dat laat ik nog even in t middenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef RecomServ het volgende:
voor welk forum board zoek jij de vertaal files?
de url ilijkt mij niet nodig en zou spammerig pver komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker handig
beetje info kan nooit kwaad
als je het echt wil weten pm ik het je welquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker handig
Idd... en anders moet TS maar vertalers huren...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker handig
Het gaat ons niet om de link naar de bewuste website Plasterk, maar om het te gebruiken forum...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als je het echt wil weten pm ik het je wel
voordat je naar het forum kliktquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef RecomServ het volgende:
moet dat verhaal wat hierboven staat in een disclaimer komen of in een e-mail of op de website zelf?
En die weet je wel te vinden he Nemquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Al die dingen en talen zitten standaard bij veel messageboard software. Gewoon knippen en plakken.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En die weet je wel te vinden he Nem
Even Googelen op dingen als "phpBB language packs" o.i.d. geeft je een complete waslijst..quote:
I owe you a beer!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Even Googelen op dingen als "phpBB language packs" o.i.d. geeft je een complete waslijst..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |