Ohja dat kan ook nog.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het kwam een beetje necro over.
quote:
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Hij kan nog teleurstellender hoor..
Imagine it coming from a hot chick..
Kunnen ze ook geen nee zeggen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.
Huh? Oh, wacht.. Damn..quote:
neuh da's alleen in kentucky!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.
Ehmm.. nee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg sloeber, nu je er toch bent, ga je nog naar Lowlands?
Wieso nicht, meine Fraulein?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Q-t-topic.
Deze sloeber in ieder geval wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg sloeber, nu je er toch bent, ga je nog naar Lowlands?
Geen geld/tijd/tent.quote:
Puick. Zien we elkaar straks in één week eng veel.quote:
Dat laatste is wel killing ja, de rest is op zich o te lossen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen geld/tijd/tent.
Gebrek aan zin ook...
Misschien volgend jaar.
Tssk, jij hebt zat tijd om te werken met/na je examens. Luie donder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Hou op over Lowlands want ik haat het omdat ik er al voor het zoveelste jaar op rij geen geld voor heb.
Há! Laten we neerkijken op dat wat de discipline niet heeft om haar waardigheid een maandje opzij te zetten en dat festival met een walgelijk excuus voor werk te verdienen! Há!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Hou op over Lowlands want ik haat het omdat ik er al voor het zoveelste jaar op rij geen geld voor heb.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef SiemeN het volgende:
Met dingen zoals Lowlands is het raadzaam om mij later op de middag tegen te komen. Tegen die tijd heb ik meestal al dusdanig veel bier achter de kiezen dat ik erg gul word in het geven van rondjes.
Nee. Ik werk, maar niet genoeg. Heeft niets met waardigheid te maken, en ach, dingen. Dit is een discussie niet eens waard.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Há! Laten we neerkijken op dat wat de discipline niet heeft om haar waardigheid een maandje opzij te zetten en dat festival met een walgelijk excuus voor werk te verdienen! Há!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |