijn opleiding zit niet overal. Deze opleiding zit in Maastricht, Den Haag (Ballenschool, onder geen beding dat ik daar heen zou gaan!) en Leeuwarden. Maastricht kwam ik niet door de selectie en Leeuwarden is toch leuker. Een echt hotel en helemaal internationaal en Engelstalig..quote:
Paardenmeisjes?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik ken overigens ook mensen die helemaal uit het zuiden van het land komen om Dierenmanagement () te studeren.
Ah, aan de CHN dus. Dan zie ik je vast wel nog eens rondlopen. Ik doe zelf IHM, maar M&E Management lijkt me ook erg interessant.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Media & Entertainment Management. Enige plekkie in het Noorden is in Leeuwarden.
En de hotelschool in Leeuwarden is geen ballenschool dacht je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef CySt het volgende:
[..]
Tsja, mijn opleiding zit niet overal. Deze opleiding zit in Maastricht, Den Haag (Ballenschool, onder geen beding dat ik daar heen zou gaan!) en Leeuwarden. Maastricht kwam ik niet door de selectie en Leeuwarden is toch leuker. Een echt hotel en helemaal internationaal en Engelstalig..
Ik ken overigens ook mensen die helemaal uit het zuiden van het land komen om Dierenmanagement () te studeren.
Natuurlijk heb je hier ook wel ballen rondlopen, je herkent ze aan hun wit-blauw gestreepte truien met het Io Vivat logo erop en natuurlijk aan hun "accent". Echter zitten hier véél minder ballen dan in Den Haag en Maastricht, aangezien veel mensen komen voor het Management (staat zeer goed aangeschreven) en niet zozeer voor "hotelschool". Daarnaast zijn er ook veel internationale studenten. De cultuur is wat meer divers..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En de hotelschool in Leeuwarden is geen ballenschool dacht je?![]()
![]()
![]()
Maar alles beter dan Den Haag, dat dan weer wel
Op een opendag van de CHN zeiden ze dat er 17.000 studenten in Leeuwarden studeren. 17.000 op de nog geen 90.000 is best veel vind ik.quote:
Dat is ook wel te merken. Vooral toen ik er heen ging om te studeren, toen zocht ik naar een kamer op internet. Een kamer stond nog geen 5 minuten op kamernet en dan belde je en zei de persoon aan de lijn, ja ik heb al 20 afspraken, dus ik zit volgeboekt. Sorry.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:02 schreef LSS het volgende:
[..]
Op een opendag van de CHN zeiden ze dat er 17.000 studenten in Leeuwarden studeren. 17.000 op de nog geen 90.000 is best veel vind ik.
Daar had mn huisgenootje ook last van, in een paar uur had ze 25 mailtjes ofzo maar goed was ook wel een hele mooie kamerquote:Op zondag 17 juni 2007 03:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Dat is ook wel te merken. Vooral toen ik er heen ging om te studeren, toen zocht ik naar een kamer op internet. Een kamer stond nog geen 5 minuten op kamernet en dan belde je en zei de persoon aan de lijn, ja ik heb al 20 afspraken, dus ik zit volgeboekt. Sorry.
Weet je dat pas sinds dit jaar er opeens allemaal duitsers zijn? Vorig jaar waren er nog niet zo heel veel, maar nu echt in zowat elke klas wel één! Vorig jaar zag ik juist alleen maar chinezen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:36 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Die internationale studenten (ander woord: duitsers) helpen daar ook niet echt bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |