Huub wordt constant op de bank neergekwakt, door Amanda en Bwian...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
Wat ervan zie, Huub zit voornamelijk op de bank en Brian houdt hem bij zijn polsen vast.
Grappig, wat ik zie is de tuinkabouter die het kwijt is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef pullup het volgende:
Brian gaat zodirect helemaal over de rooie![]()
Laat staan voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef KimiK het volgende:
Die ruzies worden een beetje vermoeiend, saai zelfs![]()
Ja maar zodirect gaan er echt gewonden vallenquote:
Agree...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef KimiK het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef KimiK het volgende:
Maar jij ziet wat je wilt zien, dat scheelt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Grappig, wat ik zie is de tuinkabouter die het kwijt is.
Ik weet hetquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Grappig, wat ik zie is de tuinkabouter die het kwijt is.
Eigenlijk om nietsquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef Copycat het volgende:
Waarom ging Brian over de rooie?
Ik zou kijken.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
Vallen er al dooien?
Een vlieg?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef Copycat het volgende:
Waarom ging Brian over de rooie?
tis toch duidelijk .. brian wilde huub tegen houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef TiNo_Flo het volgende:
Een paramoment van Brian, terwijl Huub al gewoon op de bank zit komt Brian naar hem toe en pakt hem beet en roept; "blijf zitten!"![]()
[afbeelding]
Elke 2 weken Brian op de bank.... het idee alleen al laat hem flippen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian helemaal para, maar ik snap niet waarom. Hij weet toch dat hij dekking heeft van z'n vrouwen. Wel duidelijk dat het een prima zet van Huub was om Brian op de bank te zetten. Het is een voltreffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |