Ze hebben ook meegedaan in 2005quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kanshebber voor het songfestival
En ik heb een mening over het songfestival![]()
Dat verklaart veelquote:
Ik heb dat nog nooit gevolgd en dat ga ik ook zo latenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:![]()
Maar bands zoals deze zorgen er voor dat ik het nog wel es kijk. Overigens altijd met familie en er flink doorheen praten, commentaar hebben op alles, altijd leuk
Het lijkt er opquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef iamredleader het volgende:Asmo gesproken - hij overweegt om te komen naar de meet
. Kan helaas niet toezeggen, hij moet voor werk een van de komende weekenden naar Engeland, en het weekend van de meet is een van de mogelijke weekenden...
Maar hij zal kijken wat kan!
Je hebt het naar je zin?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Een tussen"blog"
Vandaag een minishoot gedaan om een clipje van 10 seconde te maken voor op de TV voor een nieuw programma van die maat van me. Het filmpje komt nog maar hier voor de mannen wat om naar te kijken
[afbeelding]
Morgen vliegen we naar Halifax(Nova Scotia) en gaan daar roadtrippen en nog wat opnames doen. Volgende week zaterdag gaan we opnames doen voor de Canadese versie van Dragons Den. Daar post ik natuurlijk ook wel wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |