abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49973684
Vandaag heb ik in het hok van mijn konijntjes 5 dode baby's gevonden.
Konijn is zwanger geworden door de veel gemaakte 'ik dacht dat het een mannetje was' fout.
Nu heb ik ook nog een volwassen vlaamse reus rond lopen, en de perongeluk pappa is een pietepeuterig mini meneertje. Zou mijn vlaam nu ook zwanger kunnen zijn?

Mamma nijn maakt t overigens redelijk goed... Direct naar de dieren arts gebracht om te onderzoeken.
Ze is niet op zoek naar de kleintjes, ze had niet eens een echt nest gemaakt, gewoon een berg haren uit gerukt, en een flinke bos stro naar een hoek gesleept.
Waarschijnlijk zijn de kleintjes dood geboren, ze had niet eens de moeite genomen om ze schoon te maken.

pi_49973881
Wat vervelend voor je. Sterkte!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 19:02:57 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49974101
Wat sneu.
Het zou natuurlijk best kunnen dat het andere konijn ook zwanger is, merk je verder niets aan haar?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_49981678
Ik merk echt helemaal niets.. ze springt nog steeds lekker vreselijk lomp alle kanten op, en gaat ook nog gerust bovenop de dwergjes zitten als ze ze zat is
Maarja, aan t ex-zwangere konijn merkte ik ook helemaal niets :S
Naja 28 dagen lang fingers crossed!
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 22:29:01 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49981761
Hou je ons op de hoogte?
Heb je ook foto's van de konijnen?
pi_49982206
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Kan wel wat advies enzo gebruiken, vrienden vinden me toch al raar met mijn eigenste mini opvang... die hebben trouwens al een heel kerst dinee bij mij thuis voor ogen met de evt nijnen op komst

Ik heb in mijn foto boek een paar foto's staan van de volwassenen. Maar de kleintjes zagen er een beetje viezig uit om foto's van te maken

Edit: Die bruinige in mijn fotoboek, is / was mamma konijn
pi_49984504
Ach gossie....sterkte ermee! Heb geen ervaring met konijnen trouwens, maar vind ze wel lief
pi_50004663
Oeh... groot zwart knijn on the loose... heen en weer sjouwen met stro'tjes
tziet er niet goed uit
  Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 17:21:16 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_50006659
Oh jee, dat klinkt best nesterig.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:35:30 #10
84328 Lllaura
painting pictures
pi_50012754
Als je er echt niet op zit te wachten, kun je altijd alsnog naar de dierenarts gaan om 'r te laten steriliseren. Dan worden de foutussen weggehaald.

Vrouwjeskonijnen zijn ook vaak schijnzwanger. Dan hebben ze opgezette tepels en maken een nestje. Daarom is het sowieso beter om 'r te laten steriliseren. Ze hebben nl een erg grote kans om baarmoederkanker te krijgen.

Laat je het mannetje binnenkort castreren?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_50021100
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:35 schreef Lllaura het volgende:
Als je er echt niet op zit te wachten, kun je altijd alsnog naar de dierenarts gaan om 'r te laten steriliseren. Dan worden de foutussen weggehaald.

Vrouwjeskonijnen zijn ook vaak schijnzwanger. Dan hebben ze opgezette tepels en maken een nestje. Daarom is het sowieso beter om 'r te laten steriliseren. Ze hebben nl een erg grote kans om baarmoederkanker te krijgen.

Laat je het mannetje binnenkort castreren?
Vrouwke heb ik bewust niet laten stereliseren, omdat ik niet weet hoe oud ze zijn, Op latere leeftijd is zo'n operatie veel te riskant..
Manneke heb ik gelijk appart gezet.. en die gaat dinsdag onder het mes...
Ik ben een soort 'prive' opvang geworden... alleen gaan bij mij de opvang nijnen t huis niet meer uit
  maandag 4 juni 2007 @ 10:22:43 #12
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_50084264
Update: Tot op heden geen gesjouw meer met stro'tjes heeft nog een volledig jasje aan..
Ik denk dat ze de dans is ontsprongen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')