Valt tegen hoor , die conditie van Georgequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef dvdk het volgende:
i
.... George Harrison zijn toch best nog wel fit lijkt me.
Ik hoorde laatst dat John Lennon ook al een tijdje niet meer onder ons isquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
t is maar wat je onder fit verstaat.. Harrison is vrij dood
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef dvdk het volgende:
Ringo Star, Paul Mcartney en George Harrison zijn toch best nog wel fit lijkt me.
quote:George Harrison died of cancer on 29 November 2001.
Maar ja, Andy Gibb was dan ook geen lid van de Bee Gees.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef dvdk het volgende:
Toch niet alleen omdat John Lenon dood is? want de bee gees hadden ook hun '1 night only' concert zonder hun broer Andy Gibb.
ja kunnen ze voor george harrison en john lennon dan geen stand-in gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef Q. het volgende:
Een Beatles-reunie met alleen Ringo, want Paul is natuurlijk ook al lang dood.
hoeveel stomzinnige opmerkingen kun je in één zin krijgen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja kunnen ze voor george harrison en john lennon dan geen stand-in gebruiken.
zoals eh....nou voor Lennon bv. Robbie wiliams. die klinken wel een beetje hetzelfde.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja kunnen ze voor george harrison en john lennon dan geen stand-in gebruiken.
zoals eh....nou voor Lennon bv. Robbie wiliams. die klinken wel een beetje hetzelfde.
Nu nog wachten tot Jantje dood isquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Soul79 het volgende:
Waarom Jantje Smit niet?
Is toch een beetje 'onze' John Lennon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |