Kijk even naar het postuur van MayDay.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Day het volgende:
En waarom pakt Huub Mayday zelf niet aan dan? Waarom stuurt hij Jaap op 'r af?
Het lijkt wel dat die homo en travo scene aandelen DGK heeft gekocht. 's toch ongelooflijk. Iedreen z'n meug hoor en ze dooen ook allemaal maar. TIEN zorgt hiermee wel dat het publiek totaal van dit programma vervreemd. Het lijkt wel dat ze niet willen dat er nog mensen kijken. Uitzending gezien? Palma, Kots, Jaap, Palma, Kots, Jaap... en dat was de uitzending.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Die verklede kerel pimt Eric. Kwam binnen en begon direkt tegen Lieke en Huub te katten. Vriendje van Palma?
Die achterbakse sukkel heeft al eerder gezegt dat Lieke die pruik moest aftrekken. Zo vals... Begint een beetje Brian streken te krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Day het volgende:
Het zou inderdaad best een aangenaaid haarstuk kunnen zijn, of vastgezet met haarclips.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Is het wel een pruik eigenlijk? Zo niet, dan kun je nog zo hard trekken, maar...
Jaap Terror is leuker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Day het volgende:
en ik ben zo vet niet onder de indruk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Jimmy Whoo doorbitch, Escape ect...Kennen elkaar van uitgaan. Mayday is vet bekend hier in Amsterdam.
Zij bepaald wie er naar binnen mag en wie niet. Voor velen is het een heel vals wijf. Daarom hoop ik ook dat ze blijft! Ik vind haar ok.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en iedereen vergeet waarom eigenlijk precies.
Zullen we ermee ophouden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
Het nivo gaat met de dag omlaag...de ruzies ordinairder...elke dag die stem vam Dellie en Palma..
ranzigheid, sex, homo's, travo's, hoeren......
en toch blijven we kijken...![]()
Kom eens een avondje stappen in Mokum....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Waar haaaaaaalen ze al die mensen zonder een spatje klasse toch vandaan! Bah......!
hupie is te klein kan niet bij de pruik komenquote:
Zijn/haar guestbook staat idd alweer vol met "kwaliteitsreacties"quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dit:
http://www.divamayday.com/book.html?gbegin=1760&id=40
Nou, iemand die binnenkomt als gast en meteen Lieke begint te bashen en haar pakt op haar uiterlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Zij bepaald wie er naar binnen mag en wie niet. Voor velen is het een heel vals wijf. Daarom hoop ik ook dat ze blijft! Ik vind haar ok.
Huub zit in zijn maag met achter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die achterbakse sukkel heeft al eerder gezegt dat Lieke die pruik moest aftrekken. Zo vals... Begint een beetje Brian streken te krijgen.![]()
hoeft schijnbaar niet echt, mayday mag natas......quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
nasty is stevig aan het netwerken en zit te soppen vanwege Mayday.Mayday vindt een film van Borat een perfecte voorlichting.........
Ik vind hem niks. Zoals ik Palma en Melissa niks vind. DGK moet eens in een andere vijver gaan vissen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Zij bepaald wie er naar binnen mag en wie niet. Voor velen is het een heel vals wijf. Daarom hoop ik ook dat ze blijft! Ik vind haar ok.
Ik ben streamvrij, oefenen dus, ik lees alleen mee hier.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
Het nivo gaat met de dag omlaag...de ruzies ordinairder...elke dag die stem vam Dellie en Palma..
ranzigheid, sex, homo's, travo's, hoeren......
en toch blijven we kijken...![]()
Nou, volgens Huub kan hij 'm makkelijk aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even naar het postuur van MayDay.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen; het is net de Hulk.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even naar het postuur van MayDay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |